Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ez milyen alkatrész-készülék?
 
Témaindító: csaby, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   1161 / 1161
(#) granpa válasza Régi motoros hozzászólására (») Kedd, 19:07 /
 
Jó lesz az 14×1.5-nek.
(#) FAZ1 válasza Régi motoros hozzászólására (») Sze, 8:27 /
 
Az ilyen kicsi Bourdon-csöves műszereken általában M10x1-es menet szokott lenni.
Néha előfordul ugyan az M12, ámde az eléggé ritka, iletve az már nem ennyire kicsiny műszer.

Azt tudom, még valamikor régen - az S100-as Skodám szerelése idején - az olajnyomás gomba helyére simán be tudtam tekerni egy ilyen kicsi nyomásmérőt, amellyel (persze csak tükörrel), de ellenőrizni tudtam (igaz, csakis ideiglenesen) a motorban uralkodó olajnyomást (és miután a motorgenerál okán a fogaskerekes olajszivattyú is szépen újra lett hézagolva)
(#) bbb válasza bbb hozzászólására (») Sze, 12:04 / 3
 
Proof of concept...
30 forintos csatlakozó, bontott UTP kábel, húsz perc munka és kész, működik a 15 darab azonosító kütyü a műszerhez. Még kap egy-egy kupakot, meg mindre forrasztok egy szintén bontott ledet is és akkor villogni is fog
(#) somitomi válasza pucuka hozzászólására (») Sze, 13:24 /
 
Nem hiszem, inkább a mellette lévő vezetőállás ajtóhoz kapaszkodó. Hogy miért van rajta a matrica, azt passzolom. Buszokon szokták használni ezt a matricát, mert a bolygóajtók szerkezetében van egy függőleges tengely, ami egészen kapaszkodószerű, csak ajtónyitáskor értelemszerűen elfordul (nem mellesleg rányitná a kezedre az ajtószárnyat, ha ott kapaszkodnál) és valamiért nem mindegyik buszon van leburkolva.
(#) Régi motoros hozzászólása Sze, 19:04 /
 
Na még egy menetes kérdés ha lehet, de ez más mint az előző nyomásmérő óra.
Rendeltem egy ilyen átalakítót az argon palackra, hogy majd evvel töltök a kis hordozható palackba gázt.
Levettem a reduktort, teszem rá az átalakítót, és rácsúszik egy az egyben, enyhén lötyög rajta,
és pont annyival nagyobb az átmérője, hogy forog körbe-körbe, de meghúzni nem lehet.

Amint látható a reduktor menete W21.8 és elvileg az átalakítónak is annak kéne lenni.
Viszont a két menet átmérője nem stimmel. Járhat erre visszatérítés szerintetek?
A hozzászólás módosítva: Sze, 19:05
(#) vision61 válasza Régi motoros hozzászólására (») Sze, 19:24 /
 
A reduktor fotójából számomra nem derül ki, hogy milyen menet van a hollanderben, de a Messer szerint az argon palackokon többféle menettel szerelt szelep is lehetséges.
(#) Régi motoros válasza vision61 hozzászólására (») Sze, 19:50 /
 
DIN 477 NR 6
(#) jani1987 hozzászólása Csü, 21:25 /
 
Ennek mi a neve? Bontásból származik.
(#) kadarist válasza jani1987 hozzászólására (») Csü, 21:36 /
 
Forrfül.
(#) jani1987 válasza kadarist hozzászólására (») Pé, 13:02 /
 
Köszi.
Következő: »»   1161 / 1161
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem