Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 3D nyomtatás
 
Témaindító: KBal76, idő: Jún 9, 2010
Lapozás: OK   71 / 71
(#) merlingerin hozzászólása Kedd, 15:34 /
 
Sziasztok!

Nyomtatott már valaki ABS-sel Anet A8-on? Ha igen, milyen beállításokkal? PLA-val gyönyörű, de az ABS nagyon nem szimpatikus, a rétegek között elválik, a felülete sem olyan, mint a PLA-nak.. Pedig most ABS kellene a "rugalmassága" miatt.. Szerszámgép akku adaptert nyomtatnék...
(#) attika válasza merlingerin hozzászólására (») Kedd, 15:40 /
 
Milyen hőfokkal próbáltad nyomtatni?
Kb 230-240fok között legyen a fej hőmérséklete, az asztalé meg 110.
Ne legyen szellős helyen a nyomtató, a legjobb az lenne ha zárt térben tudnál nyomtatni.
(#) merlingerin válasza attika hozzászólására (») Kedd, 18:27 /
 
Szia!

90fok volt az asztal.. A zárt teret kipróbálom. Letakarom az egész gépet...
(#) unicorn hozzászólása Kedd, 18:28 /
 
Tudtok boltot Budapesten vagy a környékén, ahol alkatrészeket lehet venni? fogasszíjra és motor tengelyre rögzíthető fogaskerékre lenne szükségem. Egyszerűen nem találok boltot.
(#) attika válasza unicorn hozzászólására (») Kedd, 18:29 / 1
 
Itt próbáltad már?
(#) unicorn válasza attika hozzászólására (») Kedd, 18:41 /
 
Na hát!
Mobilon néztem és ott nagyon kevés terméket hozott csak ki a honlapjuk. Köszönöm!
(#) t4nt1zjeee hozzászólása Kedd, 19:45 /
 
Hali! Ez mitől van? Az a baj, hogy az első rétegnél kihagy a szálak között helyet. Mitől lehet? Már mindent állítottam. Teljesen lassú nyomtatásnál is ezt csinálja. Állítottam a szál adagolást is nagyobbra de semmi. Nem tudom mit kéne állítani, hogy jó legyen. :/
(#) remiasa válasza t4nt1zjeee hozzászólására (») 1:29 / 1
 
Nem jól van beállitva az héj kitöltése!! vagy nincs ilyen réteg beállitva a nyomtató szoftverben!!
(#) t4nt1zjeee válasza remiasa hozzászólására (») 5:43 /
 
Rendben. Köszi. Utánajárok.
(#) kameleon2 hozzászólása 8:00 /
 
Sziasztok! Sikerült végre beszereznem egy Prusa i3 deszkamodellt (lézeres rétegelt lemez). Semmi bajom vele - egyenlőre szépen teszi a dolgát. Egyedül olyan kérdésem lenne, hogy a heatbed-et gyárilag ezzel a kék maszkolószalaggal borították, ami szinte tökéletes, de nem teljes fedésben van csak csíkokban. Ti mit használtok erre a célra? Mi vált be a legjobban? Kapton szalagon gondolkodtam, de a papír szép rusztikus felületet hagy maga után - ami tetszik. Teljesen olyan, mint egy fröccsöntött műanyag a kész felület így, ami nekem pont kívánatos lenne.
(#) merlingerin válasza kameleon2 hozzászólására (») 9:02 /
 
Szia!

Egy hét után nagy a szám, de tökéletes a 3-as üveg, akril lakkal beszórva vékonyan, nyomtatás előtt... Felfűtés vége felé. Úgy tapad, letépni is alig lehet... mondjuk a felület nem rusztikus, hanem inkább sima jellegű.
(#) HERC válasza kameleon2 hozzászólására (») 10:13 /
 
Hello!
Az a kék szalag maszkolószalag amit festékboltban, vagy barkács áruház
festék osztályán lehet kapni.Nagyon sok féle megoldás működik, én a kaptont
szeretem (bár abból is láttam már olyat ami nyomtatáshoz nem jó)főleg
hogy lehet kapni 200mm széleset. Egy idő után úgyis majd szebbet-jobbat akarsz.
A papírban a legjobb hogy gyorsan lehet cserélni.
(#) Attila86 válasza merlingerin hozzászólására (») 10:31 /
 
Ha a nyomtatás után megvárod hogy lehűljön a tárgyasztal, akkor magától lepattan a tárgy a hajlakkos üvegről.
(#) merlingerin válasza Attila86 hozzászólására (») 10:59 /
 
Szia! Hajlakkot sokat próbáltam, de ha az alkatrész csak kis felületen találkozik az üveggel, sokszor elől, elbillen.. Az akril lakk tökéletesen tapad, a gépet fel lehet emelni a nyomtatvány áll fogva. Cserébe nehéz leszedni hidegen, melegen is. Én ezt tapasztaltam eddig. De megpróbálom majd fagyasztó spray bevetésével, hátha
Következő: »»   71 / 71
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu