Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kis robogó elektronika
Lapozás: OK   26 / 26
(#) aranyhaj72 hozzászólása Máj 7, 2017 /
 
Sziasztok ! Van egy Peugeot V-click 50-cmm robogom , az a baj vele hogy az iranyjelzo kabel ami hatulrol jon vissza , az ki lett tepve , igy vettem meg , szeretnem bekotni , hova kell csatlakoztattnom ami a hatso indexbol jon vissza 2-szalas vezetek , a szinuk - zold- zold sarga , a kormanynal lejovo ket kabelt ra kell csatlakoztattnom az elso villogokra ?
(#) aranyhaj72 hozzászólása Máj 7, 2017 /
 
A segitseget elore koszonom !
(#) zinni hozzászólása Máj 7, 2017 /
 
Sziasztok! Kérdésem lenne a csoporthoz. Piaggió zip 50 2t robogón már kicseréltem a gyujtásalapot, gyujtás elektronikát ( trafót ), jeladót, fesszabályzót mivel nem indult nem volt gyujtó szikra. Három napig redesen működött majd menet közben egyszerűen leállt és nem indult. Ma kimértük de nem találtunk semmit. Akkus indításkor adott le szikrát mikor lemerült és be akartuk rúgni semmi szikra. Most tanácstalan vagyok, nem tudom mi a baja. A segítséget előre is köszönöm. Esetleg kapcsolási rajz ha lenne megköszönném.
(#) bafi1971 hozzászólása Máj 8, 2017 /
 
Sziasztok szép napot mindenkinek ! Szeretnék érdeklődni hogy kinek van ilyen fajta robogójaSpeedfight 1 50 LC S1B 1997 . Szeretnék segítséget kérni ezzel kapcsolatban .Az vele a problémám mióta fel lett újítva azóta vannak vele problémák . Azóta a hőfokmérő órám 1 cm feljebb ál mindegy milyen idő van a benzinóra nem a valósat mutatja és mikor megyek vele 1 km a hőfokmérő órám pirosba megy és leállítja a motort. . Az akumlátort tettem új sarukat , tettem bele új fesz szabályzót és új test kábelt . Ha valaki tud benne segíteni szívesen meghallgatom . Előre is köszönöm .
(#) balint730 hozzászólása Máj 8, 2017 /
 
Sziasztok!
Egy ilyen univerzális műszerfalat be lehet kötni egy yamaha aerox ba? Bővebben: Link
50ccm 2t ha igen például a fordulatszámot hogyan kell?
(#) hegylako hozzászólása Máj 9, 2017 /
 
sziasztok

aranyhaj . zinni , bafi1971

itt nézzetek körül

Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2017
(#) zinni hozzászólása Máj 10, 2017 /
 
Köszönöm! Meg fogom nézni.
(#) Sztdragon hozzászólása Máj 14, 2017 /
 
Üdvözlet! Eddig egy honda dio4t 50ccm robogóval közlekedtem, de mivel már fizikai fájdalmat okozott a rajtaülés ezért leváltottam. Egy malaguti f12r 50ccm 2t-re esett a választás. 2012 es évjárat, ennek a fényszórója már direktbe van kötve nem kikapcsolható, de távolsági pl nincs rajta. H8 halogen izzó van benne 2db. Ami viszont zavar "nem tudom, hogy ez gyári betegség-e", hogy alapjáraton (1000 rpm óra szerint) olyan mintha helyzetjelződ lenne, pici gázadáskor (2000-2500 rpm) világít rendesen. Szóval ez hiba? Ha igen, mi okozhatja?? Ha nem, akkor hogyan orvosolható a jelenség? Ja és nagyjából analfabéta vagyok az elektronikához. Mondjuk akkut meg izzót tudok cserélni, meg szépen tudok forrasztani ha megmondják mit hova és mivel.
(#) Ricsi89 válasza Sztdragon hozzászólására (») Máj 15, 2017 /
 
Ez ilyen, mivel a generátorról megy a világítás, ami nem ad elég áramot alapjáraton, csak fordulaton. Segédmotornál pedig nem kötelező a reflektor, így sok esetben nincs is.
(#) Mumtaz hozzászólása Szo, 10:42 /
 
Üdv.

Jön a meleg és a városi forgalom. Van egy Peugeot Jetforce TSDI-m. Erősen gondolkodok, hogy rakok egy ventilátort a hűtőre. itt a kapcsolással adódhatnak gondok. Hőgomba ugyebár van benne, de az nem csak a műszernek adja a "jelet", hanem - mivel injektoros - az ECU-nek is, ami ebből az adatból - is - kalkulálja az üzemanyag mennyiségét. Az elképzelésem az lenne, hogy kellene valami kis elektronika egy relével, amit azért potival be lehetne állítani, hogy mekkora értéknél kapcsolja be a ventilátort. A hőgomba jó lenne, mint adatforrás, de úgy kellene rőla levenni az értékeket, hogy a "jel" ne torzuljon az ECU miatt. Ha csak a műszer mutatna picit fals értékeket, az nem lenne baj, de az ECU miatt nem lenne jó.
(#) Medve válasza Mumtaz hozzászólására (») Vas, 11:58 /
 
Szia, Meg lehet könnyedén oldani úgy, hogy ne zavarjon mást a beavatkozás. Egy komparátort kell alkalmazni, például egy LM393-at. Az egyik bemeneten egy potival beállíthatod, hogy milyen feszültségnél kapcsoljon be a ventilátor, a kimenetére, egy tranzisztor után egy szokásos "kürtrelé", ami kapcsol. A kapcsolás kialakításához meg kell vizsgálni a gombát, hogy hogyan változik a feszültsége a hőmérséklet függvényében.
(#) draco31 hozzászólása Sze, 16:54 /
 
Hello!

Haver robogójának a műszerfala beázott. Valami tuning műszerfal azt mondja. Azonosítottam, hogy egy 178M18-as regulátor füstölt el, de sehol nem találok ilyet a neten, ebay-en sem. kép Hogy lehetne ezt megoldani?
(#) Medve válasza draco31 hozzászólására (») Sze, 18:41 /
 
Hello, elképzelhetőnek tartjátok, hogy ez 18V-ot stabilizál? Mekkora a tápja ennek a robogónak? Ha rendben a 18 Volt, akkor "bármely" stabkockával helyettesíthető, esetleg Low dropout-os lehet.
(#) latyakosa válasza Medve hozzászólására (») Sze, 20:58 /
 
A képen jobbra is van egy 78M18-s feliratú stabilizátor U1 azonosítóval, megmérném az mit ad ki magából. Vannak 25V-s kondik elvileg a 18V-t nem lehetetlen
(#) draco31 válasza Medve hozzászólására (») Csü, 18:42 /
 
KOSO Racing műszerfal, gondolom nem véletlenül van benne az az alkatrész.
Következő: »»   26 / 26
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Máj, 26. Pé
0:01:12
Jelenleg 192 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu