Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   129 / 164
(#) chris1124 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 30, 2016 /
 
Üdv.
Kikötöttem a gyárit, bekötöttem az újat. Működik. Köszi a segítséget. Üdv.
(#) elactrofan hozzászólása Máj 31, 2016 /
 
Üdv!

Van nekem egy olyan riasztó modulom melynek egy szenzor bemenete van (tehát egy külső érzékelőt lehet rákötni). Nekem több érzékelőre lenne szükségem min 2 db, megtehetem azt hogy "or vagy nor" kapukkal felépített hálozat bmenetére rakom a kivánt érzékelőket és a kimenetet rakom a riasztó Senzor bemenetre?
Működőképes lehet a dolog?
(#) Inhouse válasza elactrofan hozzászólására (») Máj 31, 2016 /
 
Ha sima kapcsolt test a bemenet, akkor még ennyi sem kell, diódákkal leválasztod és kész.
(#) elactrofan válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 31, 2016 /
 
Köszönöm
(#) Inhouse válasza chris1124 hozzászólására (») Jún 1, 2016 /
 
Minden jó, ha a vége jó! Szívesen.
(#) elactrofan hozzászólása Jún 6, 2016 /
 
Üdv!

Van a TK103b GPS tracker van belőle micro usb és csak olyan amibe 3 vezeték megy a senzoroknak (test, plusz, senzor). Mi a különbség a kettő között? ismeri valaki ezeket?
(#) Jens hozzászólása Jún 6, 2016 /
 
Helló minden kinek,segítséget szeretnék kérni mert van egy ford focusom az a problémám vele hogy
mikor a központi zárat lezárom akkor nem villog mi lehet a problémája.
A riasztó típusa leserline SLH988E1
A válaszotokat előre is köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2016
(#) fiattalfiatal hozzászólása Jún 7, 2016 /
 
Sziasztok. Egy jo ideje a rádióm recsegésével szenvedek. Akár leállitott akár járo motornál. Azért irok ide mert szeretném megkérdezni hogy a riaszto meghibásodhat ily modon hogy ezt produkálja? Mert egy ideje hiába zárom hang nélkül akkor is pittyeg. A pusz megvontam töle egy kis idöre de skkor is recsegtem. Vagy igy is bezavarhat hogy a testet megkapta ill kábelek bekötve maradtak. Vagy ilyet nem produkálhat? Punto 1.2es 16 szelepes benzines 2000 es évjáratu a kis betegem. Válaszatokat elöre is köszönöm.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 7, 2016 /
 
Szia! Fuss neki még egyszer, de úgy, hogy előtte képzeld el, mit értett ebből egy kívülálló...
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 7, 2016 /
 
Juj ne haragudjatok. Csak már irtam a generátor ill antenna forumba is de igen abba nem gondoltam bele hogy itt teljesem más dolgokrol van szo mégegyszer bocsi. Eltörött a gyári antennám a talpnál igy kicseréltem kábellal együtt. Törés után recsegett a rádio vétel ezért cseréltem. Hát nem javult hanem romlott a vételem. Elöször generátorra gyanakodtam csakhogy állo motornál is csinálja. Párom mondta hogy szerinte atájt kötöttem vissza a riasztom pozitiv szálát is miota recsegni kezdett. Télre megvontam töle a tápot mert keveset mentem vele és merült az aksim. Szoval azt szeretném kérdezni hogy a riaszto meg tud ugy hibásodni hogy ennyire zavarja a rádio vételét? Ha igen ez a hiba akkor is megmaradhat ha a plusz szálat lekötöttem a riasztorol? Test index stb kábel maradt a helyén. Válaszotokat köszönöm és mégegyszer elnézést a kezdésért. További szép estét.
(#) proli007 válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 7, 2016 /
 
Hello! A kérdésed úgy látom nem kimondottan riasztóról szól, hanem inkább az antennáról.
Nem tudni mit cseréltél ki mire, de a komplett antennát kellet volna. Az antennán speciális koax kábel van, ha azt "akármire" cserélted, az nem jó ötlet. Célszerű új antennát beépíteni.
Valamint az antennának, a talppontnál fémesen és megbízhatóan kell érintkezni a kasznival. 16 éves gépnél ez a pont, biztos hogy korrodált, azt csak tisztítva lehet újra szerelni és tömíteni.
(#) fiattalfiatal válasza proli007 hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Szia. Antennát kábellel cseréltem söt már kettöt is mind kábelt mind szárat. Probáltam más kábellel de nem jött be. A talppintot megcsiszoltam de nem volt korrodált. Tehát a fejegységet és az antennát kábelestöl kizárnám. És mivel a riasztot is akkoriban kötöttem vissza ezért lett most ö a gyanusitott .
(#) zoszka válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Hiába teszed fel 3 topikban is a kérdésed, ha nem adod meg utána a segíteni akarók kérdéseire az információkat. Pl... Mit, mire cseréltél? Vagy... Az a recsegés tényleg valami zavar jel, vagy csak inkább sistergés a gyenge vétel miatt... Meg ehhez hasonlók.
(#) fiattalfiatal válasza zoszka hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Szia. Bocsi de amit tudtam tényleg leirtam. A gyári antennámat cseréltem le egy nagyáruházban kaphato antennára kábellel együtt. A hang sisterés mintha néha elmenne a térerö. Antennát azért cseréltem mert a gyári a talpánál eltört. Gyári fejegység van most az autóban. Transmitteren hallgatva folyamatos a sistergés a háttérben. Probáltam másikkal is. Ma reggel lehuztam a csatlakozokat a riasztorol és a transitteren megjavult a vétel viszont a rádio vétele nem. Járo motornál és állonál is produkálja.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Nem lehet ez a rádió hibája? Ha jól vettem ki, amit írtál másodjára, akkor lehúzott riasztó tápkábelnél is csinálta. Na olyankor aztán az a riasztó csak súly és nem zavaró tényező. Jó lenne tudni, hogy milyen ez a recsegés... Nem lehet, hogy hangszóró bajod van, azok recsegnek? Minden hangszóró recseg? Hány van benne? Azok is gyáriak?
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Szia. 4 fejegységgel is probáltam 4 különbözö koru és márkájuval. Tudatlan füllel olyan mintha rossz lenne a vétel mint amikor kihuzom a transmittert és marad a sistergés. De nem állando hanem van hogy meloig minden jo van hogy végig rossz van hogy akkor jön elö mikor leállitom az autot. Elöl nem voltak hangszorok csak hátul két ovál. Mondták ott is lehet gond a kábelle vagy magával a hangszoroval. Volt tervezve hogy veszek elöre hát megtörtént. Egy renegade szettet vettem azt bekötöttem polaritásra figyeltem és a hátsokat kikötöttem de nem volt változás. Riasztora azért gyanakodtam mert hogy mikor lehuztam a tápot a transmitteren szépen jött a jel. Elötte ha közelitettem felé mármint a transmittterhez ugy halkult a sistergés. De ha jol értem ha nem kap tápot nem tud bezavarni mármint nemtom valahonnan szerez magának kicsit ajto vagy más jelkábelen. Na most lehet örült nagy butaságot irtam. Viszont ha igy tényleg nem tud zavart okozni akkor mielött rohannék ujat vásárolni a kötéseket érdemes átnéznem? Nem e engedett valami el? Egyáltalán mondjuk ott egy rosszul érintkezö kábel lehet ludas? Nagyon szépen köszönök minden javaslatot.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Minden frekvencián csinálja? Vagy csak ahol a transzmitter ad? A rádióadásoknál is mindnél?
Ha volt cserélve a fejegység is, a hangszórók is mások, álló motornál is van és táp nélküli riasztónál is, akkor ott valami más zavarforrás lesz...na azt egy szép dolog lesz megtalálni... Igazából egy álló autóban nem sok minden tud olyan 100Mhz környéki zavart termelni, ami ennyire zavaró lenne.
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Sajna minden adonál csinálja nem csak a transmitternél. Az érdekes az hogy ha egy ado már szinte hallgathatatlan átkapcsolok másikra az jobb néha tiszta is majd megint vissza. Végülis nem unatkozom. Még annyit hagy kérdezzek már hogy mondjuk a riasztom bekötésénél ha elengedett egy kötés vagy megtört egy kábel az okozhat ilyet?
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Idézet:
„Még annyit hagy kérdezzek már hogy mondjuk a riasztom bekötésénél ha elengedett egy kötés vagy megtört egy kábel az okozhat ilyet?”
Nem tudnék ilyen hibát mondani. De ha nem kap áramot, akkor mindegy, hogy milyenek a kötések. A riasztók zömének van egy csatlakozója, húzd le azt, akkor biztosan nem megy, így próbáld ki...
Minden rádióval ugyanezt produkálta? Ez az elejétől így van, vagy ez valaha jól működött és egyszer csak előjött? Nincs valami más készülék nálad, vagy az autóban, ami okozhatja?
A hozzászólás módosítva: Jún 8, 2016
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Mindegyik rádioval ugyan ezt produkálta. Valaha nem is oly rég még minden szép és jo volt. Egyszer csak elkezdte a sistergést. Akkor megnéztem az antennát és a talpnál el volt törve. Most hogy már elötte is el volt törve azt sajnos nem tudom lehet hogy törötten is jol müködött és ez a valami rejtélyes dolog miatt vettem észre azt is. Semmi uj nincs az autoban. Esetleg néha az egyik hátso központi nem mindig akar lemenni riasztásnál. Viszont indulás után az elsö fékre lépésnél szépen lezár mindegyik. Ezért nem gondolnám hogy ott kábeltörés lenne. És nyitásnál mindig nyilik szépen. És mint irtam párom szerint azota szenvedek miota a riasztot ujraélesztettem vagyis adtam neki tápot had egyék . Ott meg nagyon nagyon sok kábel van egybe gyüjtve és nemtom nem e érhetett ott össze két kábel aminek nemkéne vagy tényleg nemtom. De ha ez sem okozhatja mármint rossz szigetelés miatt valami összeér valamivel akkor inkább neki se állok kibontani.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Húzd le a riasztó fő csatlakozását és próba. Ha akkor is csinálja, akkor nem lehet az, egyébként is csak RF vevő van benne, ha nem pageres. Adni a távirányítója ad, de ha az állandóan menne, akkor hamar lemerülne benne az elem.
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Nos riaszto a kesztyütartoba lehuztam az összes csatit változás annyi hogy a transmitteren minden rendben. Nagyon pici háttér zugás hallaccodik két szám között de ez gondolom lehet a készülék hibája is. Rádio most egyfolytában zug nincsennek tiszta pillanatai. Azért is gyanakodtam a riasztora mert eddig lehetett hang nélkül zárni viszont visszakötés ota hiába a hang nélküli zárást nyomtam akkor is pittyent. Tényleg csak elméleti szinten akkumulátor nem zárlatosodhat vagy romolhat el hogy ilyet produkáljon? Mondjuk az auto indul vele szépen. A másik dolog amire eddig nem is gondoltam hogy az akkumulátornak én csináltam egy keretet a müanyag helyett aluminium profilbol. Igy ahol eddig müanyag volt ott most fém és igy test is van. Esetlegesen ott nem szedhet össze valami kábel zajt ami eddig nem volt test közelbe? Ha igen gondolom most kikapok hogy miért nem ezzel kezdtem ha nem akkor marad a keresés. Mégegyszer köszönök minden eddigi és ez utáni ötleteket javaslatokat.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Ha a transzmitterrel jó (sajnos ezek alapból zajosak kicsit), akkor hogy lehet, hogy a rádió most egyfolytában zúg?
Az akkumulátor lehet cellazárlatos, de akkor nemigen indul, de 100MHz-es sugárzást az sem csinál.
Az alu profil sem igazán termelhet ilyet, viszont egy kicsit veszélyes dolog a fém keret egy akku körül. Könnyen zárlat keletkezhet, abból meg tűz. Mutass róla egy képet!
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Holnap reggel készitek képet. Ezt mostmár végképp nem értem énsem hogy miért jo a transmitter persze örülök de a rádio adok sokkal rosszabbak. Transmitternél kapcsoltam világitást fékezgettem ablakot huzgáltam emeltem a fordulatot de hálisten nem reagált semmire. Értem ezt ugy hogy nem zavart be semmi.
(#) zoszka válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 8, 2016 /
 
Még mindig amondó vagyok, hogy, vagy erősítős az antenna amit vettél és nincs tápja, vagy erősítős volt a régi és amit vettél az csak egy sima rövid "dísz antenna" erősítő nélkül
(#) fiattalfiatal válasza zoszka hozzászólására (») Jún 9, 2016 /
 
Már kettöt is vettem egy rövid tényleg csak disznek valot de most egy 80 centis van rajta. Ha jol ertelmeztem a hozzászolásokat a gyári rádio adna neki tápot tehát akkor lehet hogy a gyári volt az? És akkor most mit kellene vennem? Egy olyan antennát amibe benne van az erösitö a talpában? Vagy van valami utolagos dolog is amit közbe lehet iktatni? Köszönöm.
(#) Inhouse válasza fiattalfiatal hozzászólására (») Jún 9, 2016 /
 
Fogj egy méter körüli drótot, állj az autóval meg egy lakatlanabb területen, ahol kevés a tereptárgy és az antenna helyére dugd a vezetéket! Persze ne túl mélyre, érintkezzen, de ne szaladjon be a panelra. Nézd meg a rádiókat, ha így jók, akkor az antennák szivattak és Zoszka elmélete is igazolódhat. Nem állt ki egy vékony vezeték az antenna talpából belül?
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 9, 2016 /
 
Nem állt ki belöle semmi.
(#) tomcat1976 hozzászólása Jún 9, 2016 /
 
Sziasztok!
Van egy CYCLONE típusú távirányítású központi zárvezérlőm az autóban.
Idáig működött rendesen,most megállt teljesen.A távirányítókban új elem van,megnéztem tv-n,ad mind a kettő.
Valakinek van-e esetleg leírása,hogy kell-e ezt a típust kódolni,és hogyan?
Az akksi egyszer le volt merülve,utána jelentkezett a probléma.Próbáltam levenni a sarut,visszatételnél nyomtam a távirányító gombját,de semmi.Néha előfordul,hogy nyitja a táv az autót,de max.20-ból 1x,és utána már nem zár és fordítva is.
A központi egységben nincs semmi nyomógomb,ami esetleg a kódoláshoz kellene.
Fényképeket mellékelek,ha valaki tud segíteni,azt előre is megköszönöm!
(#) fiattalfiatal válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 9, 2016 /
 
Szia csináltam képet csak nagyobb mint 2mb igy nem tudtam feltölteni éshát dolgoznom is kell most sajna. Az akkunál a talp megmaradt arra rácsavaroztam alu szögvasbol egy kockát abba bele az akku, a négy sarkán függölegesen is feljön a profil majd az aksi tetejénél körbe. Nos elég közel van a pozitiv saru a kerethez. Mondjuk oda vágtam egy plexit kivágva az akku érintkezönek lyukat de az ördög nem alszik alapon holnap bontom. És köszönöm hogy felhivtad a figyelmemet hogy ami praktikus és jol is néz ki persze ez relativ még lehe nagyon veszélyes is. Tegnap estére ill most bejövetel után is le is vettem a sarut.
Következő: »»   129 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem