Szeretnék egy mély ládát az autómba,és ez az ic tünt a legjobnak.
Mivel mono erősitő kell hozá.És nagy teljesitmény.
De mivel kezdő vagyok.
Érdekelne mit szolnak hozá azok,akik joban értenek ehez.
Várom a véleményeket.És,hogy tényleg ez lene a legjobb nekem?
Előre is köszönöm mindenki segitségét!
" tda1562, 55W-os ami bazi drága(br 2300ft), ennyiért kijönn 1 kapcsoló üzeműtáp talán és ha jól méretezed, akkor nem csak egy tda7294/3 -t tudsz rákötni "
Szeritntem ha most ismerkedsz az elektronikával akkor felejsd el a kapcsiüzemi tápot. De az IC is sokban van. És nem hiszem hogy ezzel az IC-vl valóban meg tudnád hajtani a ládád...
Isa
Megnéztem a TDA1562Q adatlapját....hát ez csak CSÚCSBA 55 W,de ugye az erősítőknek az effektív teljesítményét szokták( illő ) megadni! Ez pedig az 55 W-nak a töredéke, kb 30 W.....
És bizony a 20 és a 30W között alig van hallható hangerő külömbség.
Én az vallom, hogy akinek a 10W nem elég az ne kínlódjon építsen 100W-osat.
”
Pedig én is ezen az ic-n gondolkodtam, mert van itthon egy csomó 12V-os trafó amivel jó lenne valamit kezdeni. Én csak mélynek használnám, szerintem ha jól kivezérli akkor kocsiba elég lehet az az 55W is. Szobába (jó hangszóróval) nekem 120W-tól már 5 emelettel feljebbről jöttek le szólni... Ezek a K*va wattok...A yamaha erősítőm is elvileg csatornánként 100W, ehhez képest a TDA7265-tel épített erősítőm leszólja...pedig a yamaha nem egy szar. ennyit a wattokról. Sztem ezeknek az icknek még mindig több 'valóságwatt'-ja van, mint a legtöbb kereskedelmi forgalomban kapható terméknek.
Jó hogy szoltál minig elfelejtem hogy áfa nélkül irják mindenhol...
Egy másik kérdés amit már kérdeztem légyszives válaszoljatok.
Ha veszek egy sal tipusu hangszorót,és arra az van irva 120 w,akor valojában hány vattot tud?
És általában ti melyik teljesitményröl beszéltek?
Mivel valahogy jo lene,ha én is egy teljesitmény mintában gondolkodnék.
Remélem értitek mit is akarok kérdezni,bár lehet roszul fejeztem ki magam.
hi