Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Előerősítő és hangszínszabályzó gitárhoz
Lapozás: OK   1 / 1
(#) elcső hozzászólása Aug 18, 2008 /
 
Üdv Mindenkinek!

Elnézést a topic nyitásáért, de nem találtam más megoldást!
Van egy rajzom, amit a neten találtam és nem akar működni. Valaki szaki tudna segíteni? Átnéztem a rajzot és talán találtam egy hibát a fólián át is forrasztottam amit találtam, de így sem megy... Én kezdő vagyok és ezért kérnék segítséget, amit előre is köszönök.

ui.: a cuccot egy gitárba (piezó hangszedő) teném.
(#) Rafaell hozzászólása Aug 18, 2008 /
 
Ha tudod fotózd le a felső és alsó oldalát a Nyák-nak és talán többet látunk!
(#) ferci válasza elcső hozzászólására (») Aug 18, 2008 /
 
Attól eltekintve, hogy az első, bemenő elkó fordítva van, működhet a kapcs. alapján - olvasható a pdf.
(#) elcső válasza (») Aug 18, 2008 /
 
Raffael! a 6.8µF tantálra gondoltál?

Én amit találtam, az az, hogy a BASS-nál lévő 4,7µF és a 33k (v. 3,3k?) rosszúl van a fólián - szerintem. Én a 3,3k alsó lábát kötöttem a 4,7 k helyett a 820k 180nF-os csomópontba. De ígyse úgyse működik....

fotót lehet holnap tudok...
Lövésem sincs, mitől nem megy egy nyikkanást sem.
PLS HELP!
(#) ferci válasza elcső hozzászólására (») Aug 18, 2008 /
 
Lövésem sincs, mitől nem megy egy nyikkanást sem.
Talán műszert kellene használnod, hogy legalább el tudd mesélni az összes tranyó-elektróda feszültségét ( apró betűkkel feliratozva). Abból lehet elindulni....
(#) ferci válasza elcső hozzászólására (») Aug 18, 2008 /
 
... és nem Raffael vagyok, bocs... a 6,8-ra gondoltam, ha nincs előtte + fesz. Először ne a hangszedővel próbáld azért, nehogy átvágjon.
(#) frissadam hozzászólása Okt 31, 2008 /
 
Hi!
Ha ezt a kapcsolást megcsinálom NE5532-vel és szimmetrikus táppal, akkor nem kell átalakítanom semmit a kapcsoláson?
(#) frissadam hozzászólása Okt 31, 2008 /
 
itt a kapcsi
(#) sejtek hozzászólása Szept 22, 2014 /
 
Sziasztok