Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   65 / 65
(#) szs válasza dcsabi hozzászólására (») Aug 11, 2021 /
 
Izé... nem besértődni kell.
Idézet:
„ nem vendéglátós vagyok, vagy mutatványos”

Hanem a szakember? Aki szerint fordítva forog a turbó, és álló motornál is működik?
Nem arra kéne gondolnod, hogy a távolból nem tudunk pontos tanácsot adni? Bizony, nem autószerelő vagyok, de igyekeztem volna közölni, hogy mit ne gondolj rosszul, mi az, amit rosszul látsz. Egy autószerelő élből azzal kezdené: hozd el, aztán megmondom. Ha tovább kábítanád a fals elképzeléseiddel, akkor ennyit sem mondana, amit én, csak már nem is várna a műhelyébe. Ha még le is baltáznád ezért, hát elküldene a p... khm, pusztába.
De én azért mondok egy dolgot: tedd be rükvercbe, és akkor előre fog forogni a turbó, a bilsom vattától pedig elmúlik a csattogás is.
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2021
(#) dcsabi válasza szs hozzászólására (») Szept 2, 2021 /
 
Nem sértődtem be, viccesen akarom egy kicsit kezelni...Indítottam el fordítva anno egy "szivar" audi 100st...!
Fiar Stilo...- a turbócska egyik oldali propellere letört a tengelyről, az zörgött. Nem találtam, árban "megfelelő" pótlás lehetőséget, mígnem, egy fiatos házi bontóban találtam egy hasonló méretűnek és hasonló teljesítményűnek látszó Fiat gyártmányt, ami éppen balos állású volt a másikhoz képest. Az a szerkezeti darab éppen nem tűnt kulcs fontosságúnak. Felhasználtam a "beteg" példányét. Egy estét rászántam, jó lett, a tengely egyáltalán nem lóg, nem kotyog,... 25-ből megúsztam, a megoldási lehetőségek, egészen magasan is pásztáztak közben. súrolták egy másik autó árát, ezen "durcáztam" be. Most egy hónap után azt mondhatom, sikerült. Köszönöm mindenki segítségét, ha másért nem a dacért, a kihívásért.
Itt mindenki mindenhez ért. Azt mondta nekem "valaki" anno, aki az elektromossághoz ért, az mindenhez ért!
A hozzászólás módosítva: Szept 2, 2021
(#) tomasz23 válasza Apollo78 hozzászólására (») Máj 18, 2022 /
 
Szia! Érdeklődnék megoldódott a gond,
illetve hogy sikerült elhárítani?
2007 évjáratú Fiat Doblo hasonló
hibát mutat.
Fékezéskor a "Side Light" felirat jelenik meg,
ugyanígy világítás kapcsolásnál, és a jobb
helyzetjelző nem világít.
Köszönök minden ötletet.
(#) dB_Thunder válasza tomasz23 hozzászólására (») Máj 18, 2022 /
 
...kontakthibás az adott oldali hátsó lámpád testje!!
(#) Kisbibi hozzászólása Júl 27, 2022 /
 
Sziasztok Nekem van egy Fiat Doblo 1.3 multi Jet olyan hibát produkál mintha egy henger nem menne. letiltja a turbót is ha a turbó hibakódot kiveszem akkor egy darabig megy a turbó aztán ujra hibába dobja. Nincs erő az autóban viszont a gépre Dugjuk semmi hibát Nem mutat még a start stop is működik de alig megy az autó aztán egyik pillanatról a másikra a hiba megszűnik aztán rendszertelenül egy két hét múlva újra előjön és a szerelőnek fogalma sincs hogy mi lehet a baj. Valakinek 5let?
(#) Moderátor hozzászólása Kisbibi hozzászólására (») Júl 28, 2022
 
légy szíves, és tagold a mondandódat! Azért vannak a mondatok, hogy használjuk őket!
Továbbá kérjük, hogy a messenger-szlenget ("5let"), hagyd a fórumon kívül!
(#) dB_Thunder válasza Kisbibi hozzászólására (») Júl 28, 2022 /
 
Két út van!
Egyik: el kell vinni olyan szerelőhöz, aki érti is mitől megy egy motor, vannak az obd olvasón kívűl más műszerei is. Meg tud állapítani (mérni) mechanikus és elektromos hibát is!
Pl: injektor.hu

Másik: meg kell tanulni a motorok működését, és vizsgálati lehetőségeit, pl az injektor.hu oldalon lévő cikkekből. Aztán ezeket vizsgálatokat a lehetőségek szerint otthon elvégezni, ami talán közelebb visz a megoldáshoz!

Nem olyan bonyolult egy motor működése:
Egy kis éghető anyag, levegő, valami ami meggyújtja, kompresszió, jó helyen és jó időben, és már megy is!

Fentebb említett dolgokat kell csak ellenőrizni
(#) Moderátor hozzászólása Lada2107 hozzászólására (») Nov 16, 2022
 
Ennek fuss neki még egyszer, de most már rendes helyesírással! (itt ≠it; melyik ≠ mejik; stb.)
(#) svarhalmi hozzászólása Nov 29, 2022 /
 
Sziasztok!
Próbáltam keresni a beszélgetésben, hátha van ilyen hiba, de nem igazán találtam.
Fiat Panda (2005) az alany. Már járt szerelőnél ezzel a problémával 2x is. Egyszer a bal oldali tompított ment tönkre, utána a jobb oldali, de mind a kettőnek voltak előjelei és most újra kezdi. Eleinte indexelésnél véletlenszerűen lekapcsol a tompított fényszóró és vissza is kapcsol rövid időn belül. Később már lekapcsol akár egy bukkanótól is és sokszor nem csak 1-2 másodpercre, hanem teljesen. Ilyenkor a lámpa le-fel kapcsolásával, kormány jobbra-balra rángatással, index jobbra-balra kapcsolgatásával nagy nehezen vissza lehet varázsolni, de ez az az állapot, ami után 1-2 hét és már sehogy nem fog világítani.
Az autószerelő mind a kettő esetben azt mondta, hogy a kábel égett meg és mostmár, hogy mind a 2 javítva van jó lesz. Sajnos ez alig több mint 2 hónapja volt és megint jelentkezik a probléma.
Esetleg van tippetek, hogy merre fele kéne elindulnom?
(#) blasz hozzászólása Márc 8, 2023 /
 
Sziasztok egy barátom feleségének van egy seincento hobby 1.1 kocsija 2000 évjárat,aminek az immo része meghibásodott nem fogadott el egy kulcsot sem.Elvittem szakmühelybe a vezérlőt és ott kiirták belőle az immot,de nem indul a kocsi.Nincs szikra és ha jól mértem a központi befecskendezőre se megy feszültség.Minden biztositékot relét átnéztem semmi hiba.
Ja az előzmény az volt hogy megszakadt,elrohadt a motor kaszni test kábel.
De az én elgondolásomban nem okozhatott ilyen hibát hisz minden negativ a kasznira van kötve ott pedig jó volt a kontakt.De lehet tévedek persze.Lényeg az hogy nem tudok életet lehelni a kocsiba,és ehhez kérnék segitséget töletek.
A motor kód 176B
(#) Gafly válasza blasz hozzászólására (») Márc 8, 2023 /
 
Idézet:
„Elvittem szakmühelybe a vezérlőt és ott kiirták belőle az immot,de nem indul a kocsi.”

Sötét este fél nyolckor kérsz a fórumon tanácsot, mert a szakszerviz az indításgátlót buherálta és azóta sem tudjátok beindítani? Gondolom hazamentek, holnap szerelik tovább, úgyse mentetek onnan sehová.
(#) blasz válasza Gafly hozzászólására (») Márc 8, 2023 /
 
Az autó nálam van,Ócsán,a szerviz a 15 kerben Pesten,nem vittem sehová csak a motorvezérlőt.Nem az első motorvezérlőt rakták már rendbe, amit vittem,eddig is az volt a problémája hogy nem indult.De ez egy korházi látogatás befejezése után történt.Autóval mentek oda és visszafelé már nem indult,csak villogott a kulcs jelzés hogy nem fogadja a kódot,és tiltás alatt maradt.A szervizben,akik motorvezérlő javitással foglalkoznak,és nem buherálnak,kiirta az immot,és ennyit tudok róla.Visszaviszem ellenőrzésre mást nem tudok.Fizettem eleget a javitásért garancia van,de korrektek nagyon.
(#) Gafly válasza blasz hozzászólására (») Márc 8, 2023 /
 
Este félkilenckor nagyon mást nem is lehetne mondani, hogy majd holnap visszaviszitek.
(#) Lezli46 hozzászólása Ápr 21, 2023 /
 
Sziasztok!

Megtudná irni valaki..., hogyan kell manuálisan olaj-service resetet csinálni???

Fiat Linea 1.4i 8V,

köszi elöre is
(#) gyula166 válasza Lezli46 hozzászólására (») Ápr 21, 2023 / 1
 
Fiat motornál.Beülsz becsukod az ajtókat.Ráteszed a gyujtást,gázpedált lenyomod,mellette 7 szer benyomod a fékpedált 30 másodpercen belül.Majd felengedeg a féket és 60 másodpercig tartod a gázt.Eztán felengeded a gázt is és leveszed a gyújtás kihúzott a kulcsot vársz 30 másodpercet és indítható.Fiatnál így müködik.Elfog aludni a kanna,de nem nulláz azt csak megfelelő olvasóval tudod.
(#) Lezli46 hozzászólása Máj 17, 2023 /
 
Fiat Linea 1.4i 8V 2008.

Ezt történt..,Elözményként volt egy vezető oldallégszákprobléma--ez egy emulátoros megoldással meg lett javitva., hibakód törölve.
Következik egy motorujrainditás ellenőrizendő a hibakódtörlés sikeres stb-stb---.hosszas köszörülés után sem indul (Ujakku van benne!!)., dupla sárga immolakat világit.., diagnosztika szerint U1601 (C-can vezeték hiba. Nincs Jel)..,

U1600 Elektronikus Kulcs.Nincs Jel, Ez törölhető volt a C1601 nem törölhető!

Levettük a sarut kb 5-10 percre .., közben az AKKU alatt lévő testkábelt rendesen megcsináltuk--ECU Csatikat szintén..., csináltuk egy zárás-nyitás ciklust is...,nem ugy nézett ki hogy ettől ,de azért nem kizárt hogy igen.. egyszer csak elindult ..,Csináltunk MES -el szervizresetet stb.., megint nem indult el.., Megint az előbbi akksi le fiugura + még egy töltőt is ráakasztottunk., megint sikerült valahogy elinditani., ha egyszer elindult , akkorutána semmi probléma au inditással..További rejtély hogy a tulaj se panaszkodott inditási problémára elötte...

Ami érthetetlen . OBD2 csatiban 6-14 pin közt több megaohm nagyságrend mérhető---semmi a kb60Ohm kategóriában...,CAN H kb 4.5V CAN L 0.5V!!!! Lehet hogy forditva volt, nem emlékszem..de az érték az ennyi volt az biztos...

Ezt a nem indit figurát tegnap óta kb 3szor eljátszotta---,igaziból nem merek már vizsgálodni semmit-hozzányulni., hátha végleg nálam robbanik le...

köszi minden segitséget és üdv!!
(#) blasz válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 17, 2023 / 1
 
Szia én hasonlóképp jártam egy seincentóval,de ott meg is döglött a motorvezérlő.Pedig még az immót is kiirattam elsőre mert irta a kulcs hibát.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 17, 2023 / 1
 
Szia! Ahol utánanéztem a dolognak ott Idea volt de ugyanezzel a leírással gyárilag ismert ez a hiba. Valahol a vezetőoldali kórmány rúdja körüli vezetékköteg dörzsölődik ki ott alul. A részletet hiába mutatnám, mert ott is az van írva, hogy azonosítani kell az SRS-hez kapcsolódó köteget és azt átnézni.
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Máj 17, 2023 /
 
Szisztok!

Köszi a válaszokat.., még nem nyugodtam le.., szerencsére elvitték az autot.,simán elindult a tulajnál.., óvatosan szóbahoztam hogy " könnyen szokott-e" indulni az autó stb- stb.., nem kis meglepetésemre pozitiv volt a válasz..., De mivel nálunk kb három alkalommal" CAN bus -- nincs jel " stb hibakod és villogo immo lakat kiséretében nem indult..., jobb a békesség alapon ,nem mertem tovább- mélyebben kutakodni hogy mi történhet ilyenkor...
Èrdekes ez a kábel hiba., legközelebb egy ötlettel több a rejtély megoldásához..

Üdv C.
(#) Gepeszgabor hozzászólása Jún 26, 2023 /
 
Sziasztok,

Nem Fiat, de alaktromos hiba. Ford focus MK1 kombi hátsó ablaktörlő motorban kiment a biztosító elem, ami a motor bekötésnél van közvetlenül, külsőre diódára hasonlít. Nem tudom mi az pontosan, de kimértem, áthidalva működik. Mi az pontosan, hol lehet ilyet venni?

köszi
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 11, 2023 /
 
Sziasztók Fiat Spécik!

Fiat.Linea 1.4i.8v.2008. K.Méteróra állandóan villog.

Displayen lévő kilométerszámláló ÁLLANDÓAN VILLOG!

Hibajelzés nincs.,minden müködik ., km.számláló is mér!!! ,U1600 és U1601 hibakód visszatér de törölhető.., rémülten olvasom hogy ez a villogás egy speciális Fiat hiba,, nagy valószinüséggel CAN hálozati-kommunikációs hiba.., egyébbként akku uj, töltés jó, motortéri testkábelek Ok.,akkus hardreset megvolt.

Érdekes modon : Obd2 ben a 6 és 14 PIN közt szakadást lehet mérni..,CAN.H /6PIN és test között álló motornál kb 0.4V.. gyujtásnál kb 0.5V-t lehet mérni.

CANl/14PIN és test közt álló motornál kb 12V-t lehet mérni....,Gyujtásnál pedig CAN14Pin és test közt kb 4.5V-t.

Motorvezérlőn megtaláltuk a CANH és CANL vezetékét...., itt normális értékeket tudtunk mérrni..., Kb60Ohmot..,és kb 2.4Vés 2.5V-t gyujtásnál testhez képest.

Egy CAN rajz borzasztóan jól jönne a továbblépéshez..

köszi minden segitséget!!!
(#) gyula166 válasza Lezli46 hozzászólására (») Szept 14, 2023 /
 
Első körben proxi rendezés.
(#) Lakó zsolt hozzászólása Hé, 17:08 /
 
Sziasztok van egy Fiat Ducatö 2,8jtd 2004 lakoautó .
sajnos nem tudom hol keressem a hibát, problémám a következő.A tompitott illetve a hátsó kődlámpa és azoknak a kontrol lámpája nem világit, a biztit megtaláltam illetve a relét a motortérben , azok jok és minden más müködik vagyis az oldalsó széleség jelző a hátsó lámpák jok. Hol keressem a hibát
(#) VIM válasza Lakó zsolt hozzászólására (») Hé, 21:45 /
 
Szia! A világításnak szokott lenni egy gyújtáskapcsoló segédreléje ami a világításhoz tartozik de azt nem tudom, hogy ezekben a kocsikban a relétáblán az hol van és, hogy működik e. Amúgy az egész világítás egy központi úgyn. multifunkciós kontoll modulba van bekötve és ez felügyeli az abba becsatlakozó perifériákat, a ködlámpa az első és hátsó világítást, ezek reléit és a lámpák vezélőit ha azok gázkisülésűek. A világítási főkapcsoló és a kórmánykapcsoló érintkezői kapcsolnak és a vezérlő adja ki az engedélyt ha a kiválasztott világításhoz tartozó relé(k) meghúz(tak). Konkrét rajzot nem tudtam nézni de a nagy dízelek ebben a kategóriában ilyen világítással vannak szerelve.
Következő: »»   65 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem