Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » SAMSUNG SP43T8HE szervíz menü restart?
Lapozás: OK   3 / 3
(#) Doncso válasza lego69 hozzászólására (») Okt 12, 2011 /
 
info-menü-mute 183 ?
(#) lego69 válasza Doncso hozzászólására (») Okt 12, 2011 /
 
Köszönöm a gyors választ! Én amatőr vagyok csak itt a fórumon olvastam a szerviz menü lehetőségről.Nem sikerült beleépnem az info-menü-mute 183 kombival sem.pedig jó lenne. A szinek semmilyenek, élesség nulla a konturok összemosódnak.
(#) Doncso válasza lego69 hozzászólására (») Okt 13, 2011 /
 
Valószinű konvergencia hiba lesz.
(#) lego69 válasza Doncso hozzászólására (») Okt 13, 2011 /
 
szia! és azzal tudok valamit kezdeni?
(#) hattrickuser hozzászólása Nov 17, 2011 /
 
Sziasztok! A szüleimnek ilyen TV-je van. A probléma a következő: Az autofókusz funkció be van kapcsolva, így bizonyos időközönként (nem tudom pontosan, kb. 30 percenként), elvégzi az autofókusz beállítást. Ennek a menete az, hogy kb. 1 percig állítja a fókuszt, a képernyőn van egy csík, ami ez idő alatt 2 alkalommal végigfut. Az első alkalom végén a kép tökéletes, de a második alkalom végére a kép ismét rossz minőségű lesz, általában a sarkokban szellemképes. Ezt a hibát, hogy lehet orvosolni? Gyakorlatilag, ha az autofókusz állítás felénél meg lehetne állítani a folyamatot, akkor egy tökéletes képet lehetne kapni, majd ezután az autofókusz funkciót le lehetne tiltani, hogy az így kapott jó kép állandó lehessen. A másik megoldás az lenne, ha lenne egy manuális fókusz állítás, amivel értelemszerűen be lehetne állítani a jó képre, de ilyen opciót sajnos a menüben nem találtam. A segítséget előre is köszönöm!
(#) Doncso válasza hattrickuser hozzászólására (») Nov 22, 2011 /
 
Hát ha arra gondolsz, hogy a második autofókusz után a sarokban a szellemkép azt jelenti, hogy a szinek nem fedik egymást ugy mint középen, akkor az konvergencia beállítás probléma, nekem bizonyos időközönként utána kell állítani.