Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fogyasztásmérő készítés autóba
Lapozás: OK   19 / 22
(#) sargarigo válasza Szasza9668 hozzászólására (») Aug 7, 2013 /
 
Nagyon szép cucc! Rendesen össze van rakva! Nekem is megjön a kedvem építeni egy ilyesmit
(#) sargarigo válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 7, 2013 /
 
Zsír!

Szeretem, mikor valaki átgondolja a dolgait
Átfolyásmérőt akkor nem fogsz használni?
(#) Szasza9668 válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 8, 2013 / 1
 
Köszönöm szépen!

Hétvégén átnyálazom! Hátha előrébb jutok.

Üdv!
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Aug 8, 2013 /
 
Nem ma kezdtem én sem... Mindenképpen kerülöm az átfolyásmérő használatát.
(#) sargarigo válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 8, 2013 /
 
És egyébként azt megindokolnád hogy miért? Pontatlan?
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Aug 8, 2013 /
 
Low-Cost
(#) sargarigo válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 8, 2013 /
 
Meg lehet azt oldani low-cost módon is nem? Ha jól láttam már volt aki megtette. Azt hittem valami műszaki oka van. De akkor nem szóltam.
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2013
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Aug 9, 2013 /
 
Még van érv, elég ha csak arra gondolsz hogy nem kell eleve kettő darab átfolyásmérőt venni, bekötni, vezetékeket húzni neki... csak rákötöd az ECU (nekem az anyósülés lábtérnél a műanyag burkolat alatt van) vezetékére pl egy sorkapoccsal oszt' jóccakát'
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 9, 2013 /
 
Nekem szerencsére 1 is elég volt.. sokat gondolkodtam melyik módszer legyen... végül átfolyásmérő lett! Nem rossz, igaz drágább..
(#) Suncorgo hozzászólása Aug 13, 2013 /
 
BCV3 - Basic

V3 Basic.jpg
    
(#) Suncorgo válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 16, 2013 /
 
Remélem már csak egy faja kis progit kell rá írnom
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 16, 2013 /
 
Jólesz!
Arról még nem beszéltünk, hogy fogod kalibrálni tehát, hogy fogod megállapítani az injektor ml/ms értékét????
(#) Suncorgo válasza atox hozzászólására (») Aug 16, 2013 /
 
Aki ügyes megmérheti, nekem nem igazán sikerült. Visszafelé kiszámolom. Az alapjárati fogyasztásból, befecsiből, fordulatból.

Ekkor kijön egy érték, amit a menüből lehet majd feljebb, lejjebb állítani, így lehet pontosra belőni majd. Ezt az ügyesebbek megmérhetik, vagy tapasztalat alapján állítják majd, ami egy idő után jó érték lesz és akkor ha véletlen az akksit lekötik akkor oda visszaállítják majd. Hacsak meg nem írom hogy tárolja el EPROM-ba.
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Aug 16, 2013 /
 
Én is beállítottam egy alapértéket, majd több tankolásból korrigáltam... Nekem annyi h nem lehet menüből állítani én beleprogramoztam. EPROM-ot mindenképp használd, akár erre is.
(#) Suncorgo hozzászólása Aug 16, 2013 /
 
Bekötési rajz:
(#) Suncorgo hozzászólása Aug 20, 2013 /
 
Menürendszer:
(#) Suncorgo hozzászólása Nov 11, 2013 /
 
Sziasztok!

Valaki foglalkozik a témával?

Én már a V7-et fejlesztem. Itt meg is állok ezzel a verzióval. Lassan tesztüzem lesz. Ennél több funkció felesleges bele szerintem.
Esetleg még annyit teszek bele hogy meg tudja becsülni a tankban lévő benzinből a hátralévő megtehető utat.
Képek itt! Üdv:Suncorgo
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Nov 12, 2013 /
 
Gratulálok! Várom a tesztüzem eredményeket is!
(#) Szasza9668 hozzászólása Nov 15, 2013 /
 
Szép meló gratula!

Érdekelne a fogyasztás kiszámítása milyen módon történik mert az nem világos nekem.
Le tudnád írni a képletet?
Miből mit mit mennyivel osszak szorozzak? Üdv!
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
(#) Suncorgo hozzászólása Nov 16, 2013 /
 
Sziasztok!

Beszereltem. A tesztüzem elkezdődött.

Csináltam róla videót, specifikáció, bekötés stb link formájában (PDF) olvasható a videó leírásában.

Videó Üdv: Suncorgo
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
(#) sargarigo válasza Suncorgo hozzászólására (») Nov 17, 2013 /
 
Zsír
Kíváncsi vagyok éles használat mellett a tapasztalatokra! A TID használatának van valami trükkje? Vagy csak tolod neki a karaktereket?
A főtengely szövegből mintha kimaradt volna egy 'G' betű. Lehet rosszul láttam..
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Nov 18, 2013 /
 
A TID bővített I2C kommunikációt használ, megleltem a protokoll leírását is. Eléggé fel kellett túrni a netet hozzá

http://wiki.carluccio.de/index.php/Opel_TID
A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2013
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Nov 18, 2013 /
 
  1. case 6:
  2. TID_KaraktelancKiiras("IMPULZUS / FOTEGELYFORDULAT");
  3. break;


Igazad volt! Tényleg hibás... Köszönöm
A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2013
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Nov 18, 2013 /
 
Mennyi az energia igénye gyújtással és gyújtás nélkül?
(#) sargarigo válasza Suncorgo hozzászólására (») Nov 20, 2013 /
 
Én is köszönöm!
Esetleg azt meg tudnád osztani, hogy a szövegküldést hogy oldottad meg? Elég zűrösnek tűnik így a leírásból..
(#) Suncorgo válasza atox hozzászólására (») Nov 20, 2013 /
 
Még nem mértem....
(#) Suncorgo válasza sargarigo hozzászólására (») Nov 20, 2013 /
 
A TID driver innen van: Bővebben: Link <- ezt írtam át
(#) atox válasza Suncorgo hozzászólására (») Nov 21, 2013 /
 
igazából csak az érdekelne, hogy gyújtás nélkül mit kíván
(#) llaczo hozzászólása Dec 30, 2013 /
 
Sziasztok.
Sajna az én renault clio gépjárművemből is kifelejtették az üzemanyag fogyasztás mérőt.
Sajnos nem találtam meg ezt a témakört,( pedig kerestem),ezért magam fogtam neki a munkának.
Nem olyan precíz mint a beépített műszer, de nekem bevált.
Ez még a próba verzió úgyhogy a dobozolás várat magára.
Nem túlzás azt állítanom hogy legalább 30%-al csökkent a benzin fogyasztásunk.
Ha valakit érdekel akkor mellékelek egy csomagot a részletekkel.
(#) atox válasza llaczo hozzászólására (») Jan 2, 2014 /
 
Ha jól vettem ki akkor most így L/h értéket mutat?
Következő: »»   19 / 22
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem