Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Jtag-Flash-Segítség
 
Témaindító: cube01, idő: Okt 13, 2011
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 1
(#) cube01 hozzászólása Okt 13, 2011 /
 
A lényeg szeretnék megépített-ni egy Jtag-re alkalmas készüléket, olyan célból hogy Flashelés közben megpurcant mobiltelefont feléleszteni vele. Főleg Lg-t
Itt van egy Példa mire is gondolok Bővebben: Link
Természetesen Nem Ingyen kérem ezt Mind...
Ha esetleg megszánna valaki, és megtudnánk ezt oldani az nagyon jó lenne. Köszönöm előre is a válaszokat-hozzászólásokat.
Üdv Krisztián
*Teljesen Laikus vagyok*
(#) russel hozzászólása Feb 28, 2012 /
 
Sziasztok!

Egy TSOP-48 tokozású NAND memórát szeretnék kiolvasni, majd a kiolvasott tartalomban történő kis változtatások után visszaírni a memóriába. A problémám az, hogy nincs mivel kiolvasni! Ha tudnátok vmi nagyon olcsó író/olvasót ajánlani, esetleg leírást adni egy építéséhez, vagy szimplán Szeged-Kecskemét útvonalon ajánlani valakit, aki tud ebben segíteni, megköszönném!
(#) kadarist válasza russel hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
Szia!
Tehát flash memóriát szeretnél írni.
(#) russel válasza kadarist hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
gyakorlatilag egy memóra kártyán (MemoryStick pro duo) lévő Hynix memória tartalmát kéne kiolvasni, és módosítás után visszaírni.

nand.jpg
    
(#) kadarist válasza russel hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
Egy normál kártyaolvasó nem képes olvasni a tartalmat? Vagy meg van sérülve a kártya?
(#) russel válasza kadarist hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
az ID-t szeretném megváltoztatni, hogy szerviz kártyát lehessen csinálni a kártyából.

msid.jpg
    
(#) kadarist válasza russel hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
Szerintem neked valamiféle jtag adapter kellene. De biztosan írnak majd hozzáértőbbek is.
(#) russel válasza kadarist hozzászólására (») Feb 28, 2012 /
 
Koszi azert a tippet. Remelem valaki majd tud segiteni.
(#) russel válasza russel hozzászólására (») Márc 2, 2012 /