Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LED-ek fényerőszabályzása
 
Témaindító: Mau, idő: Júl 11, 2007
Lapozás: OK   4 / 4
(#) Pgeorge80 válasza Bakman hozzászólására (») Dec 5, 2018 /
 
Köszi a választ, és esetleg kapcsolási rajzban tudnál segíteni? Mert amatőr vagyok!
(#) kokozo válasza Pgeorge80 hozzászólására (») Dec 5, 2018 /
 
Én úgy tudom, hogy a Nodemcu pwm kimenete csak 3,3V, amihez nem jó közvetlenül az IRFZ44, kell elé egy tranzisztor is.

BH7il[1].png
    
(#) Hp41C válasza kokozo hozzászólására (») Dec 5, 2018 /
 
IRFZ44 helyett IRLZ44 -et használva nem kell a tranzisztoros fokozat.
(#) Pgeorge80 válasza kokozo hozzászólására (») Dec 5, 2018 /
 
Köszi a segítséget! Igen jól tudod 3.3v!
(#) Pgeorge80 hozzászólása Dec 9, 2018 /
 
Megjöttek az alkatrészek, és tökéletesen szabályozza a fényerőt! Viszont a tápegység zúg tőle, ha nincs teljes fényen! Ez mitől lehet?
(#) Pgeorge80 hozzászólása Dec 9, 2018 /
 
És ez még annyira nem is lenne probléma, mert a nappaliban nem is lenne fontos a fényerőt szabályozni, de a fiamnak meg rgb ledszalag van, azt pedig kell!
(#) Pgeorge80 hozzászólása Dec 9, 2018 /
 
Kipróbáltam egy kissebb tápegységgel, meg egy darab rgb ledszalaggal, és így is zúg! A kapcsoló üzemű táp miatt lehet?
(#) tomi5893 hozzászólása Jan 26, 2020 /
 
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
Van nekem egy kb 5m hosszú ledes gömbsorom(azt hiszem pepcos).
3db 2AA 1.5v os elemről üzemel.
Múltkor rá tettem egy 3.7v os adapter hogy azzal üzemeljen. Működött is a dolog de igazából az érdekelne hogy potméterrel lehet e szabályzni a fényerejét és ha igen hogy? Ha valaki kapcsolási rajzot is tudna hozzá készíteni hogy hogyan kell össze kötni hálás lennék érte. Előre is köszönöm.
(#) proli007 válasza tomi5893 hozzászólására (») Jan 26, 2020 /
 
Hello! Meg kellene mérni a felvett áramot elemről és egyen hogy mennyire esik le az elem feszültsége. Továbbá, hogy a Led-eken kívül van-e benne valami elektronika, esetleg csak előtét ellenállások.