Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Poloska avagy vezetéknélküli mikrofon
Lapozás: OK   11 / 48
(#) Novak válasza Szegedi Sándor hozzászólására (») Jan 11, 2009 /
 
Szia! Ha ragaszkodsz ehhez a kapcsoláshoz, akkor úgy tudsz vele zenét továbbítani, hogy az mp4-ből jövő hangot C3 pozitív feléhez kötöd. C3-tól balra lévő összes alkatrészt kihagyhatod, azok neked nem kellenek. De ez így nem túl korrekt megoldás.
Inkább keress rá google segítségével, hogy "FM transmitter schematic" vagy hasonló. Ne egy mikrofonhoz tervezett áramkört alakíts át, mert nem kifizetődő. A hangminősége gyenge lesz nagyon.
(#) T0m1c hozzászólása Jan 16, 2009 /
 
Hali,

Kezdő vagyok!Nekem is van egy "poloskám" építés alatt csak elsőnek úgy gondoltam kikisérletezem az egészet ezért csak próba panelra csináltam meg (lásd: kép), ill, még nincs kész mert hiányzik a zománc húzzalom!
A kérdésem ha mindent jól csináltam akkor se fog működni?, mert hogy próba panelon van!

üdv!

bn203068.jpg
    
(#) Dempsey válasza T0m1c hozzászólására (») Jan 16, 2009 /
 
Szia!
Úgy tudom hogy rádiófrekvenciás szempontból nem kedvező ez a fajta megoldás! Azért mert ilyenkor a lábakat minél kisebbre kell vágni és úgy kell beültetni a panelba!Ilyenkor nagyon fontos hogy a zavarokat ne szedje össze! Hát nem tudom fog e működni de inkább csinálj neki nyákot szerintem az biztosabb!
(#) Novak válasza T0m1c hozzászólására (») Jan 16, 2009 /
 
Ha jól rakod össze természetesen működhet. De nem 100%. A rövid huzalkivezetések nem feltétlen a zavarok összeszedése miatt lenne fontos, hanem a szórt kapacitások és induktivitások minimalizálásának érdekében. Minél hosszabbak a nagyfrekis útak, annál könnyebben fog gerjedni, vagy annál nehezebben fog elindulni az oszcilláció. Egy ilyen panelnél pedig hiába vágod rövidre az alkatrészek lábait, mert a panelen úgyis ott van a több cm-es vezetékezés a lyukak között.
De ettől függetlenül egy próbát megér, ha szerencséd van, akkor működni fog (valamennyire).