Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ködlámpa beszerelés
 
Témaindító: szokola, idő: Dec 26, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   10 / 10
(#) proli007 válasza Sly-master hozzászólására (») Júl 16, 2016 /
 
" hogyan tudnám bekötni " Szabálytalanul.. De egy relére nem gondoltál még?
(#) lacilaci123 hozzászólása Júl 18, 2016 /
 
Sziasztok!
Opel insigniához keresek leírást hogy hova kell bekötni a ködlámpát.
Az autómban hiányzik a két elülső ködlámpa és a hozzá tartozó kábelezés is, vettem uj lámpát de fogalmam sincs hogy mit hova és hogyan kössek be.
Ha valaki tudja hogy tudom ezt megcsinálni vagy át tud irányitani valahova ahol kaphatok segítséget azt megköszönném!
(#) elactrofan válasza lacilaci123 hozzászólására (») Júl 18, 2016 /
 
pl itt Bővebben: Link
de különben a biztosítéktáblában biztos megvan a helye
A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2016
(#) operable hozzászólása Nov 15, 2016 /
 
Sziasztok!
Lehet volt már kérdés, de nem találtam, és elég laikus vagyok ezekhez a dolgokhoz.
Adott egy 96-os Suzuki Swift. Vettem bele ködlámpákat előre. Külön kapcsoló, relézve. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet megoldani, hogy amikor ráadom a reflektort, akkor a ködlámpa is kapcsolódjon. Viszont,! ha felkapcsolom a ködlámpát, akkor a reflektort ne kapcsolja. Erdőben éjszaka jól jönne a refi+küdlámpa kombó... nem kellene külön kapcsolhatni, ha jönnek szembe. Ködbe viszont nem ideális a ködlámpa.
Másik... a késöbbiekben gondolkodom valami olyasmin, hogy indexeléskor, felkapcsolódjon a jobbos vagy balos ködlámpa is.

Köszönöm előre is a degeneráltaknak és kezdőknek is felfogható válaszokat. )
(#) operable válasza operable hozzászólására (») Nov 15, 2016 /
 
Szerk.: Ködben viszont nem ideális a REFLEKTOR!
(#) patrick97 hozzászólása Feb 26, 2017 /
 
Kedves Fórumozók!

Egy kis segítséget, tippet szeretnék kérni. Adott egy Suzuki Alto Amiben gyárilag nem igazán volt ködlámpa a kapcsoló helye megvan. ill mellette van a hátsó ködlámpa erről majd később.