Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ablakemelő vezérlés
 
Témaindító: árpix, idő: Nov 5, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   8 / 8
(#) at22 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 10, 2017 /
 
Ami kijön a vezetői oldal kapcsolóból a motorra a 2 szál azt vezettem át a jobb oldali motorra. Ha megnyomtam a vezető oldali kapcsolót vitte a jobb oldali ablakot fel le. de ha a saját jobb oldali kapcsolót megnyomtam közbe a a bal oldali kimenő 2 szált rajta hagytam akkor lassan vitte és volt füst is
(#) Inhouse válasza at22 hozzászólására (») Ápr 11, 2017 /
 
Ez egy gyári ablakemelő?
A kapcsoló közvetlenül kapcsolja a motorokat, vagy elektronikán keresztül?
Automata, vagy nem?
Ha közvetlenül kapcsolja a motorokat, akkor nyugalmi helyzetben test van a motorok kapcsain?
stb...
(#) at22 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 11, 2017 /
 
Gyári suzuki swift sedan ablak emelők. Igen közvetlen kapcsolja a motorokat a kapcsolók. Nem automata.

Nekem Gyárilag nem volt benne ablak emelő én tettem bele de gyári suzuki swift sednan autóból lett kiszerelve.
(#) Inhouse válasza at22 hozzászólására (») Ápr 12, 2017 /
 
Ennek a SPAL ablakemelő leírásnak a vége felé találsz bekötéseket. A lényeg, hogy az ablakemelő kapcsoló 2db váltóérintkezőt tartalmaz. A NO általában a +12V, a NC a test mindekettőnél. A COM kivezetések közé megy a motor. Így nyugalmi helyzetben testen van a motor mindkét szála. Ha az egyik irányba nyomod az egyik, ha a másikba, a másik érintkező mozdul, így felváltva tud 12V-ot kapni a motor mindkét polaritással (fel/le). A másik oldalinál ugyanígy kell bekötni azzal a különbséggel, hogy a vezető felőli kivezetései átmennek a jobb oldali ajtóba és ott ezt a két szálat használod a NC érintkezőkhöz, a NO ott is a +12V, a COM-ok a motorra. Így ha mindkettő nyugalmi helyzetben van, ugyanúgy testen van a motor mindkét szála. Ha a jobb oldalról vezérled, semmi különös, csak annyi, hogy a test szál(ak) nem közvetlenül, hanem a bal ajtóból jön(nek). Ha viszont balról vezérled, akkor a jobb oldali kapcsoló NC-COM átmenetein keresztül mintha közvetlenül menne arról a kapcsolóról. Gyakorlatilag ennél a mester-szolga kötésnél egyel több érintkező van az akku és a motor között.
(#) at22 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 12, 2017 /
 
Köszönöm a segítségedet. Most jelenleg úgy van külön a +12v mind két oldalra be van húzva a test azt az ajtóra tettem. Ami van a képen kapcsoló sor annak is más a bekötése meg ami a jobb oldalon van 1 es kapcsolónak is más a bekötése. Más kép megy a test is meg a + is. Az egyes kapcsolónak két szál test van, azt össze kelet kötnöm és úgy van az ajtón.
A hozzászólás módosítva: Ápr 12, 2017
(#) Inhouse válasza at22 hozzászólására (») Ápr 12, 2017 /
 
Így lenne, a kapcsoló bekötése persze rád vár...
(#) at22 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 13, 2017 /
 
köszönöm. Majd jelentkezek mire jutottam.
(#) akyy87 hozzászólása Máj 5, 2017 /
 
Sziasztok!
Érdeklődnék a következő problémával kapcsolatban, hátha valaki jártmár így:

Audi A3 1999 1.9TDI 4 gyári elektromos ablakkal.
A vezető oldali ablakemelő azt produkálja, hogy ha felfelé kattintom a gombot, elindul egy pillanatra fel és azonnal le is megy teljesen.
Kapcsolót szétszedtem, nincs elégve, szépek a kontaktusok, kapott kontaktspray-t is.
Elég ilyen esetben tanítani az ablak fel-le húzásával a rendszert, vagy máshol lesz a bibi?

köszönöm Uraim!
Következő: »»   8 / 8
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Máj, 22. Hé
17:35:47
Jelenleg 422 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu