Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mikrovezérlő, de nem PIC
 
Témaindító: Pethy, idő: Dec 13, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 2
(#) zsoltee0001 válasza potyo hozzászólására (») Jan 28, 2013 /
 
Szia
Egy pengével szoktam végighúzni (mármint nem átvágni) a lábakat, az esetleges forrasztási hiba megvizsgálásakor.
Nem volt ilyen jellegű gond.
Üdv
(#) fakóló hozzászólása Jan 28, 2014 /
 
Üdv! Segítséget szeretnék kérni egy mc68s711-el kapcsolatban. Amatőr vagyok a témában. Ezzel a chippel meg lehet oldani hogy a készülék master vagy slave módban induljon el, ha igen ezt hogy tudom állítani, illetve milyen eszköz szükséges hozzá? Válaszokat előre is köszönöm.
(#) usane hozzászólása Aug 28, 2014 /
 
Üdv!

Ért valaki az intel xscale procikhoz?
Nem is a programírás lenne a lényeg, hanem inkáb mivel, hogyan , melyik lábakon lehet programozni. Van egy qtek9000 telefonom ami nem lép ki a bootloaderből és USB porton semlátszik egy szoftverfrissítés után és XScale PXA272 proci van benne. Gondoltam megpróbálok belülről programot rátolni valahogyan. Ötlet? Csinált már valaki hasonlót más telefonokkal?
A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2014
(#) Ktulu hozzászólása Ápr 24, 2021 /
 
Egy mikrovezérlőnél mitől jelentkezhet olyan hiba, hogy a tápjának kb 25% -al magasabb feszültségről hajlandó csak rendesen működni. Másképp fagy.
Egy régi orosz videojátékról van szó, (no pogodi!) ami 2db sorba kötött gombelemmel (3V) működik, de akár 1.5 voltig lecsökkenve is képes ketyegni. (egy hibátlan példány)
Ezzel mint írtam az a gond, hogy csak minimum kb 3.8V ról táplálva ébred fel a lefagyott állapotból.
Milyen belső sérülés érhette, ugyanis IO lábakon védő diódák vannak. Kvarcot cseréltem, szűrő kondit is. Más nem nagyon van a panelen.
(#) Bakman válasza Ktulu hozzászólására (») Ápr 24, 2021 /