Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! Azt ellenőrizd le, hogy az irányjelzők izzói kapnak e testet mindkét oldali lámpatestben ill. más világítási probléma nem adódik ebből a hibából pl. féklámpa ha működik akkor. A relét levett burkolattal lehet vizsgálni, hogy az érintkezik e vagy be van égve az érintkezője stb. Az irányjelző relé miért nem a foglalatában van a biztitáblában?
Szia! Az irányjelzők test pontjai elvileg hátul jók! Elől még utána járok (ha van, nem tudom biztosan) de szerintem azokkal sem lesz baj!
A relékkel meg teljesen megakadtam! Föleg, hogy van benne tákolás! Olvastam a javitási könyvben, hogy hidaljam át a kapcsolt szálat a relé alatt.. Ez mennyire müködő képes dolog? Nem szeretnék nagyobb kárt okozni csak azért
Majdnem elfelejtettem mondani!
Az autón van vonohorog! Lehetséges, hogy ezért vannak furcsa helyen relék? Persze ez csak egy felvetés!
Pedig az az irányjelző relé (ütemadó) pozitív szálába szokott bekötve lenni és ha a bekötéssel vagy ezzel az utánfutó visszajelzővel van probléma az kihat az irányjelzés egészére. Meg kell keresni, hogy ez hová van bekötve és a kötések meg a visszajelzőt tartalmazó kapcsolás jó e.
Sziasztok!
Valaki járt már úgy, hogy a hibakód olvasó nem látja az ECU-t? Van valahol esetleg biztosíték vagy merre keressem a hibát? Másik autóval tökéletesen kommunikál (opcom). Az autó egyébként indul, tehát az ECU is teszi a dolgát. A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2024
Szia!
Hasonló hibával foglalkoztam, igaz ott nem indult az autó, a műszerfal sem működött. A tűzfalon a tengelykapcsoló pedál fölött van egy átvezető, nekem ott voltak érintkezési gondok.
Ránézek.
Már egy ideje szenvedek az opelommal.
1990 astra 1.8 g Gondol egyet és a km mutató víz és üzemanyagjelző leesik és elsötétül. Majd egy idő után újra éled. Hiába állítom le a motort nem indul újra valami tipp hogy melyre induljak el? A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
Köszi.
Ezzel már el tudok menni a szerelőhöz. Péntek este menet közben megint megállt és nem akart újra indulni. Szerencsétlenségemre bekaptam egy radart és vakuzott is, nem tudom mennyivel, de több mint 50km/h volt Persze a szerelőnél egyszer sem csinálta és indításkor én sem tudtam előcsalogatni egyszer sem hogy levideózzam. A szerelő meg nem foglalkozott vele tovább érdemben csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba
A javítás egy megfelelő méretű radir behelyezése volt a műszerfal mögé, ami csatlakozóját nem engedte mozogni. Magad is meg tudod csinálni. Az auto indult, ha a műszerfal csatlakoztatva volt, az indítás után a csatlakozót lehúzva tovább járt a motor. Ha ekkor leállították, már nem indult. A műszerfal csatlakoztatása után indult megint.
Idézet: „...csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba...” Akkor nem indul. Ha odaszállítatom, akkor a rázástól megjavulhat. Ronda egy hiba volt. A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
Elég könnyen javítható hibának hangzik. De inkább szerviz csinálja meg mert ha jön a büntetés akkor tudok rá hivatkozni hogy átmenetileg nem ment a km óra. Ez a +1km többel megyek és büntetnek kész vicc De két 40.000ft csekket nincs kedvem kifizetni a két fényképért főleg úgy hogy eddig 0 pontom és büntetésem volt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |