Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fiat elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   55 / 55
(#) bbb válasza FordPrefect hozzászólására (») Szept 3, 2017 /
 
Csak halkan jegyzem meg, hogy nem csak itthon ennyi, vagy több a szervízajánlat erre a hibára...
Ők nem fogják neked szétszedni és javítgatni, hanem komplett cserélik a motort, s annak ilyen díja van (emlékeim szerint a bontott 60000-es ár se volt ritka!).
(#) tomcat1976 hozzászólása Szept 4, 2017 /
 
Sziasztok!Vettem egy 92-es 1400-as Tipo-t,de nem működik a hátsó ablaktörlője.Valakinek esetleg van a biztosítéktábla kiosztásáról rajza,vagy esetleg tudja,melyik biztosítékról megy?Amúgy központi záras az autó,de a csomagteret nem zárja, a régi tulaj szerint pedig zárta azt is valamikor.Lehet,hogy a csomagtér ajtóba menő köteg a hibás?Ha valaki vezeték-színekben tudna segíteni,nagyon megköszönném!
(#) FordPrefect válasza bbb hozzászólására (») Szept 4, 2017 /
 
Nem ez a gondom, a szervizek szolgáltatásaiból élnek inkább a márkakereskedések, nem az autóeladásból. Ez akár normális is lehet, normális árakon. A gondom inkább az, hogy diagnózis nélkül, 1 mondat után a szemedbe vágják, mi a hiba, és ez mennyibe kerül.
Hogy ez sok vagy kevés, mindenki döntse el maga. Pesti NEM MÁRKA szervizek 25E körüli árat jósoltak, ha TÉNYLEG le kell bontani a kormányoszlopot. Ehhez képest a 130E kissé sok. És nem is kell lebontani a kormányoszlopot az esetek nagy részében, esetemben sem kellet.
(#) Igazsagoszto hozzászólása Szept 18, 2017 /
 
Sziasztok !
Segítsetek légyszíves ha tudtok.
Fiat Punto I 1.2 16V hibák:
- ingadozó alapjárat olyannyira, hogy néha menet közben gázelvételkor leáll ( fojtószelep ház tisztítást már megcsináltam a helyzet változatlan)
- magas CO érték
- vizhőfok mérő negyednél följebb nem megy ( hőgombát már cseréltem)
- üzemanyag szint mutató ingadozik
- km/h mutató menet közben néha felcsap 200-ig majd leesik 40-re és ott ragad ( ha bal kézzel beleverek a kijelző üvegére akkor helyre rázódik , )

A leírt hibák közül az alapjárat a leglényegesebb, annak megoldásában ha tudtok segíteni nagyon megköszönöm. A többi azért írtam le mert nem tudom, hogy van-e köztük összefüggés, hátha segít a diagnózis felállításában.
(#) FordPrefect hozzászólása Szept 18, 2017 /
 
Elektromos kontakt hiba valahol a műszerfalban. Nehéz lesz azonosítani. A biztosítékok is a környéken vannak.
(#) elektrorudi válasza Igazsagoszto hozzászólására (») Szept 18, 2017 /
 
Szia!
Hasonló hibám volt Temprával. Nem tudom mennyire hasonlít a két motor egymásra, de nekem az volt a hiba, hogy a porlasztó és szívócsonk közötti gumilap átégett, a motor falsot szívott. A gumilap kb. 1cm vastag, és csak szétszedés után volt a hiba látható. Ezt a hibát, (látatlanban) egy FIAT specialista autószerelő diagnosztizálta, telefonos segítségnyújtás formájában. Magamtól, az életben nem jöttem volna rá.
(#) Igazsagoszto válasza elektrorudi hozzászólására (») Szept 19, 2017 /
 
Köszönöm a segítséget!

A Tempránál nem lehetett hallani, hogy falsot szív?
Azért kérdezem, mert a Puntónál én nem hallok semmi ilyesmit. A vízhőfok neked is alacsony volt?
(#) elektrorudi válasza Igazsagoszto hozzászólására (») Szept 20, 2017 /
 
Nem lehetett hallani. A motorzaj teljesen elnyomta. Ne arra gondolj, hogy centi széles résen ömlött be a levegő, ami közben sípolt, dübörgött, szürcsögött! A szétszedés után alig lehetett látni, hogy hol lehetett a probléma.
Víz hőfok problémára nem emlékszem.
Következő: »»   55 / 55
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Okt, 23. Hé
2:53:18
Jelenleg 50 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu