Fórum témák
» Több friss téma |
De ! Olyan relét vegyél ami benne volt , másfajtával nem érdemes kísérletezni.
Sziasztok van egy AEG Electrolux hűtő no frost os és amikor bekapcsolom elkezd csipogni es az alarm villogni rajta a melyhűtő kijelzője is villog es a villogással párhuzamosan a kompresszor is kapcsolgat ki es be ha megnyomom az alarm gombot akkor elindul a kompresszor es elkezd huteni de az alarm tovabra is villog. Egy idő után megint elkezdi. Mi lehet a probléma? Bárkinek valami otlete van meghallgatom
Egy kis infó a hutorol http://www.4mcculloch.co.uk/images/mediator/553/599384744.pdf A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2017
Valószínűnek tartom az elektronika hibát , egy két kép jó lenne a kiszerel panelról .
Az 3 db elco kondi kicserélve atforrasztva az egész panel
Azt a szürke fekvő kondit cserélted ? Az gondoskodik az egész elektronika tápellátásáról , legtöbbször ő a bűnös a ilyen hibáknál .
A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2017
Hasonlo a problemam,feljebb mar irtam,de.
Ezt a kondit mkp x2 sh 275vac cserelhetem erre: cbb65 d mkps?
Ami a fekvő alatt van azt is cseréljem?
A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2017
Megoldodott. Beforrasztottam. Mukodik. Most nehany nap tesztuzem kovetkezik. Hangra semmi szokatlan.
A megfelelo teljesitmenyu kondit egy rossz ventillatorbol nyertem ki.
Sziasztok!
Bosch KDF3295 kombinál hűtővel bajlódok. Bedugom a motor (kompresszor) elindul, 2 másodpercig szép hangja van aztán mintha elkezdene erőlködni és ki akar ugrani a helyéről és leáll. Ezt újra kezdi fél perc múlva. Hangjából ítélve a kompresszor jó lehet mert az első pár másodpercben szép hangja van. A gép egy kompresszoros de a kompresszor mellett van két valami amit sajnos nem tudom hogy mi. Valami elektromos váltórelének gondolom ami a gázt váltja a mélyhűtőrész és a hőtőrész között (cáfoljatok meg ha nem jól gondolom). Ezeket ki lehet valahogy próbálni? Józan paraszti ésszel arra tippelek hogy ha ezek nem nyitnak akkor erőlködhet így a kompresszor (lehet hogy nagy baromságot mondtam, ha igen elnézést). Fektetve volt szállítva, de vártam vele 1 napot bekapcsolás előtt. Habár előtte sokáig lehetett fagypont alatt. Nemtudom ez befolyásolhat-e valamit. Képek alapján remélem látható minden: https://drive.google.com/file/d/0B6jLsVo1jOwnN2JCbzZYUy1JSE0/view?u...haring https://drive.google.com/file/d/0B6jLsVo1jOwnbmFTeVdjM2hXV0U/view?u...haring https://drive.google.com/file/d/0B6jLsVo1jOwnR1NKUTRtRDJNSDg/view?u...haring https://drive.google.com/file/d/0B6jLsVo1jOwnYUNuLXFpUXpuQzQ/view?u...haring https://drive.google.com/file/d/0B6jLsVo1jOwnaGl3dXpyUHk3Rms/view?u...haring Köszönöm előre is a segítségeket. Üdv.: G. A hozzászólás módosítva: Jan 30, 2017
3 eset lehetséges , vagy a válószelep van eldugulva , vagy a kompresszor hibás , vagy az indítórelé döglött be (szerintem az indítórelé lesz a bűnös)
Üdv! Az egy motorindító kondi minden bizonnyal. Működik, de nem ide való!! Az X2 jelölés lényeges a biztonság szempontjából!!
Mi tortenhet ha ezzel hasznalom?
Helló! Indításkor mérd meg lakatfogóval. Az áramfelvétel megmutatja,hogy merre kell kereskedni.
Helyzetjelentes:
A csipogás megszűnt de az alarm villog. Most nem hűt csak mintha bugyogna benne a víz olyan hangja van. Eddig hűtött de most azt sem. Mi lehet a kinja még? A választ előre is köszönöm!
Szia! Először is köszi a válasz. Ma reggel tettem megint egy próbát, bedugtam és csodák csodájára nem áll le a kompresszor, nem is zakatol. Kihúzni nem mertem, nehogy ne induljon megint. 2 órája megy, de szerintem nem úgy hűt ahogy kéne. 2 óra alatt 6 fokról 0fokra hűtött. Az indító relé működik, van egy másik azzal is ezt csinálta. Lehet hogy valami dugulás van még benne? Ha igen akkor az létezik hogy kidolgozza vagy dobhatom ki?
Köszi Üdv: G. A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2017
Erre így elég nehéz bármit mondani , hívj egy szerelőt nézesd meg .
Az alarm azért villog mert még nem érte el a kellő hőmérsékletet , az hogy nem hűt megint csak több okból lehet . Vagy hideg helyen van és ezért nem indul el a kompresszor (vagy csak ritkán és kevés ideig megy) Vagy ha szobahőmérsékleten van akkor lefagyott az elp és nem tudja a ventillátor átfújni a levegőt a rendszeren . Az első esetben tedd melegebb helyre , ha melegben van akkor kapcsold ki és hagyd pihenni (két három napig)
A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2017
A hűtő kb egy hónapja nem megy sehol nincs benne jég. Eddig rossz panellal az elp deresedni kezdett most javított panellal nem idul meg a deresedés de olyan 30 perc után a ventillátor beindul. Szobahomersekleten van a hűtő olyan 20-21 fokon.
A kompresszor nem indul ? Akkor sajnos nagyon valószínű hogy cserélni kell az elektronikát .
A hozzászólás módosítva: Jan 31, 2017
A kompresszor elindul! Bugyog is benne valami csak nem hűt de eddig hűtott lehet valami dugulás keletkezett benne? Vagy egy kis oldalba rugas segíthet?
Szia!
Megkaptam a lakatfogót.Sajna 11A induláskor az áramfelvétel és 2-3s után a klixon leold.Gondolom mechanikusan szorult meg mivel a főfázis és a segédfázis tekercsek nem szakadtak meg illetve nem zárlatosak.
Szia! Sajna de igaz kompresszor hibás. Jól írtad. Megszorult.
Szia!Van egy lehel HF300/115k kombihűtőm amit lepukkant külső állapotban kaptam,de amugy működik.Jó mindkét kompresszora.R134a hűtőközeggel működik.A kérdésem az ebből beletehetném a kompresszort a rossz helyébe?
Helló! Bele lehet tenni,de nem biztos hogy jól működik. Javaslatom,hogy keressél egy JÓ szerelőt! Az a helyzet,hogy a régi kompresszor R12 hűtőközeggel működött.Amiből a kompresszort ki akarod szerelni az meg R134a hűtőközeg. Az R12 ásványi olajjal üzemelt, a R134a pedig szintetikus olajjal üzemelt. A 2 kompresszor közötti szállító különbség is erősen dominál. Az írásaidból úgy látom,hogy segítségre van szükséged. EGY JÓ SZERELŐRE aki érti a dolgát.
Szia!Valóban segítség kell a fagyasztó javításához,de jó szerelőt találni szinte lehetetlen pláne olyat aki meg is fizethető.Sok olvasás után belátható nem egy egyszerú szakma a hútőgépszerelő.Sok apró időigényes munkafolyamatok láncolata az egész.A mai világban nincs erre idő órákig napokig állitgatni egy hútőt.Én viszont ráérek kiszerelni berakni a kompresszort.Van heggesztőfelszerelés tudok is dolgozni vele.Vákumszivatyum is van egyedül a nyomáspróba a bibi.Nitrogénem nincs esetleg Co2-vel tudnám megnyomni a rendszert ha az jó erre a célre hanem is tökéletes.Ha ezzel megvagyok rendszer összeépítve nyomáspróbázva vákumozva na akkor jöhet a szerelő és csinálja a feltöltést.Ehhez aztán már nem értek és se felszerelésem se gázom.Nem jó az elképzelésem?
Helló! Még ha meg is tudod csinálni a kompresszor cserét.(megtudod hegeszteni). akkor is kell szerelő. Részemről az ötleted hibás. Az ásványi olajat el kell távolítani a rendszerből és még egy csomó apró dolog ami fontos a működéshez. Nincs az a szerelő( nem féldecis) aki elvállalja úgy,hogy utánad dolgozzon.
Hello!Esetleg egy uj kompresszorral megoldható lenne egyszerübben a csere?Ha ez járhatóbb út milyen kompresszort ajánlanál a régi hibás r12kompresszor helyett?
Helló! Hasonló teljesítményűt, R 134a hűtőközeggel.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |