Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   33 / 33
(#) VIM válasza styvy65 hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
Szia! A rajzok alapján lenni kell egy zavarszűrő egységnek a gyújtáselosztó környékén az elektronikához csatlakozik egy barna színű vezeték, onnan kap a fordulatmérő jelet.
(#) styvy65 válasza VIM hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
Köszönöm megnézem
(#) Lőrinc hozzászólása Máj 29, 2018 /
 
Sziasztok. Megörökölt 2001 Swift GL óra helyén egy rekesz. Most kaptam egy idevaló órát, de nem tudom hogy tudnám törés nélkül szétszedni és beletenni. A csatlakozója ki van építve, kiszedtem a rádiót, és úgy találtam meg. Ha valaki már csinált ilyesmit, megköszönném a tapasztalatait.
(#) Ernesto99 válasza Lőrinc hozzászólására (») Máj 29, 2018 /
 
Az óra nem a rekeszbe, hanem a rekesz helyére megy. Középkonzol keret leszed, rádió kiszed, és keresed a rögzítőcsavarokat... Lehet hogy hátul középen is van egy, legalábbis az óra egy "tálcán" van aminek van hátul is csavarja. Üres rekeszt még nem láttam, de lehet h az is így van berögzítve.
(#) Lőrinc válasza Ernesto99 hozzászólására (») Máj 29, 2018 /
 
Köszönöm szépen a válaszod. Nem tudtam kivenni a rekeszt, és a középkonzol keretet sem tudom hol kell feszegetni. Tovább próbálkozom.
(#) DRAWS hozzászólása Máj 30, 2018 /
 
Sziasztok! Swift 1.0. MAP Sensor. Gondom az, hogy hidegen nincs, melegen meg magas az alapjárat. Na most én úgy tudom, hogy a MAP sensor egy 5 voltos referencia feszültséghez képest állítja a feszültséget, fel és le a vákum segítségével, és azt küldi vissza a ECU-nak.
Na most arra gondoltam, hogy meg oldható-e , hogy valami elektronikával én tudjam, manuálisan szabályozni egy potméterrel ezt a feszültséget.
Ti mit gondoltok?
A hozzászólás módosítva: Máj 30, 2018
(#) Ernesto99 válasza Lőrinc hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
A közép kereten jól látszik a rádió feletti 2, a fűtéskezelők feletti 1 csavar., és fent a 3 fül ami a szellőzők fölé csúszik be. A képeken még az óra a tálcán, és a rekesz oldalról. Amúgy gugli a barátod
(#) Lőrinc válasza Ernesto99 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Köszönöm szépen a segítséged. Próbálkoztam már a Google-val is, de nem voltam elég ügyes. Most úgy tűnik, nálam hiányzik a keret. Az órából csak ennyi van:

8AD510.jpg
    
(#) Bence... hozzászólása Jún 18, 2018 /
 
Sziasztok!
A tulajdonomba került egy 99-es 1.3-as ferdehátú.
Feledékeny vagyok, és égve hagyom a tompított fényszórókat, a drága viszont nem szól, hogy ezt nem kéne. A sofőr oldali ajtónyitás érzékelő tuti rossz, de szerintem magát a csipogót is kikötötte az első tulaj. Merre lehet megtalálni a készüléket, illetve a bekötési pontokat?
Köszi!
(#) Ernesto99 válasza Bence... hozzászólására (») Jún 20, 2018 /
 
Középkonzol hátulján, rádió / óra mögötti részen.
(#) fcs2000 hozzászólása Júl 10, 2018 /
 
sziasztok!

Van egy 2000.12 évjáratú Suzuki Swift 1.0 GL autóm.
A hiba,amit produkál lassan az őrületbe kerget.
Gyakran előfordul,hogy használat után leállítva nem akar elindulni,csak ha lehűlt a motor,olyankor viszont mindig elindul. Tegnap 3 óra várakozás után volt hajlandó elindulni. Azt figyeltem meg,hogy hidegen mindig elindul, ha leállítom meleg motornál és egyből indítom, elindul, de ha meleg motornál leállítom és pl. 30 perc múlva akarom indítani, olyankor néha csak teker és várni kell míg lehűl és csak akkor indul.
Ami még érdekesebb, megfigyeltem, hogy enyhe emelkedőn leállva fordul elő ez leggyakrabban.. pl olyan parkolási helyzetben, ami nem teljesen vízszintes.
Az injektor cserélve lett újra, akku is teljesen új, de nincs változás. Mi lehet a probléma?
(#) HA5AWS válasza fcs2000 hozzászólására (») Júl 10, 2018 /
 
Szia!
Azt sikerült-e egyértelműen eldönteni, hogy benzint nem kap vagy nincs gyújtás? A benzin vezeték nincs-e közel a kipufogóhoz akkor abban felforr a benzin és hasonló tüneteket produkál. Esetleg AC pumpa hiba is elképzelhető, valamelyik szelepe átenged.
Üdv: Gábor
(#) Tyutyu 49 válasza HA5AWS hozzászólására (») Júl 10, 2018 /
 
Vagy esetleg nézd meg az injektor villamos csatlakozóját,esetleg nyomd egy kicsit összébb.Volt már a fórumon ilyen eset. regiswiftindex fórum.hu
(#) Balazs38 hozzászólása Júl 21, 2018 /
 
Sziasztok. 1998 swift klimája neha leáll. A kapcsoló továbbra is világít. Ha a gyújtást leveszem és visszaadom újra működik egy ideig. Klimás ellenőrizte nyomás, töltöttség jo. Ha a relének külön adok vetérlést a klima beindul.
Arra gondolok, hogy a klíma vezerlő rakoncátlankodhat, tulmelegszik, stb. Kerestem de nem találtam kapcsolási rajzot hozzá.
Találkoztatok már esetleg ilyen hibával?
Van valakinek a/c vezerlő kapcsolási rajza?
Előre is köszönőm
Balázs
(#) izsakig válasza Lőrinc hozzászólására (») Júl 24, 2018 /
 
Ha a rekesz hátulján van lyuk, ahol bevezesd a kábelt, akkor be kell menjen faragás nélkül a helyére az óra.
(#) Lőrinc válasza izsakig hozzászólására (») Júl 25, 2018 /
 
Szia, a rekesz hátuljának közepén egy kikönnyített (kitörhető) rész van, ugyancsak kikönnyített két kis téglalap alakú rész az óra kétoldali "fülének" bepattintásához. Az óra azonban csak reszelgetés árán volt beépíthető, és így sem pontosan. A rekesz befelé szűkül, már arra gondoltam, h. az óra más Suzukiba való. De működik. Köszönöm a segítséged.
(#) VIM válasza Balazs38 hozzászólására (») Júl 26, 2018 /
 
Szia! Nem a ventillátornak van baja véletlenül? Talán nem mindig működik és a rendszer túlmelegszik? Ha az üzem meleg motornál nem megy a klíma ventillátora akkor annak van valami hibája. Ez lehet csapágy vagy szénkefe. A csaapágy kenetlenség miatt szorulhat a szénkefe pedig kontakt hibát okozhat. Ha nem működik a ventillátor és erre a motorra rákoppintasz és mozdul vagy el is indul akkor az szétszedős lesz, mert többsége javítható.
(#) MrAzzeroth hozzászólása Júl 27, 2018 /
 
Sziasztok
Valaki tudna segiteni?
92 suzuki swift sedan, vasaroltam 4 konplett ajtot e.ablakkal kozpontival
A kozponti egysegbe be tudtam kotni hogy mindegyiket nyissa zarja a taviranyitoval,
Szerintem meg a kulccsal valo nyitas zarast is betudom kotni az e ablak vezerlibe,
Viszont fogalmam sincs melyik kabel micsoda
Upsz, elektromos tukor is van rajta,
A kocsi lban gyarilag egyik sem volt,
Valaki nem tus egy olyan rajzot amibol egy laikus is megerti, higy melyiket kabelt melyikkel kossem majd, 12t adjak neki vagy testet, melyik kabel megy a vezerlobolba masik harom ajto ablakaihoz, illetve a tukorhoz csak kapcsolom van egy csatlakozo-vezetek parossal, azt ertem, hogy a tukrokbbe
2x3 kabel megy, de hiva megy a test es 12v melyik kabel lesz a bal es jobb tukor? Bar azt mar ki tudom talalni a vegen
(#) VIM válasza MrAzzeroth hozzászólására (») Júl 30, 2018 /
 
Jobbra fenn piros!
A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2018
(#) Ernesto99 válasza MrAzzeroth hozzászólására (») Júl 31, 2018 /
 
Ez 3 külön rendszer, 3 külön rajz. Amit laikusként elsőre nem fogsz megérteni. Másodikra, ha van hozzá érzéked, akkor már talán Emailcím, és küldöm. De mielőtt sokat visszakérdezel, előbb tényleg alaposan nézd végig, ha úgy könnyebb színes tollal rajzold át a vezetékeket, azt könnyebb követni mint az angol rövidítéseket
Következő: »»   33 / 33
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu