Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   148 / 148
(#) Scooter1986 hozzászólása Okt 4, 2018 /
 
Sziasztok, azzal a kérdéssel fordulnek hozzátok hogy az automban kiment a központi vezerlo ... vettem is az újat nekem semmi extra nincs csak indexvillantas.. viszont total összezavarodtam... mivel amit vettem itt a labkiosztasnal a vezerlo motorhoz 6 láb megy .. a réginel (mutatok képet ahol irkalva vannak annyi van kabel bekötve) mashogy van es öt csak 5 láb vezet a vezerlo motorhoz .. nem tudna valaki nekem segíteni, melyiket hogy kossem át ?
Köszönöm előre is ...
(#) _Gyuri hozzászólása Okt 4, 2018 /
 
Sziasztok!

A képeken látható riasztót szeretném azonosítani, az ajtóbemenetét kellene megvizsgálnom. Semmi név nem található sehol. A távkapcsoló típusa R17PTK3. Az egyik csavaron egy cirillbetűs zárjegy van: "престиж авто 2005" (Presztizs Avto) olvasható rajta. A panel egyetlen értékelhető felirata: "574_V10". PIC16C505 a procija. Gugli nem a barátom... Az utolsó képen egy ugyanilyennek tűnő van, kicsit más a doboza, hátha az segít felismerni.

Köszönöm.
(#) Scooter1986 hozzászólása Okt 5, 2018 /
 
Jo reggelt sikerült a bekotes .. még annyit szeretnék kérdezni tőletek hátha gyorsabb választ kapnek egy ilyen központi zárat a sirena jelzést, gondolom ez csippan mikor nyitom de nekem nincs hozzá sirenam, simán a kurtre rakothetem ?
Köszönöm elore is ..
(#) Inhouse válasza Scooter1986 hozzászólására (») Okt 5, 2018 /
 
A régi vezérlőd tudta a kézi módot is, kulccsal, vagy az ajtón levő gombbal is működtethetted. Az új a rádiós ezt nem tudja, csak a távirányítóval fog menni. Mi volt a baja az elsőnek? Hogy ment tönkre? Nem bonyolult szerkezetek, javíthatóak. A rádióssal ezt vezérelve megmaradna a kézi működtetés és hozzáadódna a rádiós.
Szerintem a kürt jóval nagyobb árammal dolgozik, kellene egy relé közéjük.
(#) Scooter1986 válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 5, 2018 /
 
Szia a régit már el is dobtam az már nem kell nekem
Annyit még esetleg hogy , hogyan kellene ezt a relet közé rakni ? Es nem lenne gyorsabb vagy olcsóbb is ha vennék egy szirénát ?
Köszönöm addig is a választ
(#) Inhouse válasza Scooter1986 hozzászólására (») Okt 5, 2018 /
 
Azt te tudod, melyik a jobb, gyorsabb, egyszerűbb.
A sziréna kimeneten +12V jelenik meg (nem látszik a rajzon, de 99% így szokott lenni), ennek a helyére kell kötni egy autós relé behúzó tekercsét. A relé COM érintkezőjére pedig megy egy biztosítékon keresztül a fix +12V, a NO lába mehet a kürtre.
(#) KisMartin hozzászólása Okt 18, 2018 /
 
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Skoda Superb-m jobb hátsó ajtaja nem nyílik ki. Se manuálisan,sem pedig elektromosan. A motor erölteti magát ,de semmi.
Hogyan lehetne ezt megcsinálni? Hogyan tudnám kinyitni?
(#) jozsi611 hozzászólása Okt 19, 2018 /
 
Sziasztok!
2009-s Ford fusion központi zárral lenne gondom.
Az eredeti hiba az volt,hogy többször kellet becsapni a bal első ajtót,hogy zárni tudjam az ajtókat. Szétszedtem a bal első ajtó központi zárat és a benne lévő mikrokapcsoló működtetésével volt gond,állítani kellett rajta. A kapcsoló működtető szárán kellet kicsit állítani,hogy hamarabb kapcsoljon.
Visszaszerelve a zárat az eredeti hiba megszűnt, nem kell csapkodni ajtót,egyből lehet zárni az autót,csak az a gond,hogy minden ajtó bezáródik,csak a bal első nem. Kulccsal kell zárni külön,nyitni viszont nyílik a többi ajtóval egyszerre, nem kell kulcsot használni.
Valamint a csomagtér ajtaját nyitó műszerfali gomb sem működik,holott azt nem kellett bántani. A távkapcsolóval pedig simán nyitható mint régen.
Valami program hibára gondolok,de sajnos nincs benne tapasztalatom,hogy hogyan lehet helyreállítania problémát. ebben kérnék segítséget valakitől.
Segítségeteket előre is köszönöm!
József
(#) mcsubika hozzászólása Nov 4, 2018 /
 
Sziasztok! Adott egy Audi A4 2000 évj. levegős központi zárrendszerrel. Caesar txcent-u központi zár vezérlőt a következő módon szereltem be: Visszakövettem a sofőr ajtóban lévő nyit/zár kapcsoló 3 vezetékét. Kék-sárga a gomb bemenete és nyitás funkciónál ezt kék-pirossal zárja a kapcsoló, zárás funkciónál pedig a barnával. A vezérlő leírásában szereplő 30-as számú lila (zárás) és 30-as narancs (nyitás) vezetéket össze kötöttem a kék-sárgával. 87-es számú lila-fehér vezetéket a barna vezetékkel (záráshoz) és 87-es narancs-fehér vezetéket pedig kék-pirossal (nyitáshoz). A jumper maradt a 0,8 másodperces vezérlési időn. A nyit-zár funkció így tökéletesen működik. Az index villogtatáshoz a vezérlőből kijövő 1 darab fekete vezetéket ketté osztották 1-1 diódával (gondolom, hogy az index helyes működése közben a dióda fogja meg a visszafelé haladó áramot), ezeket a duplázott vezetékeket az index jobb és bal vezetékeire kötöttem. Nyitásnál és zárásnál szépen villogtatja az indexeket, ám a műszerfalon a bal oldalra villanó visszajelző lámpa nem működik. Tudja-e valaki, hogy mi lehet a probléma, vagy mit csináltam rosszul??
(#) mcsubika válasza mcsubika hozzászólására (») Nov 10, 2018 /
 
A diódák nagyobbra cserélése megoldotta a problémát.
(#) jigger hozzászólása Dec 5, 2018 /
 
Tud-e valaki segíteni?
Akkumlátor csere után Audi A2 nem működik távirányítóval a központi zár, és nem üzemel az ablak emelő.

Köszönöm
(#) Balabmw válasza jigger hozzászólására (») Dec 6, 2018 /
 
Kár lenne találgatni. OBDII diagnosztikát neki!
(#) korhaz9 hozzászólása Dec 7, 2018 /
 
Sziasztok képeken látható riasztót szeretném azonosítani .Magától bekapcsól wv passat 6 .
Aramelátást megszakitom nem indul az auto ,öninditot se forgatja.Több áramkört megszakit .Valaki betudná azonositani?vagy aki kiis kötné köszönöm tövábbi szép napot üdv
Következő: »»   148 / 148
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu