Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   30 / 37
(#) P1251500 válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
És még egy kép az 1.1 Trabi bekötéséhez:
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2016
(#) akos70 válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
A 4üteműre kettő megy, egyik az 50-es, a másik egy indítássegítő, indítózás közben megkerüli a gyújtótrafó előtétellenállását, így erősebb szikrát ad.
(#) P1251500 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 25, 2016 /
 
Igen,igazad van,és én kérek elnézést!Nekem még a 2T volt a fejemben...
(#) benji13 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 25, 2016 /
 
sziasztok! Nekem a 30-asra megy a gyujtás ez a+!!Ha ezt lehúzom A GYUJTÁSKAPCSRÓL Minden leál!!Előte ugyanígyvolt minden csatlakozás,és normálisan ment mindenElőte így volt bekötve minden !!Aztán inditoztam mentemvele kb-8km-ert és nemtudtam leállitani!!!Beragadt a sluszkulcs a gyujtáskapcsolóba! Ki lett cserélve!! Azóta nem áll meg az öninditó!!És nemtudm hogy miértTehát az öninditó állandó áramot kap,együtt forog a lendkerékkel és rohadtúl zörög!!!A+csatlakozás nagyon melegszik,ez megy a behúzó tekercsre,de az tuti hogy jó3-dik öninditót próbálom és ugyanaz a prdukció!!!
(#) P1251500 válasza benji13 hozzászólására (») Okt 25, 2016 /
 
Szia! Ne a 30-as vezetéket húzd le a gy.kapcsolóról,hanem az 50-est.Ha még így is indítózik,akkor az önindítóról szedd le a15a vezetéket.Ha így jó,akkor tedd vissza a gy.kapcsolóra az 50-est. Lásd néhány sorral feljebb a második kép.
(#) P1251500 válasza benji13 hozzászólására (») Okt 25, 2016 /
 
Vagy pedig ahogy Ákos írta fel lehet cserélődve a két vékony vezeték az önindítón,és a gy.trafóról visszafelé kap direktben áramot a behúzótekecs
A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2016
(#) benji13 válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 25, 2016 /
 
Igen énis ere gyanakszom!!!Csak a vezeték cseréivel félek hogy zárlatot csinálok valamiben!!De tuti,hogy valami nem úgy van ahogy voltNa holnap meg nézem a tippeket!!Ha az önindítón felcserélem a két vékony vezetéket,nem lesz zárlat?Holnap kiderül!!Köszi eddig is a tippeket!!
(#) VIM válasza benji13 hozzászólására (») Okt 26, 2016 /
 
Szia! Ha nem akarsz zárlatot okozni akkor az önindítóról húzd le a két vékony vezetéket és kössél rá az egyikre próbalámpát (testhez képest nézve a jelenlétet) és nézd meg, hogy mikor van ott a feszültség. Az lesz az indítószál amelyiknél csak indító állásban van ott a feszültség és ez a szál csak akkor tudja működtetni a behúzó tekercset ha jó helyre van kötve a behúzómágnes sarujánál. Ha már gyújtásnál kint van a feszültség akkor a gyk.-nál van elkötve ez a fekete-piros szál, mert ezen a szálon csak indító állásban lehet kinn a feszültség. Ha csak ezt a szálat próbálod beazonosítani a fehér? szál (ami a gyújtótekercs ellenállásától jön) nélkül, akkor is be kell tudni indulnia a motornak.
(#) albinolynx hozzászólása Okt 26, 2016 /
 
Helló!

Segítséget szeretnék kérni. Adott egy vw golf 2, 1.6 literes benzines (1986). Indításkor a hibajelenség, hogy nagyon vontatottan "teker" párat - nem indul el. Ezt képes hidegen/melegen produkálni. Elvétve viszont teljesen normális módon, szépen teker és egyből indul.
Az önindító felújításon esett át. Sajnos nem tudom a pontos menetét, gondolom a kommutátor részét felszabályozták. Én magam cseréltem minden bronzperselyt az önindítónál. A váltóházban lévő is cserélve lett. A befeszülés, szorulás lehetősége talán kizárható.
Lemezes akkumulátor saruim voltak, ezeket cseréltem testesebb kivitelre. A pozitív szál gyakorlatilag egy kb. 400mm hosszú vezeték. Ez nem sérült, az önindítónál lévő csatlakozás-, saruzás is tiszta.

A leírás alapján esetleg ráismer valaki, hogy mi lehet a probléma?
Érdemes lenne gondolom megvizsgálni a kasztni testelést. Ezt hol találom?
Valahol olvastam olyan jelenséget is, hogy az indítókulcs házánál lévő rögzítőcsavarok is okozhatnak meglepetést, ha képesek testelni a kulcs elforgatásakor. Ezt a lehetőséget hogyan tudom kiszűrni?

Köszönöm!
(#) benji13 válasza VIM hozzászólására (») Okt 27, 2016 /
 
Hali!Tegnap sikerült megoldani a trabin,az önindító problémám!! A lámpás módszer bejött!!A 2 vékony vezeték az önindítón fordítva volt rá téve!!! A gyújtás kapcsolón,minden jól volt be kötve!!Szuperül indul azóta Köszönöm a hozzám szolok segítségüket!!! És további jó megoldásokat nektek SZIASZTOK!!
(#) VIM válasza albinolynx hozzászólására (») Okt 27, 2016 /
 
Szia! Ha mindent kicseréltél de a behúzómágnest nem akkor annak fő érintkezője lehet beégve ami ilyen bizonytalan indításokat okoz.
(#) VIM válasza benji13 hozzászólására (») Okt 27, 2016 /
 
Ügyes vagy!
(#) P1251500 válasza benji13 hozzászólására (») Okt 27, 2016 /
 
Szuper!
(#) Pety99 hozzászólása Jan 26, 2017 /
 
Sziasztok ! Olyan jelenséget tapasztalok, hogy miután elindul a motor és elengedem a kulcsot, mintha az önindító tovább forogna és egy éles visító hangot lehet hallani kb. 1-2 másodpercig. Lehetséges , hogy az önindítóval van a baj, és ha igen lehet javítani vagy cserés? Megnéztem az ékszíjat az renden van.
(#) zolika60 válasza Pety99 hozzászólására (») Jan 26, 2017 / 1
 
Egy alapos takarítás kell neki. Bent ragad a felgyűlt kosztól.
(#) VIM válasza Pety99 hozzászólására (») Jan 26, 2017 / 1
 
Szia! Valószínű, hogy behúzómágnes hiba okozza ezt a bennragadást és javítható. Lehet kapni külön is ezt a behúzómágnest. A "visító hangot" a bendix adja mert már a motor fordulata nagyobb mint az önindító behajtó fordulata és kilöki azt a fogaskoszorúból.
Talán még a csőtengely is lehet kenetlen és a fékezőgyűrű sincs a helyén, de ezt csak akkor fogod megtudni ha leveszed és ezeket megnézed. A könnyebb megértéshez ez a leírás nyújthat segítséget.
(#) CsemanAttila hozzászólása Márc 22, 2017 /
 
Urak. Hètvegèn hoznak egy ilyen önindítót bendix cserèrè. Tud valaki segiteni? Elöre is köszönöm.
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Márc 22, 2017 /
 
Mi a gondod?
(#) CsemanAttila válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 22, 2017 /
 
Eddig még ilyen áttételes önindítót nem szereltem. Csak a simát. Gondoltam, informálódom, hátha van benne valami turpisság.
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Márc 22, 2017 /
 
Semmi különös, csak egy bolygókerekes áttétel mint például az akkus fúróban.
(#) VIM válasza CsemanAttila hozzászólására (») Márc 22, 2017 /
 
Szia!Bővebben: Link Ha lentebb is szétnézel a képek között elég sok alkatrészt lehet hozzá beszerezni.
(#) CsemanAttila válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2017 /
 
Köszi. Kelle Familia-nak megvan a programja, meg regiaztrárlva vagyok náluk. Borzasztóan jók, ès nagyon segítőkèszek. 1nap alatt küldèk a bendixet az önindítóhoz, 4110ft volt. Már teszi is a dolgát
(#) zeni2 hozzászólása Aug 25, 2017 /
 
Udvozlok mindenkit lenne gy problemam adott egy peugeot partner puttonyos dizel nem in ditott az indito motor fellett ujitva szenkefek kicserelve kiprobaltuk indit beszereltuk semmi kiderult nincs test most mar teker de nagyon lassan mint amikor levan merulve az akku pedig az bika eroses hirtelen hova tunt a testeles?immobilaiser volt benne de hol mukodott hol nem es most nemtudom mia gond mert kilett szedve az imo belole lehet hogy meg maradt valami amit kihagytam es ezert nem indul csak plusz test hozzaadassal?
(#) CsemanAttila hozzászólása Dec 3, 2017 /
 
Urak. Adott egy targonca önindító. El rohadt benne a kefe toló rugó.. Kelle nem tud segíteni a beszerzèsben. Valakinek valami mentő ötlete lenn?
(#) P1251500 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Dec 3, 2017 /
 
Szia! Próbáld meg a Ladáét,az valami ilyesmi kialakítású.
(#) VIM válasza CsemanAttila hozzászólására (») Dec 3, 2017 /
 
Szia! Talán erről az oldalról a kefetartók méretét tudva kideríthető, hogy ezek közül melyiket lehet beépíteni a kérdéses önindítóba. Itt már a "csak rugócsere" nem segít.
(#) Epu2 válasza zeni2 hozzászólására (») Dec 4, 2017 /
 
A testelésnek semmi köze az imo-hoz, az csak a behúó tekercset manipilálja. Egy kocsin több testelés is van. Motor - kaszni, akkumulátor - kaszni. Az elvetemültebbek a motor - kasznit is megcifrázzák. Motor - bölcső, bölcső - kaszni. Indítózás közmen mérhetsz feszültséget, hogy hol a veszteség. Akku negatív - blokk, akku negatív - kaszni. A pár tizednél több, már probléma.
A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2017
(#) VIM válasza Epu2 hozzászólására (») Dec 4, 2017 /
 
Szia! Augusztus óta csak-csak megoldódott a probléma.
(#) CsemanAttila válasza VIM hozzászólására (») Dec 4, 2017 /
 
Egyenlőre sikerült túrnom kèt kisebb rugót... egész jó lett.... Bár szerintem már az is megváltás lett az önindítónak, hogy nincs megszorulva mind a 4 kefe
(#) huggybear hozzászólása Aug 15, 2018 /
 
Sziasztok!

Az a furcsa jelenség áll fent az Z16XEP H Astra autómnál, hogy indításra csak kattan egyet. Akksit ellenőriztem, kizártuk, az önindítót kiszedtem, kint akksiról járatva forog, behúz, tehát úgy gondolom működik, ám amikor beszerelem és rákötöm a vezetékeket, akkor nem indul. A táp és test között 12.5 V-ot mérek, viszont amikor a bendix tápkábelére és a testre rakom, hogy mérjek indítás közben, akkor beindul. Csináltam egy képet a beszerelt állapotról, illetve, hogy miket mértem. Tudnátok segíteni mi lehet a hiba? Köszönöm. G.

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=882Beszerelve.jpg][img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/08/15/882Beszerelve.jpg
Következő: »»   30 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem