Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kis robogó elektronika
Lapozás: OK   27 / 27
(#) subwoofer220 hozzászólása Jún 29, 2017 /
 
Sziasztok!
Adott egy malaguti f12 robogó!

Bal felső sarokban a trafós CDI,középen a zöld tiltás mentes cdi. De mi az a fém menetes valami?
Az is rá van kötve a zöld cdi-re.

DSC_1037.JPG
    
(#) zolika60 válasza subwoofer220 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
Úgy néz ki mint egy mágnesszelep. Gondolom az üzemanyagot zárná el, ha nem megy a moci. Persze csak ha a helyén lenne.
(#) subwoofer220 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
Pár napja vettem a mocit!
Meglepődtem,hogy mi az a zöld elektronika. Hisz más f12 motorokban nem láttam ilyet.

Ez a fémes menetes valami csak lógott a levegőben..

Helyére tenném,de még nem tudom hova!
(#) zolika60 válasza subwoofer220 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
Itt van hozzá szervizleírás. Talán ebből kiderül.
(#) subwoofer220 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
Köszi!

De sajnos nem tudtam meg semmit!

Gyárilag még se lenne benne ilyen kütyü?

Itt a képen nincs:

ggg.jpg
    
(#) zolika60 válasza subwoofer220 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
A karburátorban van. Valahol a vége felé van a leírásban. A 277. oldalon a 2-es számú alkatrész.
A hozzászólás módosítva: Jún 29, 2017
(#) subwoofer220 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 29, 2017 /
 
Az a automata szivató! Az most is benne van a karbiba!

Ez valami teljesen más, miért is van egy elektronikának ilyen fém valamilye!?
(#) Ricsi89 válasza subwoofer220 hozzászólására (») Júl 1, 2017 /
 
Ez egy Euro2-es motorral szerelt változat, gyárilag ez a karbiban van, ez szabályozza az alapjárati keverék minőségét. Lehet már nem gyári a karbi és ezt nem szerelték bele. A zöld elektronika is a motor Euro2 minősítése miatt van benn. Elég ritka az ilyen motor. Zöld elektronikával óvatosan elég drága ha elromlik.
(#) ladaslaci hozzászólása Júl 2, 2017 /
 
sziasztok! Sikerült életrekeltenem az aprilia sr 50 -et ! de viszont volna vele egy kis gond!Úgy sikerült beinditani hogy a főtengelyből kivettem az éket és ék nélkül elkezdtem rakosgatni a lendkereket egyszer fogta magát és beindult de 50 fokkal arrébb mint az ékelés van! Most kérdezunék egy érdekesset töletek: a főtengelysonkában eltud e fordulni a központi tengely mivel benne van nem látom hogy egybe van e öntve a sonkával vagy bele van préselve esetleg heggesztve valaki akinek van kiszedve főtengely nézze már meg nekem hogy hogyan van összerakva??????? A máisk lehetőség a lendkerékben a mágnes elfordulása lenne de abba se látok bele viszont 50 fokot nem hiszem hogy eltudott volna fordulni! a szegecselés ép az se hiszem hogy elfordult volna! akkor meg mi a picsa történhetett?
(#) attika válasza ladaslaci hozzászólására (») Júl 2, 2017 /
 
A főtengely sonkába biztos, hogy nem tud elfordulni a tengely.
Inkább az alaplap lett eltéve és azért nem indul be.
(#) ladaslaci válasza attika hozzászólására (») Júl 2, 2017 /
 
Az alaplapot nem lehet eltenni mindennek fix felfogatása van! rosszul nem is lehet összerakni mert nem fér bele!
(#) jokairoland hozzászólása Júl 8, 2017 /
 
Helló mindenki!

Egy kérdésem lenne, van egy Daelim S3-am és beindítás után nem kapcsol be a tompított fényszóró se a nappali menetfény, de reflektor,hátsófék,irányjelzők működnek. Mitől lehet ez? (Akku feltöltve,biztosítékok jók,H4 hibátlan)

Előre is köszönöm a válaszokat.
(#) Petyaa válasza jokairoland hozzászólására (») Júl 10, 2017 /
 
Lehet testhiba, kontakt hibák a relénél. Biztosíték doboznál a csatlakozásokra is érdemes ránézni.
Jó lenne kideríteni hogy a reléhez jut e áram. Valamint ha jut, akkor a kimenő ágát is megnézni, hogy ott is van e áram. Gondolom gyújtásnál már alapból megy a tompított + a menetfény is.
(#) jokairoland hozzászólása Júl 10, 2017 /
 
Igen alapból kéne kapcsoljon a tompított és a menetfény.Köszi a segítséget akkor ebből szerelő lesz mert nem vagyok egy szaki
(#) levaitamas hozzászólása Júl 10, 2017 /
 
Sziasztok!
Yamaha Jog robogómban tönkrement az akku. Természetes elhasználódásnak gondolom, kb. 4 éves. Nézelődtem a neten, de ahol kinéztem, azt írja: "fektetve nem használható". Akkor mégis hogyan kellene használni, ha gyárilag az ülés alatti sisaktároló alá van kialakítva a helye?Bővebben: Link
Szívesen venném a tanácsokat.
(#) attika válasza levaitamas hozzászólására (») Júl 10, 2017 /
 
Ne ólom savas akkumulátorokat nézzél bele hanem zselés akkumulátort, azt beteheted fektetve is.
(#) Petyaa válasza jokairoland hozzászólására (») Júl 11, 2017 /
 
széles utakat
(#) Petyaa válasza levaitamas hozzászólására (») Júl 11, 2017 / 1
 
Gyárilag fektetve az akkumulátor? Most milyen típusú akkumulátor van benne?
Ha a mostani gondozásmentesnek van írva és normál savas, érdemes felpattintani a műanyagot róla, és felönteni deszt. vízzel szintig. Mondjuk valószínű már nem sokat fog érni, de hátha.
(#) levaitamas válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 11, 2017 /
 
Köszi, ezt a turpisságot már elkövettem. Meglepett, hogy március óta eddig bírta. Csupán meglepett a figyelmeztetés. AGM-nek írják a linkelt oldalon.
(#) Petyaa válasza levaitamas hozzászólására (») Júl 11, 2017 /
 
Igazán nincs mit
Ezen az oldalon sok mindent megtudhatsz az akkukról ha bele akarod kicsit ásni magad a témába
(#) Petyaa válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 11, 2017 /
 
Ami neked jó lenne az az UPS akku ami a szünetmentes tápokban van, de azt leginkább arra tervezték hogy folyamatos áramerősséget tudjanak leadni.

Uncsim a quadját (110ccm) anno sorbakötött NiMH akkuval indította de csak indította, utána visszatette a táskába
A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2017
(#) legyenjo hozzászólása Júl 20, 2017 /
 
Sziasztok!

Egy egyedi építésű 50 ccm motornál leltem problémát. Nem égett az első és a hátsó lámpa valamint nem volt töltés. Azt az infót kaptam hogy ez a feszültség szabályozó tönkremenetele miatt van. Ki lett cserélve viszont a probléma továbbra is fenn áll. Ilyenkor mi a teendő? Miért van ez?

Válaszokat előre is köszönöm!

Dani
(#) zolika60 válasza legyenjo hozzászólására (») Júl 20, 2017 /
 
Uri Geller talán tudja.
(#) Petyaa válasza legyenjo hozzászólására (») Júl 23, 2017 /
 
Elősorban azt kellene megnézni, hogy a feszültség szabályzóig megy e egyáltalán áram.
Nem mindegyik feszültségszabályzó kompatibilis a másikkal.
Meg kell nézni továbbá hogy emelt fordulatszámon az akku saruknál növekszik e a feszültség. 13.5v körülit szoktam mérni az enyémnél ha jól emlékszek.
Gondolom az izzókat, és a csatlakozásokat megnézted hogy jók e kontaktilag.
(#) legyenjo válasza Petyaa hozzászólására (») Júl 24, 2017 /
 
Köszönöm a hozzászólást!
Természetesen meg lett nézetve, autószerelő is rálesett ő mondta a fesz szabályozót. Eztán viszont közölte nem ért hozzá. Itt a környéken egy hely van amiről tudok de ott kb fél évre vállalnák... Tudtok esetleg szakembert Heves megyében?
(#) Petyaa válasza legyenjo hozzászólására (») Júl 24, 2017 /
 
Esetleg még a tekercsekre lehetne ránézni ( töltő és gyújtás ), vagy ha van egy cseredarab kipróbálni azzal. Ritkán szoktak elromlani de hátha az a baja.
Következő: »»   27 / 27
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Nov, 22. Sze
15:45:26
Jelenleg 346 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu