Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   105 / 156
(#) Fövi válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 20, 2015 /
 
Köszi a segítséget de írtam az előbb hogy az égő nincs benne, így az izzó szálon nem jöhet a fesz!! maga a foglaltban mindkét oldalt ott a 12 volt égő nélkül!!!
(#) zolika60 válasza Fövi hozzászólására (») Ápr 20, 2015 /
 
Tehát a feszültség szabályozó hibás, vagy a vezetékezés. Mert egyébként nem lehetne így.
(#) kadarist válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 20, 2015 /
 
Köszönöm a visszajelzést, a rajzoló rossz helyre tette a pöttyöt.
(#) kawa1 hozzászólása Máj 3, 2015 /
 
Üdv!

Segítséget szeretnék kérni,mert generátoros problémám van

Kistraktor villamosításán munkálodok.Ugyan van rajta egy 6v-os dinamó de az annyira gyenge hogy az utánfutó világítását nem bírja el.

Találtam a suffniban egy DACIA generátort meg egy fesszabályzót is hozzá.Azzal tisztában vagyok hogy amíg nincs gerjesztése a generátornak,nem fog áramot termelni.A kistrakeszon nincs önindító tehát kisebb akksi is elég lenne csak az indexeket kell működtetni,a féklámpát és a vilgítást.Elég hozzá 1-2amperórtás 12vos motorakksi,vagy van olyan megoldás hogy nem is kell bele akkumlátor?Mekkora a gerjesztőáram álltalában ? Esetleg a dinamó 6v-os gerjesztőárama elég lenne....és nemkell akKsi ?
(#) potyo válasza kawa1 hozzászólására (») Máj 3, 2015 /
 
Kell akku, anélkül megszaladhat a feszültsége a generátornak. Viszont valóban elég valami kicsike is. Gerjesztőáram az terhelésfüggő, de menet közben a generátor látja el magának, indításkor meg azt a 100-200mA-t bármelyik akku képes produkálni, hogy felgerjedjen a generátor.
(#) zoltan1 hozzászólása Júl 20, 2015 /
 
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.A4 18T benzinesből hogy tudom kiszerelni a generátort? Nekem az alsó csavar nem jön ki teljesen a ventillátortól.Mi a megoldás.
Köszönöm a segítségeteket.
(#) eyess válasza zoltan1 hozzászólására (») Júl 20, 2015 /
 
Miért akarod levenni egyébként ?
(#) zoltan1 válasza eyess hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Szia. Nincs töltésem és most szereztem egyet csak az a frànya csavar
(#) zolika60 válasza zoltan1 hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Emeld meg a hűtőt.
(#) turbolader válasza zoltan1 hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
A hűtőventilátor tengelyét kell kivenni. Generátor alatt, hátulról előre imbuszcsavar fogja (8-as imbusz), aztán a a ventilátort tengellyel együtt beejted a hűtő felé.(Vagy kiveszed a hűtőt: lökháritó le, klimahűtő és szervóolajhűtő félrehajt,viz leenged, hűtő ki...)
(#) eyess válasza zoltan1 hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Nem muszáj kivenni akkor.Az alsó csavart hagyd benne , de legyen meglazítva a felső csavart vedd ki ezáltal ki tudod a generátort billenteni a felső felfogatásból .Az alsó csavar miatt nem kell aggódni szépen ki fog tőle fordulni.Ha ezzel meg vagy , akkor a generátor hátsó részéből ki tudod venni a kefetartóval egybe épített elektronikát .Vagy kefe elkopott , vagy valamelyik dióda , ha ez mind rendben lesznek , akkor ráérsz azon gondolkodni , hogy teljes mértékben cserélni kell e a generátort.Ha viszont ezek közül bármelyik rossz lesz , akkor megúszod a generátor cserért , és nem további bontásokat csinálnod az autón.
(#) Chipmunk1960 válasza eyess hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Hali, Kopott kefénél érdemes ránézni a csúszó-gyűrűre is. Nem egy ökör ára, de akkor "új" generátorod lesz.
(#) zolika60 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Esztergályos rendbe hozza. (Persze ha csak találsz olyat.)
(#) zoltan1 hozzászólása Júl 21, 2015 /
 
Köszönöm a segítsègeteket. Hétvégén nekiàllok.
(#) Ricsi89 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 21, 2015 /
 
Ha van mit. Ha már csak pár mm marad esztergálás után a csúszógyűrűből az nem sokat ér.
(#) SzervízMacska válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Júl 22, 2015 /
 
A kopott gyűrűt inkább csiszolni, vagy cserélni szoktuk. Utóbbi esetben, de az esztergáláshoz is szét kell szedni, s akkor már nem szabad kispórolni belőle az új csapágyakat...
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 22, 2015 /
 
Nyilván. Ha nagyon rossz cserélni kell.
(#) BI-AMP hozzászólása Aug 5, 2015 /
 
Sziasztok!!!
Van nekem egy JFZ1928-700 típusú feszültség szabályzó, hogyan tudnám ezt tesztelni, hogy működik e?
A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2015
(#) sastas01 hozzászólása Aug 8, 2015 /
 
Sziasztok!
Van egy problémám: Autó nem indul, rámertem az akksira, 11,7V. Gyújtással ez leesik kb 9V-ra, indításnál kb 7,6V ra. Ez lehet akksi hiba, vagy máshol keresgéljek? Sajnos az autókhoz értő családtag nyaral, és nem lehet elérni, a problémát pedig meg kellene oldani, remélem elfér itt...
(#) nagym6 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Az önindítónak van-e kattanó hangja, a műszerfalon a kontrollámpák elhalványulnak indításkor, vagy teljes fénnyel világítva maradnak?
(#) q765 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Az akku valószínű kuka. 10,4V alatt már rohamosan csökken az élettartama. Nempróbáltátok tölteni?
(#) VIM válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Szia! Gondolom, hogy az "autó nem indul" kifejezést úgy értetted, hogy az önindító tekeri a motort és mégsem indul be. A motorvezérlők többsége az általad említett feszültségen már nem tudja értelmezni a perifériákról érkező információkat (motorfordulat, hőmérséklet, szívócső nyomás stb.) ami szükséges volna ahhoz, hogy beinduljon. Egy jó állapotban lévő akkuval biztosam be fog indulni ha előtte nem volt hasonló problém a kocsival. Az akkucsere alkalmával a rádiónak tudni kell majd a kódját megadni. Az akku legnagyobb ellensége a meleg és most minden akku ki vantéve ennek a szélsőségnek.
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2015
(#) Hurkafej1 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Nagyon merült az akku, elsőnek töltsd fel. Ha hamar lemerül, akkor kuka... Ha már nyáron rakoncátlan, akkor télen úgyis venni kell...
(#) nagym6 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
A töltést nem árt ellenőrizni van-e, hátha azért merült le az esetleg jó akku. Járó motornál nagyobb fordulaton -kb. 2000- lassan emelkedni kell az akkufeszültségnek, nem csökkenni, amíg el nem éri a típustó függően 13.8-14.4V-ot. Ezt terhelésnél is tudnia kell, bekapcsolt világítás, fűtőventillátor mellett.
(#) Ricsi89 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Rá kell tenni az akkut egy töltőre és tölteni 4-5 órát. Ha az akku jó, csak le volt merülve, akkor be fog indulni. Ha beindult, akkor mérni kell egy töltést. Emelt fordulaton (2000 körül) 14-14,5V körül kellene lennie a töltésnek. Ha 13,5V alatt van, akkor nem megfelelő a töltés és amiatt merül le az akku. Ha töltés után sem indul, nem tartja a feszültséget, akkor meghalt az akku.
(#) sastas01 válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Köszönöm, valóban akku probléma volt. A 1,5 év taxi üzem kicsit betett neki. Kicseréltük és be is indult az autó, a másikat pedig feltettük töltőre. Valószínűleg ki lesz cserélve a generátor ugyanis valószínűleg az ölte meg az aksit (fél éven belül ez a második amit elpusztított).
Mégegyszer köszönöm a válaszokat. További szép napot!
(#) Ricsi89 válasza sastas01 hozzászólására (») Aug 8, 2015 /
 
Azért a töltést megnézhetnéd, nehogy hamar lemerüljön ez is.
(#) bubba210 hozzászólása Aug 10, 2015 /
 
Sziasztok! olyan problémám volna,hogy van egy mitsubishi galantom 94-es és a 100-as főbiztosítékom leolvad ,az autóm leáll és lemerül az aksim. mi lehet a gondom?
(#) eyess válasza bubba210 hozzászólására (») Aug 10, 2015 /
 
Akkor valahol a kocsi további részén kell zárlatot keresni.
Ez nem generátor hiba .
Főleg ha az autó leáll , és álló helyben lemerül az aksi.
(#) Ricsi89 válasza eyess hozzászólására (») Aug 10, 2015 /
 
Zárlatos diódahid tud ilyet csinálni.
Következő: »»   105 / 156
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem