Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Keltetőgép
Lapozás: OK   1 / 6
(#) jungcipe hozzászólása Márc 11, 2007 /
 
gyártott keltetőgépeimet szeretném egy elektronikus hőmérővel tesztelni ,a mérési értékeket a gépemen megjeleníteni akár mérési értékek, akár grafikon formában. Viszonylag olcsó megoldást keresek, akár kész, akár építhető formában.
(#) mokus válasza jungcipe hozzászólására (») Márc 11, 2007 /
 
(#) Norberto válasza mokus hozzászólására (») Márc 11, 2007 /
 
Ezzel egy a gond mokus. Nincs úgy kiépítve, hogy egyből számítógéphez lehessen kötni...

Valahogy úgy kéne megbuherálni, hogy a PIC belső EEPROM-jába írja az eredményeket bizonyos időközönként...mondjuk egy óránként, stb. (nem tudom, milyen időközönként kellene mérni :no: )
(#) mokus válasza Norberto hozzászólására (») Márc 11, 2007 /
 
Szerintem kezdésnek viszont nem rossz alap, mivel az összes olyan dolog benne van ami csak kellhet. Bár PIC programozásban még igen csak kezdő vagyok.
(#) jungcipe válasza Norberto hozzászólására (») Márc 12, 2007 /
 
Igazából az lenne kívánatos, hogy 1-30 min közötti intervallumokban mérjen és lehetőleg 24 óra eredményeit tárolni tudja. Mérési tartomány 35-40 fok között. Köszi, hogy foglalkoztok az ügyemmel, mindenki kap egy-egy kiscsibét!
(#) StMiklos hozzászólása Márc 14, 2007 /
 
Az Urbánelektronikánál / www.urbanelektronika.hu / kapható egy 8 csatornás mérésadatgyűjtő.
Megfelelő kiegészítéssel alkalmazható hőmérséklet
mérésére, megfelelő programmal természetesen
az értékek tárolhatók is.
PC printerportján kommunikál a PC-vel, DOS alatt
biztosan működik..
Maga az alapHW tulajdonképpen mV-ot mér, egy 5Ft-os dióda 1N4148 használható érzékelőnek ca. -50..+100 C tartományban, ezek nyitófeszültségváltozása ca. 2mV/Celsius.
Fenti HW-el, megfelelő programmal, /amit hozzáadnak
demoként TurboPascalban iródott és mV-ot mér
+-2048mV értékek között/, 0,25C felbontás
érhető el. Dióhéjban, ötletadónak..
(#) mcload hozzászólása Márc 19, 2007 /