Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Nappali menetfény RF interferencia probléma
Lapozás: OK   1 / 1
(#) gyuree91 hozzászólása Feb 7, 2016 /
 
Szevasztok!

Elég kezdő vagyok a témában előre mondom, bocsánat a hülye megfogalmazásért!

Bekötöttem nappali menetfényt (DRL-t) az autómba, a menetfény ugyebár 4 vezetékből áll, aksi + és -, egy az ACC biztosítékhoz, illetve a 4. vezeték a parklámpa csatlakozóhoz, ami lámpa rákapcsoláskor leveszi a LED-ek fényerejét.

Lényeg, hogy minden megfelelően működik, viszont RF interferenciát tapasztalok. Magyarul, az FM rádió vételerőssége a békafeneke alatt van, egyedül a helyi rádió mennek.

(Olvastam ferritgyűrűről mint megoldás de nem tudom, hogy működik, hova kell stb.)

Ui. a lámpához menő vezeték meglett rézvezetékkel hosszabbítva, összetekerve + szigszalag.

Mi lehet a megoldás, hogy ne zavarja a rádiót?
(#) Medve válasza gyuree91 hozzászólására (») Feb 7, 2016 / 1
 
Hello, tehát ha kikapcsolod a DRL-t a rádió vételkészsége megjavul?
(#) gyuree91 hozzászólása Feb 7, 2016 /
 
Nem húztam még le róla, de akkor szerintem minden bizonnyal igen. (Lényege amúgy ha beindul az autó ez egyből működik.)
(#) Medve válasza gyuree91 hozzászólására (») Feb 7, 2016 / 1
 
A lényege rendben van, (amúgy a kéziféknél a gyári kikapcsol) de erről győződj meg, nem szabad találgatni. ((Szerintem csak lehúzódott az antenna a rádióról))
A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2016
(#) gyuree91 hozzászólása Feb 7, 2016 /
 
Biztos nem huzodott le, mert koze nincs a radio vezetekhez.. (Feleves auto, szal nem huzodnak ezek a dolgok le...)

Sajnos megneztem leallitva is gyenge a jel, mint mikor megy a led. (tehat led, es az auto áll, csak a radio megy).

Megprobalom holnap atkotni masik biztositekra, lehet a "karosszeria-vezerloegyseg" nevezetu 20 amperes biztinek nem tetszik. (Bar lehet koze sincs ehhez, mondom amator vagyok a temaban..)
A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2016
(#) GPeti1977 válasza gyuree91 hozzászólására (») Feb 8, 2016 / 1