Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   59 / 59
(#) Joe_001 válasza mark.budai hozzászólására (») Aug 24, 2018 /
 
Szia!
Marasd ki az új kulcsot, az immo chipjét meg va aki le tudja kopizni egy az egyben, mint RFID-t
(#) Lezli46 hozzászólása Szept 5, 2018 /
 
GrandePunto.1.3multijet 66kw. (199).10./2010 199A3.000. Selespeed CFCV2
Sebváltó se előre se hátra nem müködik!

Sziasztok!
Óriási segitségre volna szükségünk a fenti hiba elháritásához.,Abszolult minden elképzelhető tényleges megoldás aktuális!!! Az örök hálánk már ráadás.
Rövid elözmények: Kezdetben lábán jött az autó csak hátramenet nem volt.,egyáltalán nem akartunk-nem mertünk belemerülni a javitásba., egy spéci bevált sebváltó ismerősünkkel egy távolabbi nyugati megyében.,lebeszéltük hogy elvisszük és ö majd megjavitja .,sajnos időközben sulyos balesetet szenvedett ,és még mindig munkaképtelen.,ezért itt a városban egy jónevű szakember-ismerősünk vállalta a javitást..,saját lábán vittük oda az autót mivel előremenettel semmi probléma eddig nem
volt.,állitólag felprobált egy uj sebváltókaron lévő elektronikát ,de semmi változást nem hozott.., kiszerelte a sebváltó ECU-t és valahol leellenörizette., állitólag semmi baja.A "Javitás" vége az lett hogy most már előremenetet se lehet kapcsolni!!!(manuáliasan és autómatán sem!!!). Probálkoztunk Fiat szervizekben .,de vagy egyáltalán nem vállalták.,vagy egy Examen diaggal vége is lett volna a "javitással"..,nem egy helyen .,ugy tünt nem állnak a szakma magaslatán..Ezek után egy balaton menti megyeszékhelyen lévő autodiagnosztiai mühely elfogadta a javitást..,autómentővel odavitettük.,kb jó egy-két hónap eltelte után megtudtuk tőlük a nagy ujságot hogy "nincs kommunikáció a sebváltó ECU-val"...,Most lesz majd megint egy autómentő ki fizetésünk fölöslegesen, természetesen saját zsebremenően!!! Ügyfél saját lábán hozta végső soron....
Holnapra rendeltük a mentőt.., addig megprobálok kinomban felkészülni ..,hátha sikerül valami

Összegezve, kb ezt diagoltuk mielött elvitettük K-ra:
Biztositékok,Relék, testcsatlakozások,akku.töltés, motortéri bizt.tábla., BSI "ellenörzés" kontakra., minden készülék müködik,indithatóság is Ok.
Ami valószinüleg jó : Hidraulika nyomásértéke, megmaradása, inditása ajtónyitás és gyujtásráadásra is. Végrehajtótesztben a mágneskapcsolólk jók(legalábbis csattanak).
Hibakódók törölhető .alkalmilag .,kivéve az ominozus mindig aktiv "P1753 pumpen relé"-hibakódót,
Multiecuscan és alfaobd pro verziokkal tudunk vizsgálodni.,vagy TeamViewer-en keresztül esetleg diagolás is lehetséges.,de ha ezen mulika akkor Bosch tronic is rendelkezésre állhat..,
Softveres-hardveres segitség ,vagy egy korrekt,tényleg spéci segitőkész (no grátis!)szerelő-mühely cime volna .,amire szükségünk volna.., mielött teljesen elvérzünk minden szinten---anyagilag.

Köszönök minden segitőkész megnyilvánulást!
(#) MBence91 hozzászólása Pé, 10:55 /
 
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a következő hibában:

Idén júlisuban vásároltunk egy 2011-es évjáratú Fiat Punto Evo MyLife-ot. Nem is volt vele semmi gond, tettünk bele 6.000 km-t azonban egyik nap kiírta, hogy elszállt a szervó, majd minden lápa szépen lassan kigyulladt és az autó leállt.
Elvittük szerelőhöz, szétszedte és megállapította, hogy a generátor teljesen elégett. Azóta vettünk újat, beszerelte azonban a próbakör után (5-10 perc) a generátor annyira túlmelegedett, hogy kézzel már nem lehetett hozzányúlni, aminek a szerelő szerint nem kellene ilyen forrónak lennie.
Gyanakszunk még az akkumlátorra, viszont az mondhatni új, AGM aksi direkt az ilyen START/STOP funkciós autókhoz kitalálva.
Nem tud valaki valami tippet adni mi okozhatja a problémát?
Az ékszíj is új, pár hete lett cserélve, azóta megjártuk vele Olaszországot és semmi baj nem volt.

Egyéb észrevétel még, hogy a vezetőoldali ülésnél a műszerfal alatt jobb oldalon elkezd iszonyatosan melgedni a műanyag és pár perc vezetés után már zavaró.

Előre is köszönöm a segítségeteket!
(#) elektrorudi válasza MBence91 hozzászólására (») Pé, 18:53 /
 
Tehát a hiba helye megvan, már csak a melegedő alkatrész kell megkeresni.
Egyébként a meleg generátor tölti rendesen az akkut?
(#) Joe_001 válasza elektrorudi hozzászólására (») Szo, 10:23 /
 
Üdv!
Jól mondod! Amig a zárlat nincs meg a következő generátor is el fog füstölni. Szerintem egy zárlatos alkatész szerencsétlen esetben a kábelkorbácsot is megolvaszthatta. Ez egy 110A-t tudó generátor esetében meleg helyzet. Megnézném melyik berendezés nem megy, lehet az zárlatos, aztán meg sajna bontani kéne a melegedés helyén is, biztos ami biztos kihűlés után mérni kéne, zárlatot keresni összemelegedtek e a kábelek.
Az akksi nem valószínű az kinn van, és elég bicós kábelek visznek oda a generátorból. Utána lesz valami.
A hozzászólás módosítva: Szo, 10:25
(#) MBence91 hozzászólása Szo, 11:24 /
 
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Zárlatra gyanakszunk mi is és így több mint valószínű, hogy a műszerfal alatt lesz valami. Párszor ugyanis előfordult, hogy (sötétben volt feltűnő) a műszerfal középen (klíma stb.) csak a bal felén világított, a másik fele halvány volt é egy idő után volt csak teljes háttérvilágítás.
Eddig minden működött rajta, ez az imént említett probléma az egyedüli, ami feltűnt.
Hétfőn visszük egy villamossági szakemberhez, de így valószínű, hogy a műszerfalat ki kell majd bontani.
Még egyszer köszönöm a segítségeteket!
(#) elektrorudi válasza MBence91 hozzászólására (») Szo, 19:07 /
 
Tényleg nem ilyesztegetni akarlak, de időnként ki szokott gyulladn egy-egy autó. Gondolom az esetek többségében elektromos zárlat okozza. Egyszer jómagam is szemtanúja voltam egy autópályán kigyulladt autónak. 6-8 méteres lánggal égett. Szörnyű volt. Többen megálltak segíteni, de esélytelen volt bármit is tenni.
Szóval, jól teszed, ha mielőbb szerelőhöz viszed.
Következő: »»   59 / 59
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu