|
|
| Témaindító: dZsordeN, idő: Szept 26, 2005 |
|
|
|
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk !
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal !
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő ( majd 8000 van ), témában kellene kitárgyalni !
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő, az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is !
|
|
Szia!
Energiamegmaradás törvénye. Nem tudsz több energiát termelni, mint amennyit befektetsz. Ezt felejtsd el!
Üdv! Balázs |
|
|
| Jó lehet, ha a tengelyre szerelsz egy mókuskereket, amit pici négerek taposnak. De azokat is etetni kell. |
|
|
| kössz Balázs!tudtok vmilyen kütyüt vagy bármi ami érdekességet.Pál Patrik |
|
|
Sziasztok!
A földelésnek mi a lényege?És mit kössek rá? |
|
|
Sziasztok
Eléggé kezdő vagyok még.
Azt szeretném kérdezni hogy mit jelent az hogy
végfokerősítő és hogy milyenek erősítők vannak még?? |
|
|
Szia!
Konkrétan mire gondolsz? A 230V-os hálózat védőföldjére? Akkor inkább a villanyszerelés topicba írj!
Üdv! Balázs |
|
|
Szia!
Van az előerősítő (előfok), mely egy viszonylag kicsi teljesítményű (<1W) nagy érzékenységű erősítő. Ez állítja elő a megfelelő szintű jelet a teljesítmény erősítőnek (végfoknak).
Üdv! Balázs |
|
|
| Nem a 230V-osra gondoltam.Egy kapcsolási rajazban találtam a jelét.Egyébként 9V-ról ment. |
|
|
| Ha több ilyen van, akkor kösd össze ezeket és kösd az elem negatív sarkára. |
|
|
Köszi a segítséget!  |
|
|
| Ez jelzi, hogy töltődik az akku. Vélhetőleg elalszik a LED, mikor feltöltődött. Mindenesetre az átfolyó áram gyújtja ki a LED-et, ha csökken az áram, csökken a LED fénye is, vagy el is alszik. De ez függ attól is, hogy mekkora a bejövő feszültség. |
|
|