Hogy hány candela nemtudom, de a 60w-os izzó azthiszem olyan 600lumen körül van.
Szerintem olvass utánna a google-ban ( pl: lumen candela) sok infot találhatsz róla, bár a váltószámra nembiztos hogy választ kapsz.
A candella ( gyertyafény) az egységnyi térszögbe esö fénysugárzást jelenti (lumen/térszög), míg a lumen a kisugárzott fényteljesítményt.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv!
Én is ilyesmi LED-es lámpát akarok készíteni, nekem megvan a konkrét elképzelésem, de mivel elég kezdő vagyok ezért nem tudom jó-e.
tehát lenne egy sima régi hagyományos izzó, aminek venném a foglalatát. Erre tenném az adaptert és az adapterre tennék a 24db 15000mcd-s LED-et (5x5 -1)
Kérdésem, hogy ez megvalósítható-e, 15000mcd hány lm-n?
És hány voltról megy ez? Bővebben: Link
Szia! A ledeknek nem jó üzemmód a közvetlen párhuzamos kötés, mert mindnek más a nyitófeszültsége / hiába egyformák /, ezért sorosan kötik őket, a melléklet szerint jó lesz neked, potyo kolléga nyomán. Tanulmányozd meg olvass vissza picit, és máris célnál vagy. Bővebben: Link
Hello én egy egszerű szines led világitást szeretnék!(nem kivilágitani a szobámat). kb.30-40 ledet szeretnék párhuzamosan kötni. Lehetséges -e hogy ezt ugy tegyem meg hogy csak ledek és trafo van rendelkezésemre! Mondjuk ha 10mA es ledeket szerzek be akkor a trafomnak 500mA nek elég lennie? Kérek segitséget ehhez a dologhoz(kötési rajz), (technikai paraméterek)!
a 2k2 ellenállás helyére egy potit tettem, az a gáz, hogy nincs itthon 10 Ω-nál kissebb ellenállásom, a potméterrel ezért nagyon le kellett mennem, és valszeg ezért folyhatott rajta nagy áram, szerzek 5 Ωos ellenállást és azzal már szerintem jobb lesz, így nem kell annyira szélsőségesen lemenni.
amúgy már készül a nyák lemez, úgy tervezem, hogy 3 csoport 20mA es 2 csoport 100 mA es ledet tud kiszolgálni
üdv