Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   34 / 34
(#) teglascs válasza teglascs hozzászólására (») Szept 7, 2018 /
 
Holnap veszek egy újat (sosem cseréltem még, ráfér a csere), és leszedem. Akkor fog majd látszani, hogy honnan csöpög a benzin.
(#) stumper2 hozzászólása Szept 10, 2018 /
 
Sziasztok. Van egy 2007-es Suzuki Swift III 1.3-asom. Olyan problémám lenne hogy gyárilag a középső kijelző csak az időt mutatta. Na most be lett szerezve egy olyan ami mutatja a fogyasztást, időt és a külső levegő hőmérsékletet. Az a probléma hogy a kocsiba nincs benne a hőmérő szenzor gyárilag. A kábele sincs meg a kábelkötegbe. Tudtommal be lehet szerelni külön is. Abban szeretnék segítséget kérni hogy a kocsi BCM-jén van több csatlakozó. Az E46-os jelű csatlakozóba kéne bekötnöm a vezetékeit. De nem tudom hogy a csatlakozóba milyen érintkezők vannak. Tudnátok mutatni olyan oldalt ahol ezek az érintkezők beszerezhezőek? Köszönöm előre is a segítséget.
(#) fcs2000 válasza fcs2000 hozzászólására (») Szept 12, 2018 /
 
Nos, úgy tűnik megoldódott.
Elvittem egy suzuki specialistához, mondtam neki, cserélje ki a termosztátot, mert
télen igen nehezen fűt a kocsi, meg van ez a hiba. Kicserélte a termosztátot és a gyújtáselosztót,
azzal, hogy ha még mindig, akkor mást is cserél. Pöccre indul az autó azóta, bárhol,bármikor. Szerintem a termosztáttal lehetett összefüggésben, hogy félmeleg motornál nem indult, de mivel gyújtáselosztó is cserélve lett, nem 100%. Egyelőre okés az autó.
(#) Jeges1 hozzászólása Szept 19, 2018 /
 
Sziasztok! 2005-ös Suzuki Swiftben nemrég elvégzett akkucserénél észrevettem hogy lóg egy testkábel. Az autó nemrég esett át egy váltófelújításon. Tehát valahova nem sikerült visszakötni a testkábelt. A kábel maga nem túl hosszú, tehát elméletem szerint valahonnan a váltóról hiányozhat. A kép alapján tudna-e valaki segíteni hogy hova kell visszakötnöm? Előre is köszi a segítséget.
(#) zolika60 válasza Jeges1 hozzászólására (») Szept 19, 2018 /
 
A motort a váltóval összekötő csavarok egyike alatt volt. Nézelődj ott, rá fogsz jönni, hogy melyik alatt.
(#) Tyutyu 49 válasza Jeges1 hozzászólására (») Szept 19, 2018 /
 
Szerintem én kivenném az akkutálcát és szétnéznék alatta,hogy honnan hiányzik az az EPH kábel? Vagy a kaszniról,vagy a váltóról? Ha a váltóról hiányzik akkor hajtsd ki azt az összefogó csavart /motor,és váltó/ ameddig elér és kösd be. Ha a kaszniról akkor keresd meg a helyét /látszani kell/. Egyébként ne nagyon járj így vele hacsak esetleg rövid időn belül pl.akkut cserélni!
(#) Jeges1 válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 19, 2018 /
 
Oké, köszi holnap kikapom az aksit és megkeresem a helyét.
(#) Jeges1 válasza Tyutyu 49 hozzászólására (») Szept 19, 2018 /
 
Köszi! Esetleg lehetet ez az oka annak (esetleg részben)hogy cserélni kellett az aksit? Bár maga az aksi is majd 5 évet kibírt.
(#) zolika60 válasza Jeges1 hozzászólására (») Szept 19, 2018 /
 
Simán. Így nincs rendes töltés sem és az indító motor is kevesebb áramot kap. Inkább az érdekes, hogy mégis működik. Nem hiába, a mi autónk.
Következő: »»   34 / 34
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu