Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   133 / 164
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Még valami, amikor távindítással indítózol, ő ráadja a gyújtást, tehát a műszerfalon a lámpák meg minden világít?
Amikor beszállsz bedugod a kulcsot, és elfordítod "ON" állásba?
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Ha távindítással indítottad a riasztó aktív marad tehát ha ajtót nyitsz pl. akkor leáll és riaszt. Amikor kiriasztod és úgy szálsz be, 20 mp időd van, hogy berakd a kulcsot és elfordítsd, mert leáll. Ha elfordítottad, minden visszaáll alap helyzetbe, de mivel a kulcs el van fordítva így tovább jár a motor és mehetsz is.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszi a választ!
Egyre jobban tetszik ez a szerkezet, csak az ára nem ~45E, de mint írtad már 3 autót túlélt ez nagyban megkönnyíti a döntésemet
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Az enyém annó 10 éve 80 volt. Akkor jött be, de én már csak ilyen HI-Tech mániás vagyok
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Még egy kérdés, azt írtad ugye, hogy úgy kell kiszállni az autóból, hogy jár a motor, de akkor a kulcs meg a gyújtáskapcsolóban van, én pedig egy kulcskarikán tartanám a kettőt, akkor távindítás során a kulcs benne marad a gyújtáskapcsolóban, vagy valami funkciót be kell kapcsolni kiszállás előtt és a kulcs kivétele után a motor tovább jár?
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
3 módja van... Vagy az automata, ilyenkor ha csukott ajtónál leveszed a gyújtást az autó tovább jár (max 20mp). Ajtó kinyit, kiszáll, ajtó becsuk, riasztó lezárja az ajtókat, motor leáll. Második verzio manuális. Csukott ajtóknál, motor jár, kulcs a helyén. Pager-en gombnyomásra aktíválódik a távindítás. A többi mint az automatikusnál. És van egy harmadik verzió is a kettö vegyítése. Ezzel utólag is aktíválni lehet, ha adottak a biztonsági feltételek.
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszi, bár még ez kicsit zűrzavaros nekem, de ha a kezemben lesz minden megvilágosodik
(#) barcooka05 hozzászólása Aug 20, 2016 /
 
Sziasztok! Van egy2000 évj b5 passatom, a vezető oldalròl nem nyitja ki a többi ajtòt, de a jobb oldalròl kinyitja mindet, valaki azt mondta, hogy kell bele egy zàr a bal oldalra, valaki meg azt mondta hogy konfortelektronikával van valami
(#) Inhouse válasza barcooka05 hozzászólására (») Aug 20, 2016 /
 
Lehet, hogy csak megszakadt egy vezeték a vezető felőli ajtóátvezetőben.
(#) zoszka válasza barcooka05 hozzászólására (») Aug 20, 2016 /
 
A zárban lévő mikrokapcsolók valamelyike tönkrement. Pár száz forintos alkatrész.
(#) barcooka05 hozzászólása Aug 20, 2016 /
 
köszönöm a tippet megnézzük
(#) dokibácsi123456 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 22, 2016 /
 
Légyszi küldj egy linket ahol tudsz ilyen olcsón mert nekem is kellene.
Köszi
(#) zoszka válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Aug 22, 2016 /
 
A google nem a barátod?
Pl.
Bővebben: Link
De más kereső szóval is kereshető nem kell feltétlen "csak" a "mikrokapcsoló" szót használni.
(#) Djulus hozzászólása Aug 23, 2016 /
 
Én egy régi riasztóval szeretnék jóba lenni.
Red Scorpion 950 RS
Nincs bekötési rajzom, és azt keresek.
Hátha valaki a betű jelölések alapján is tud segíteni, balról jobbra haladva:
01 - ACC
02 - SIRE
03 - GND
04 - V+
05 - FLAS
06 - 12V
07 - T-
08 - FAN
09 - ACO
10 - UCO
11 - UNO
12 - UNO
13 - LCO
14 - LNO


Az antennán kívül van benne egy hármas külső csatlakozó.
Fekete - GND
Kék - U/I
Piros - U/V +

Kérem, aki tud segítsen!
(#) balzs12 hozzászólása Aug 27, 2016 /
 
Sziasztok!
Olyan problémám adódott Passat b4-esemen (35i) hogy a központi zár motorja sokáig jár és még a becsukott vagy kinyitott ajtók után is még bekapcsol. A hátsó csomagtér ajtó kulcsal való bezárása után hallani ahogy lezárja a rendszer az ajtókat de ha kinyitom kulcsal a központi zárat a hátsó ajtót nem nyitja.
Lehet nem értelmes amit írok de sajnos nem értek hozzá.. Aki tud segíteni annak tudok videót küldeni akár .
Köszön a válaszokat előre is .
(#) Balabmw válasza balzs12 hozzászólására (») Aug 29, 2016 / 1
 
A leírtak alapján valószínű, hogy nem tömített a rendszered,valahol szivárgás van.
Kiszakaszolással lehet megtalálni a hibát.

Ugyanis az autóban pneumatikus központizár rendszer van. A zárak nyitását-zárását pneumatikus egységek működtetik. A csomagtartóban van a kompresszor egység,ami tartalmaz egy dupla nyomáskapcsolót is. A kompresszor a parancs megérkezése után addig működik, amíg a nyomáskapcsoló jelet nem ad neki,hogy megtörtént a parancs végrehajtása. Ha szivárgás van akkor nem épül fel elég nyomás a rendszerben és ezért nem áll le a kompresszor.


Elég összetett a rendszer,először ismerd meg részleteiben is,utána meg tudod javítani.
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
Sziasztok!
Kéne egy kis teknikai segítség.Adott egy Skoda Octavia 2005 ös évjáratú autó amiben van központi zár de csak kulccsal működik abból is csak az egyik oldalról már.Vettem hozzá egy SMP V03tr központi vezérlőt és ezt szeretném bekötni valahogyan,viszont már zongoráztam egy csomó variációt de nem akar működni .a bal oldali ajtóhoz 10 szál vezeték tartozik plusz 2 a ledhez.A vezérlőn 6 szál vezeték tartozik a központi vezérléshez,ezeket hogy a bánatba kell bekötni mert már lassan feladom.Válaszokat előre is köszönöm.
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
Amíg nincs meg az autó vezérlése addig nem kell a vezérlő és a sok próbálkozás. Ha meg van a két vezeték amiket felváltva testre kapcsolva zár és nyit, akkor jön a többi.
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
Szia..azokat megtaláltam úgy hogy lehúztam a motorrol a csatit és megvan az a két szál ami nyit és zár és ahhoz kellett kötnöm egy barna szálat ami indította tehát ezek megvannak.
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
Tehát van az ajtóból két szálad, amiből ha az egyiket testre kötöd zár, ha a másikat akkor nyit? Dombon a tanya.
A negatív trigger néven szereplő rajz szerint kell kötnöd a kp zár vezérlő 6 lábát. Alapból kimarad 2, a NC érintkezők, kettő közös testet kap és lesz két vezérlő szálad, ami megy a zár két vezetékére.
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
Tehát kicsit emberibb nyelven
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
Ennél? Van bekötési rajzod?
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
van de azon nem igazán megyek el
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
pill..nézem, tényleg érdekes rajz van hozzá
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
A narancs és a narancs/fekete kimarad. A fehér a zárás vezetékre megy, a fekete/fehér a nyitóra. A sárga és a fekete/sárga megy testre.
Az időzítés maradjon a röviden, de az 5s-es legyen!
A hozzászólás módosítva: Szept 9, 2016
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
Esetünkben a barna szála test??
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
van a hátulján egy jumper azzal állítom az időzítést??
(#) Inhouse válasza Levi88 hozzászólására (») Szept 9, 2016 /
 
Azt neked kell tudnod, ha azzal érintgetve ment, akkor nagy valószínűséggel. A test kell majd még a vezérlőd tápjának is, az előzőek csak vezérlő szálak.
(#) Levi88 hozzászólása Szept 9, 2016 /
 
És még valami kössek be diódát vagy nem kell?
Következő: »»   133 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem