Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mosógép vezérlők és általános problémáik
Lapozás: OK   359 / 580
(#) didyman válasza stevepapa hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
Értem, így már világos.
(#) botesz válasza Hongarije hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
Vedd ki a fűtésrelét és nézd meg hogy kapcsol e.
(#) botesz válasza Hambi82 hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
Elsőkörben pucold ki a légsűrítőt.
(#) botesz válasza Tityi hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
F08 - Fûtési hiba túlfût (fûtõbetét testzárlat, vagy vízszintszabályzó kontakthibás, panel bepárásodva, hibás
(#) Hongarije válasza botesz hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
Bocsi, de a bejelentkező hozzászólásomban említettem amatőr vagyok, az elektronika-elektromosságban szinte nulla. Technikailag nem is vagyok rá felkészülve (multiméter, fáziskereső, csavarhúzók vannak, forrasztásra nem vagyok felkészülve).
Tehát ezért és kértem javaslatot kivel tudnám megnézetni ilyen szempontból a panelt. Ha a fűtés relé nem ezen van forrasztva, esetleg kis segítséggel megtalálom.
(#) botesz válasza Hongarije hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
A fűtésrelé a csatlakozósortól jobbra van kint a panel sarkán.Kiveszed kikeresed az érinkezőit(közös pont,záró,nyitóérintkező. és megnézed hogy kapcsol e.
(#) Hongarije válasza botesz hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
OK a fűtésrelé megvan. Kivenni nem tudom mert oda van forrasztva és nincsenek eszközeim hogy kiszedjem, ha ilyen módon kell kiszedni.
Tehát tud valaki ajánlani erre szakosodott szakit, aki ezt a panel vizsgáló, forrasztó, alkatrészcserélő problémát meg tudná oldani elfogadható áron. Az Orczy-nál érdeklődtem új vezérlő panel után, de olyan árat mondtak ami meghaladja a mosógép teljes beszerzési árát.
(#) botesz válasza Hongarije hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
Merza Pétert keresd meg ő foglalkozik ilyen panelek javításával.Gugli kidobja.
(#) Hambi82 válasza botesz hozzászólására (») Jún 23, 2015 /
 
köszönöm előre is a segítséget!