Keresés: 
 Bejelentkezés
Nick:

Jelszó:

» Elfelejtettem a jelszavamat :'(
» Regisztráció
 Fórum témák
» Több téma
 Frissek
RSS hírforrások
  Hírek.rss
  Fórum.rss
  2012. Máj, 26. Szo
16:01:33
  Jelenleg 458 fő olvassa az oldalt
Fórum » Pontra menő témák » AVR alapok - felprogramozás »
AVR alapok - felprogramozás  
Témaindító: faust02, idő: Máj 15, 2010
Témakörök
Mikroprocesszorok » ATMEL processzorok
Lapozás Méret: 1 / 4     
(#710360) faust02 Válasz • Máj 15, 2010
Sziasztok!

Nagyon kezdő vagyok AVR téren, még annó középsuliban programoztunk PIC mikrokontrollereket, de meg volt építva a tesztpanel, nem kellett megértenünk, hogy hogyan működik, csak írni kellett a programokat és rátölteni.

Most rászántam magamat arra, hogy építek egy saját tesztpanelt. Találtam jó kis leírásokat, de nem értek rengeteg dolgot. Itt egy link:
BME - jegyzet
Ezalatt a "Letöltést és debuggolást lehetővé tevő, otthon is megépíthető hardver" cím alatt lévő kapcsolásokon nagyon nem tudok eligazodni.
Az első kapcsoláson van egy soros port is, amin gondolom fel tudom programozni a chip-et. Akkor minek kell hozzá JTAG debugger? Vagy ez csak opcionális, tehát ha pl USB-ről akarom felprogramozni, akkor veszek egy USB programozót, és oda tudom csatlakoztatni?
Van itt az oldalon olyan, hogy printer portos programozó kábel......lehet tehát printer portról is prgoramozni, meg sorosról is az AVR-eket?
Annyi kérdésem lenne még....
Hogy induljak el? Nekem nem kell debugger funkció, csak tudjak írni számítógépen egy egyszerű ledeket villogtató progit mondjuk, tudjam rátölteni az AVR-re, és az működjön! Ennyi.
Hogy induljak el tehát?

Köszönök előre is minden segítséget!

ui.: Már nagyon sokat gugliztam, de nem áll össze a kép.

(#710385) puli122 Válasz • Máj 15, 2010
Kicsit persze elfogult vagyok, de mi lenne ha EZT építenéd meg ?
A legtöbb kédésedre válaszol is a cikkem.

Belefért volna az AVR miértek... fórumba

Üdv: Peti

(#712810) gag Válasz • Máj 18, 2010
Sziasztok,