Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Trimmerek, kondik, potik.
Lapozás: OK   1 / 1
(#) bubu hozzászólása Dec 3, 2005 /
 
Hello Mindenkinek!
Előre is elnézést kérek a kérdésemér, de még kezdő vagyok!
Azt szeretném kérdezni, h a trimerkondenzátort hogy kell leforrasztani? Mit kell csinálni a harmadik lábszerűséggel, hogy ne butítsam el az egészet?
A segítséget előre is köszönöm!
(#) Norberto válasza bubu hozzászólására (») Dec 4, 2005 /
 
Egy átlagos trimmerkondinak csak 2 darab kivezetése van...3 lábút még nem láttam. Így sajnos segíteni se tudok. Lehet egyébként, hogy amire te gondolsz, az csak a burkolat, másképpen fogalmazva ház, vagy test.
(#) bubu válasza Norberto hozzászólására (») Dec 4, 2005 /
 
Köszi a seitséget!
Akkor a 3. "láb" a ház. Még azt szeretném megkérdezni h ezzel mit tudok csinálni h ne rintsam el a kondit? Mert ettől nem tudom leforrasztani. Lecsiphetem onnan vagy félrehajthatom vagy egyéb vmit kellene vele csinálni?
(Ez a trimerkondi amugy egy 2,5-60 pF- os (fekete színű), esetleg igy jobban be lehet azonositani amit kézdeznék)
(#) Norberto válasza bubu hozzászólására (») Dec 4, 2005 /
 
Igazából egy fotó jól jönne, hogy biztosak legyünk a dolgunkban, egyébként pedig nyugodt szívvel félre lehet hajtani a felesleges lábat :yes:
(#) bubu válasza Norberto hozzászólására (») Dec 4, 2005 /
 
Köszi a segitséget!
Mostmár megvilágosodtam ugy ahhogy, akkor nem kell lecsipni onnan a 3. at jol van a helyén.
(#) Tomi20 válasza bubu hozzászólására (») Dec 4, 2005 / 4
 
Hi!
A trimmer kondi két szemben lévő lába össze van kötve. A képen látszik is.
http://img526.imageshack.us/my.php?image=6761hq0je.jpg[/pic]
(#) bubu válasza Tomi20 hozzászólására (») Dec 5, 2005 /
 
Köszi a sagitséget , de ezen én nem látom:
Bővebben: Link
A fekete az amit mondanék.
ha ez is olyan mint az amit mondasz akkor bocs h ezzel zaklatlak!
(#) Tomi20 válasza bubu hozzászólására (») Dec 5, 2005 /
 
Szerintem egyezik a kettő.
(#) bubu válasza Tomi20 hozzászólására (») Dec 6, 2005 /