Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Eberspacher állófűtés javítása
 
Témaindító: huhuu, idő: Okt 15, 2009
Lapozás: OK   11 / 11
(#) Sanyey20 válasza olika76 hozzászólására (») Dec 27, 2020 /
 
A mellékelt rajz alapján mentem. Ugyanezt több fórumon ugyanígy láttam leírva. A nagy barnás testre, zöld+szürke visszakövetve a pumpára (polaritást nem ecsetelték de mindkét iranyban próbáltam), minden más pozitívra (generátor jel kábele, nagy pozitív és a hőmérséklet érzékelő is).. a kék/fehér meg a diag szál, az marad érintetlenül
A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2020
(#) olika76 válasza Sanyey20 hozzászólására (») Dec 27, 2020 /
 
Kedves Sanyey20!

Minden így van, csak egy megjegyzés. Az üzemanyag pumpa esetén a polaritást egyszerű kitalálni: szakadásvizsgálóval meg kell nézni, hogy melyik közös a barnával, azaz a testtel. Sajnos fejből most nem megy, ha tippelnem kellene, akkor a zöld lesz az. Továbbá a szürke lesz majd a plusz +12V, amit pulzálva (1-5Hz) kap a pumpa. Ha mégsem, akkor fordítva.

Üdvözlettel: olika76
A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2020
(#) Sanyey20 válasza olika76 hozzászólására (») Dec 28, 2020 /
 
Köszönöm, így járok majd el, viszont ha kint lesz a nyák, lehet kiforrasztom belőle a bemenő kötegét, nem-e a szigetelés alatt ér össze két szál és az szivat :/
(#) Sanyey20 válasza olika76 hozzászólására (») Dec 29, 2020 /
 
Na kérem. Sikerült a lapot kivarázsolni a fedélből, eközben járulékos veszteségként leesett a fentebb emlitett kondi, majd lefordult a nyákról egy komplett chip is (mintha a szilikon oldószer szedte volna le...). Mechanikus kefe korongos tisztítás után szépen mindent amitől megszabadult sikerrel visszaforrasztottam, látszólag semminek semmi baja, majd a beszélt bekötéssel ismét megpróbálkoztam az indítással. A jó hír az , hogy nincsen szikraeső, illetve áramot is vesz fel (mikor még a hőm. szálat nem teszem +12V-ra) , viszont el nem indul.. olyan szinten meg tud állni a kályha, hogy még azt a fél perces önellenőrzést sem kezdi el, pusztán egy korábban tárolt hibakód miatt?
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2020
(#) olika76 válasza Sanyey20 hozzászólására (») Dec 30, 2020 /
 
Kedves Sanyey20!

A kérdésedre a válasz: ennél lehet zárolás, amit csak GYÁRI szintű opeles diaggal lehet feloldani. Meg se próbáld a piacon is árult 5-10EFt-os opcom-okat, azok nem érnek semmit sem (nekem is csak dísznek van 3db...). Azaz vagy zárolás miatt nem indul vagy van egy azonnal fellépő hiba miatt. Ezen utóbbi lehet akár egy, a panelen levő elem hibája is. Erre csak a diagnosztika adja meg a teljes választ.

Üdvözlettel: olika76
(#) Sanyey20 válasza olika76 hozzászólására (») Dec 31, 2020 /
 
Nem tudom írtam-e már, de autoszerelőként tevékenykedek. A cégünk WOW és Launcher műszereket használ diagra. A wow nem is látja az omega xenon, klíma és kieg fűtés rendszerét, a launcherrel pedig tegnap próbáltam megolvasni a kályhát, ám siker nélkül. Se a klíma moduljával, sem a kályháéval nem sikerül kapcsolódnia. Az autóra visszadugva sem égett el semmi a kályha vezérlőben, illetve áram alatt van a lap. Él a szomszéd településen egy messziföldön híres kályhás bácsi (van Eber diag. készüléke is).. meg kéne látogatni
(#) Sanyey20 hozzászólása Jan 5, 2021 /
 
Buék mindenkinek!

Na, időközben annyi történt, hogy ma sikerült Tech2-vel kapcsolatot letesiteni a kályhával, komponenseket vezérelni (ventit inditani, megállítani).. amint a gyertyához értem a teszttel , minden további kommunikáció megszűnt a kályhával kis gondolkodás után. Utána mennem kellett hazafele, igy nem volt időm szarakodni a műszerrel . Hazatérvén újra megnéztem nem-e elégett valami a nyákon, de semmi ... itt még nem kérdeztem, de hosszas keresgélés után sikerült a net berkeiből előbányászni a komponenseken mérendő ellenállás értékeket, így nekiálltam méricskélni. A legtöbb fórumon 1ohm, vagy annál kisebb értéket kellene mérni egy jó gyertyán. Én 25-öt mérek.. lehetséges h ez szabotálja az indulását? A vízhő, túlmelegedés érzékelőn, lángérzékelőn, motoron, pumpán nagyságrendileg jó értékéket sikerült mérni!
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2021
(#) olika76 válasza Sanyey20 hozzászólására (») Jan 7, 2021 /
 
Kedves Sanyey20!

Igen, annak durván 1 ohmnak kell lennie. Nyilván fűtés közben ez változik, de az más.

Üdvözlettel: olika76
(#) Burglar hozzászólása Jan 10, 2021 /
 
Üdvözletem és BUÉK mindenkinek!

Sprinter W906 gyári állófűtés témakörben tudna nekem segíteni valaki?
Nem igazán értem a működését, illetve ha jól csinálom a bekapcsolást, akkor valami baja van, mert nem indul el. Visszajelez a kapcsoló, kétszer valami történik a ventillátor körül, mintha próbálkozna, aztán semmi.
Rendőrségi technika volt, lehet, még soha az életben nem használták.
2011-es a szekér.
(#) olika76 válasza Burglar hozzászólására (») Jan 11, 2021 /
 
Kedves Burglar!

Kellene egy kályha- vagy vezérlő szám, mert ez így kevés. A vezérlőn levő matricán van egy 6 jegyű, az lenne a legjobb.

Üdvözlettel: olika76
(#) Sanyey20 hozzászólása Sze, 20:57 /
 
Na kérem! Tovább folytatódik a d3wz sztori! Megvan az interfész, többé kevésbé pont arra lesz jó amire vettem, a kalyha vezerlőjén ismét átmentem forrasztóval és jelen állás szerint egy hibakód van benne, ami a kivezérelt indítást akadályozza.. ez mi lehet? (Mellesleg minden számlálót kinulláztam, minden hibakódot előtte töröltem + kapott egy új Beru gyertyát a 25 ohmos helyett). A lökösben lévő külső homérséklet szenzorom szar (kb 30 fokot mutat most is), viszont a legtöbben azt állítják, hogy a digitklíma hőmérséklet szenzorját használja a kályha. Mindenesetre ha arra a szenzorra panaszkodik az vajon megoldható lenne károsodás nélkül, hogy járó motornál adnék neki 12v-ot a kapcsoló szálon?
Következő: »»   11 / 11
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem