Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   39 / 138
(#) levaitamas hozzászólása Márc 30, 2015 /
 
Sziasztok!
A kérdésem nem elektromos jellegű, de valami oknál fogva nem működik a hátsó ajtó KP zár része és szeretném leszedni az ablak lehúzó kart, de sehogyan sem jön le. Milyen trükkje van neki?
(#) Dempsey válasza levaitamas hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Szia!
Hajlítanod kell egy erős acéldrótból egy kampót. Benyomod a kárpitot a hajtókar tövében akkor elvileg meglátod hogy van ott egy omega alakú rúgó szerűség. Azt kell lehúznod a kampóval a hajtókarról és akkor már le is jön. Visszatenni egyszerűbb mert csak rá kell pattintani.
(#) doboz válasza levaitamas hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
A kar alatt van egy rugalmas gyűrű,azt kell kihúzni egy vékony kampóval. Ezután a kar levehető!
(#) levaitamas válasza Dempsey hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget, sikerült leszedni. Ez alapján ha jól értem a pin 4-re ha állandó pozitívot adok és a pin 6-ra negatívot akkor be kell zárnia, illetve pin 5-öt negatívra akkor ki kell nyitnia?
(#) nzozz hozzászólása Ápr 4, 2015 /
 
Sziasztok!
Az mitől lehet hogy a kormányszervó csak a motorindítás után több másodperccel később kezd csak működni? Ha működik, akkor teljesen jó, végállástól végállásig. Olajat is töltöttem rá (6000Ft/l ...), azzal se lehet gond.
Illetve van egy másik gond is, a központi zárral. Néha amikor bezárom, egyből visszanyitja az ajtókat. Ahhoz, hogy ezután visszazárjam, előbb ki kell nyitni és utána zárni megint. Amikor ilyet csinál, akkor rendesen zárja az összes ajtót, viszont a bal hátsó utána már zárva marad, csak azután nyitja-zárja rendesen a bal hátsót is a többivel együtt, ha kézzel kinyitom belülről. Ezzel mit lehet kezdeni?
2007 -es, 5 ajtós Astra G, elektrohidraulikus szervóval.

Köszönöm
(#) Johnycorp válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Szia!

Mivel elektrohidraulikus a szervó, egy töltési hiba tilthatja.
Az enyémben gond volt a generátorban a diódákkal és a csatlakozással.
Mivel indítás után több az áramigény, ezért nem működhet egyből.
Akku - generátor közötti diódák, saruk, kötések ellenőrzése, esetleg a generátor vizsgálata.
Akku nem túl öreg?
(#) nzozz válasza Johnycorp hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Akku is okozhatja a gondot? Mert az tény, hogy mostanában sokkal nehezebben indul, eszembe is jutott, hogy esetleg ez lenne a gond, de aztán el is hessegettem ezt a verziót, mivel hogy indítás után már a generátor is üzemel, úgy már nem kéne, hogy ez problémát okozzon... vagy mégis?
(#) BarnaPili válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 5, 2015 /
 
Szia!
Nagy esély van az akkumulátor gyengeségére. Elég nagy áramot kér a szervópumpa.
István
(#) nzozz válasza BarnaPili hozzászólására (») Ápr 5, 2015 /
 
Hát remélem, még ez lenne a legjobb eshetőség, mivel jó esély van rá, hogy az akkut így is úgy is cserélni kelljen.
(#) BarnaPili válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 5, 2015 /
 
Ha neadj Isten a szervo lenne a baj,van egy cég a 13 ok kerületben,akik cseredarabért meg 30rugóért adnak felújított egységet. Nekem is ez van a kocsiban,de az enyém hol ment hol nem ment random... Mókás volt
(#) nzozz hozzászólása Ápr 6, 2015 /
 
Sziasztok!
Astra G -nél mi az akkutöltés menete? A riasztó illetve az egyéb elektronikák miatt kérdezem. Csak simán nyitott központi zár és kikapcsolt gyújtás mellett le kell venni az akkusarukat és mehet a töltés?

Köszönöm
(#) levaitamas válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Hello!
Én nem szoktam levenni a sarukat.
(#) BarnaPili válasza levaitamas hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Én sem mindig,csak ha kiveszem a akkut. Újra kell tanítani az ablakokat,meg a rádiót is.
(#) nzozz válasza BarnaPili hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Az éppen mindegy lenne, ablakemelő nincs (hogy gyártottak 2007 -ben elektromos ablakemelő nélkül autót azt nem értem, az előtte lévő 1994 -es Seat Cordoba -ban is volt elől). Inkább a riasztó/kp. zár illetve az ECU és hasonló elektronikák biztonsága és normális működése érdekel elsősorban.
(#) Kovabe válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Szia
nekem 99-es a G astrám és szintén ablakemelő nélküli. Ha visszateszed a sarut akkor nem fog semmi más történni csak max beélesiti magát a riasztó és ajtonyitás közben megszolal de a biztonság kedvéjért vedd ki a kulcsot nehogy bezárja magát a KP zár. Ha gyári rádió van benne akkor még a memoria is megmarad.
Amúgy töltéskor nem kell levenni az aksisarut, gondolj bele hogy akkor a generátor mikor tölt, az hogy müködik.
(#) zolika60 válasza nzozz hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Nem kell lekötni. Problémát csak az okozhat, ha véletlenül rossz polaritással töltöd és a töltőn nincs ellene védelem. Egyébként nyugodtan töltheted lekötés nélkül.
(#) nzozz válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 6, 2015 /
 
Értem, köszönöm válaszokat mindenkinek!
(#) sanyi222 hozzászólása Ápr 8, 2015 /
 
Sziasztok. Következő dolog érdekelne,van egy Opel astra f autóm. A vízhőfok mérő órája 10 fokot csal,valószínűleg öreg a műszer mert mindent kicseréltem és mégsem jó.Ráadásul nem is megy vissza a mutató a ki indulási pontra ha nem fölötte áll meg 2milivel. Meg lehet ezt házilag javítani?
(#) zoly15 válasza sanyi222 hozzászólására (») Ápr 8, 2015 /
 
Szia!
Van a mutatóban egy csavar amivel lehet állítani a mutató pozicióját.
A csalás pedig valószínű, a feszültség stabilizátor hibája miatt jelentkezik, a feszstabot az óracsoport hátulján találod egy T220-as tokban.
(#) sanyi222 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 8, 2015 /
 
Szia! Szétszedtem már de állitó csavart nem találtam csak két picike rögzítő csavart. Légyszives irdmár le érthetőbben ha tudod,mert nem vagyok szakértő. Köszi!
(#) Koleus hozzászólása Ápr 8, 2015 /
 
Sziasztok.

Opel Astra G tulajdonos vagyok én is (Y17DT). Végigolvastam ezt a fórumot (is), mert kell néha ezt-azt javítani. Az aktuális problémámat a szervópumpa okozza (TRW). Amióta nálam van az autó, elég hangos volt, tegnap előttig, mert akkor teljesen elhalgatott . Alig jöttünk haza, jelek szerint nem vagyok jó kondiban...
Hayens-ből kibogarásztam a sémát, le is ellenőriztem.
Fekete -15 gyujtáskapcsolóról
Kék/fehér -61 alternátor +D
Barna/fehér -?
Ha ráadom a kontaktot feketén megjelenik az akufesz, begyujtás után pedig a kék/fehéren a 12,7 V is. Mi a barna/fehér ? Feltételezem, valami Data-Link lesz.
Szétkaptam a pumpát, egy BLCD motor van benne a vezérlésével. Leellenőriztem a vezetékeket nincs szakadás. Lemértem a kimeneti fokozatot is (nem írtam fel, de azt hiszem BUZ mosfet-ek), egy se ütött át. Bekötöttem és megpróbáltam indítani, először megugrott, utána semmi.
Tovább nem tudtam szétszedni, mert a lap felett szigetelt rézsinek vannak, ami a tekercselt forgórészre van préselve.
Bocs, hogy ilyen terjedelmes lett a leírás.
Kisérletezett már valaki ilyesmivel, vagy érdemes-e egyáltalán?
A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2015
(#) zoly15 válasza sanyi222 hozzászólására (») Ápr 8, 2015 /
 
Bővebben: Link
Sajna a képek nem működnek már, de leírásból szerintem egyértelmű.
(#) BarnaPili válasza Koleus hozzászólására (») Ápr 8, 2015 /
 
Hello!
G Astra még nem kommunikál a szervoval. Valószínűleg mechanikus bajod lesz.mint nekem. Én vettem bele egy felújított cseredarabot. Azóta is kiválóan működik.
István
(#) ampervadasz_82 válasza Koleus hozzászólására (») Ápr 9, 2015 /
 
Szia!

Jól gondolod, a barna-fehér a diagnosztika adatvezetéke, az OBD csatlakozóban végződik.
Érdemes lenne töltést mérni az autón, mert ha nincs rendes töltés akkor a szervo kikapcsol. Dízeleknek gyenge pontja a generátor, a dióda híd szokott elmenni, és gyakran félrevezeti az embert hogy emiatt nincs szervo sem.
(#) Koleus válasza ampervadasz_82 hozzászólására (») Ápr 9, 2015 /
 
Erre gyanakodtam én is, de a check lámpa nem világít, begyujtás után a fesz 14,4 V, ha leterhelem (fényszóró, venti 4 fokozat) akkor pedig 13,95-14,0 V. Délután, ha lesz időm, megpróbálom csak simán akkuról, vagy egy PC tápról.
A generátorról érkező jel az logikai (van-nincs), vagy lineáris?
Lekötött pumpával 12,75 V mértem a kék/fehéren, az akkun meg a feketén is pedig 14,4 V.
(#) Koleus válasza Koleus hozzászólására (») Ápr 14, 2015 /
 
Megoldottam a problémát. Csak egy kis időre volt szükség, na meg most már nagyon kellett az autó. A hibát az okozta, hogy a meghajtó tranyók lábai pontheggesztéssel vannak a réz sinekre kapcsolva. Az egyik heggesztés elengedett. Ez a próbák során derült ki, mert a motor simán az akura kötve, néha elindult- néha nem, csak ha kézzel elindítottam.
Most becsületessen odaforrasztottam. Mire eszembe jutott, hogy készíthetnék pár képet is, addigra már felragasztottam a motor fedelét...
Felszerelés, olajfeltöltés és levegőztetés után megvolt a próbaút is, minden OK.
Megszünt még a nyekergés is, remélem így is marad
A hozzászólás módosítva: Ápr 14, 2015
(#) nagy_david1 hozzászólása Ápr 16, 2015 /
 
Üdv!
Nem kérdéssel jövök hanem tanáccsal. Azokhoz szólok kiknek ASTRA H autójuk van. Mielőbb szedjétek szét és vizsgáljátok meg a hátsó, bal oldalon levő ajtó átvezető kábelezését. Szerintem valami gyári hiba mivel a neten keresgélve soknak volt ennél az ajtónál hasonló problémája. 3 szál kivételével a többi mind el volt szakadva. Csodálkozom még működött a központi zár. Tűzveszélyes.
Egy ismerősnek egy Octavia első ajtója így kapott lángra
(#) nzozz hozzászólása Ápr 16, 2015 /
 
Sziasztok!
Z14XEP motoros 2007 -es Astra G -hez mekkora kapacitású akkut javasoltok?

Köszönöm
(#) Ricsi89 válasza nagy_david1 hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Nem csak ennél van ilyen gond. Az össze autónál eltörhet, aminek villany van az ajtóba vezetve. Sőt még a csomagtartó átvezető kábele is. Volt szerencsém javítani már X3-as BMW csomagtér ajtó átvezetőt is, ahol szinte az összes kábel el volt szakadva. Meg emellett jó pár márkánál találkoztam eltört kábellel az átvezetőben.
(#) nzozz válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Nekünk az Astra G -ben egy ilyen szakadás miatt nem működött a hátsó ablaktörlő. Aztán rosszul rakta vissza a szerelő az átvezetőt és beázott a csomagtartó....
Következő: »»   39 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem