Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Motorgyújtás
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Nov 2, 2006
Lapozás: OK   102 / 206
(#) Mashioka válasza mex hozzászólására (») Aug 8, 2011 /
 
2 évet jártam elektro suliba, most cnc programozó vagyok, de ez a szöveg, még csajozós dumának is elmegy.... Irigyellek benneteket...
(#) (Felhasználó 54221) hozzászólása Aug 9, 2011 /
 
Sziasztok!

van egy ROBI-55 fűnyíróm/kap.gép és nincs szikra. Hogy tudom kideríteni hogy a fekete tirisztoros doboz aminek 4 érintkezője van jó-e? Vagy mi a baja?
(#) (Felhasználó 54221) hozzászólása Aug 10, 2011 /
 
Egy időre elindul ment majd fél percet majd leállt azóta megint nem indul? Csak kontakthiba lehet a vezetékekben?
(#) suszitibi válasza (Felhasználó 54221) hozzászólására (») Aug 10, 2011 /
 
Szia
Ez nem a Babetta gyújtásos?
(#) (Felhasználó 54221) válasza suszitibi hozzászólására (») Aug 10, 2011 /
 
Babetta motoros, nem sok különbség van közte szerintem a gyújtása is nagyon hasonló (még ha nem teljesen ugyanolyan állítólag.)
(#) bubuc17 válasza (Felhasználó 54221) hozzászólására (») Aug 12, 2011 /
 
Szerintem tirisztor hibád lesz.
Tudsz felrakni képet róla?
És akkor mondom mit hol mérj.
(#) (Felhasználó 54221) válasza bubuc17 hozzászólására (») Aug 13, 2011 /
 
Teljesen szétszedtem az egészet, megtisztogattam minden érintkezést, vezetékeket kimértem, jók. Összeraktam és nem indult el, na akkor elkezdtem rugdosni, igen kiakadtam, piszkálgattam, aztán mondom addig rángatom amíg el nem indul úgy rángattam mint egy állat és elindult, ezóta úgy néz ki megy, csak jól meg kell rángatni, pedig gyertyát kivéve nem volt szikra...
Ilyen tirisztor van benne: Bővebben: Link
(#) Mashioka hozzászólása Aug 14, 2011 /
 
Sziasztok. Az alaplapom tényleg nagy fesz nélküli, a cdi tényleg megy 12 ről. Bár csak hallottam a motrot, de el kell hinnem. A lényege hogy a fesszab után kötjük be a cdi-t, csak 12 re. Azt mérték hogy elég a berugás energiája, pedig akksis cdi lenne. Elöbb ki kell probáljam, hogy higgyem is.