Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kis robogó elektronika
Lapozás: OK   24 / 36
(#) Atti128 válasza Robikk hozzászólására (») Jún 18, 2016 /
 
Szia! Köszi már csak az a kérdésem hogy a töltőtekercset hogy tudom ellenőrizni a szemrevételezésen kívül? Mérni valamit?
(#) dB_Thunder válasza Atti128 hozzászólására (») Jún 18, 2016 /
 
Dióda, kondi sorba kötve, kondin 300V körüli fesznek kellene lennie rugdosás önindítózáskor.
(#) nik válasza nik hozzászólására (») Jún 22, 2016 /
 
Sziasztok!

Még mindig a zárlatos piaggio zip 100 4t probléma. Röviden, mint korábban írtam egy csúnya zárlat hazavágta. Kicseréltem a vezetékeket ahol nagyon odaégtek, máshol már nem láttam olvadást, ám csupán az indexek, duda megy, de nem indítózik. Gondolom az előbbiek közvetlen az akkuról mennek. Az önindító relé meghúzótekercse nem kap feszkót indítózásnál, sőt az indítógombnál sincs fesz. a gyújtás ráadása után. Ennyit sikerült kimérnem. Valakinek, hozáértőnek lenne javaslata, hogyan tovább, hol keressem a hibát? Esetleg egy rajz az elektronikájáról fellelhető valahol? Találtam egy rajzot a pdf manuáljában, de silány felbontású.
(#) krisz9393 hozzászólása Júl 13, 2016 /
 
Sziasztok! Valaki tud-e segíteni a problemámban? Van egy robogóm, és ha húzom a gázt és fékezek, nem áll meg a motor, hanem pörög tovább. A bowden nem hiszem hogy rossz lenne, mert a gázkar visszaugrik, szóval nem hiszem, hogy az ki lenne szőrösödve. Ha valakinek van valami ötlete, kérem írjon, legyen szíves! szi.

Moderátorként találkoztam már néhány rendkívül hanyag írással, de ez minden pálmát visz!
A hozzászólás módosítva: Júl 13, 2016
(#) zolika60 válasza krisz9393 hozzászólására (») Júl 13, 2016 /
 
Ha fékezel miért húzod a gázt?
(#) Petyaa válasza krisz9393 hozzászólására (») Júl 13, 2016 /
 
Gondolom 4T motor, membrános karburátorral. Ellenőrizni kell a membránt, tömítéseket, és ezek környékét.
A hozzászólás módosítva: Júl 13, 2016
(#) csabika211 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 24, 2016 /
 
Szia Ricsi89.
Egy Ts Mz-re akarok felrakni egy Ducati cdi-t,de nem találok bekötési rajzot.Végig turtam a netet,de semmi.Ami a gond hogy 5 szálas köteg jön ki.Fényképet nem tudok küldeni,de írom.
zöld,fehér-fekete,fehér,piros,zöld testelős végel.Ha tudnál segíteni megköszönöm.MCsaba
(#) Ricsi89 válasza csabika211 hozzászólására (») Júl 24, 2016 /
 
Fehér-fekete leállítószál(testelve leáll), piros jeladótekercs, fehér illetve a zöld szemes sarus test, másik zöld töltőtekercs.
(#) csabika211 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 25, 2016 /
 
Köszi Ricsi89,de ha elmondanád minek kettő test szál nem halnák meg bután.Vagy csak egy olaszos megoldás.
Köszi MCsaba
(#) Ricsi89 válasza csabika211 hozzászólására (») Júl 25, 2016 /
 
Az egyik az alaplaptól jövő test, biztos ami biztos alapon letestelték, a másik meg a vázra megy közvetlenül. Bebiztosították magukat.
(#) csabika211 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 27, 2016 /
 
Köszi Ricsi
(#) boxrajongó hozzászólása Aug 1, 2016 /
 
Sziasztok!
Van egy 4t kymco agility 50 es robogom.Azt csinálja ,hogy ráadom a gyujtást és folyamatosan adja a szikrát ,de a motor nem indul .Mi lehet a baj ?Én a cdi re gondoltam ,de kellene kis megerősités is .Egyébként a cdi is ad ilyen fura sercegő hangot.Köszi elöre is
üdv
(#) tubi_1 hozzászólása Aug 8, 2016 /
 
Egy 125-ös Motoroma Lambros többszöri önindítózás után elindult,de az önindítózás nem állt le.Lekapcsolás után is folytatta,így lemerült az aksi.Feltöltés és a kábelek visszahelyezése után,gyujtás nélkül az önindítózás folytatódott!
Hogy lehet hogy a kulcs elforgatása nélkül,a fékkar behúzása nélkül(youtube videón nem kell behúzni) és az önindító gomb benyomása nélkül ezt csinálja?
(#) attika válasza tubi_1 hozzászólására (») Aug 8, 2016 /
 
Nagy ördöngösség nem lehet,vagy be van ragadva a mágneskapcsolója és még a féklámpa kapcsolója is vagy valahol valami "zárlat" van.
(#) tubi_1 válasza attika hozzászólására (») Aug 8, 2016 /
 
Valaki szerint az önindító relével van baj?!
Hol találom a mágneskapcsolót?
(Elnézést de motorhoz nem értek)
(#) csirke611 hozzászólása Aug 8, 2016 /
 
Sziasztok, vettem egy CPI HUSSART, első-hátsó lámpa izzókat kiveri ha nagyobb fordulatot adok, akku,fezszabályzó,világítás ellenállás,vadi új, index,féklámpa működik, kérem ha tudtok, segítsetek...köszönöm
(#) Ricsi89 válasza csirke611 hozzászólására (») Aug 8, 2016 /
 
Rossz a fesszabályzó. Láttam már új kínai rossz szabályzót.
(#) Tonybacsi válasza csirke611 hozzászólására (») Aug 8, 2016 /
 
Hello!

Ha minden kötél szakad , érdemes átnézni a testelések meglétét (fesz. szab környéke...blokk-váz között...akku-blokk között, stb)

A fesz szabályzó úgy működik, hogy magas fordulaton söntöli a kijövő feszültséget (azaz rövidre zárja), és mindezt a testhez képest végzi.

Ha nincs test hiába jó a fesz szab. nem fog megfelelően működni.
(összes kábelt ellenőrizni)

Csak tipp .
(#) csirke611 hozzászólása Aug 12, 2016 /
 
Köszönöm...
(#) nik hozzászólása Aug 13, 2016 /
 
Sziasztok!
Suzuki let's 4 FI visszajelző ledje 5 másodpercenként 3 rövidet villan. Valaki tudja mit jelent ez? Azt gyanítom, hogy valami hibakód.
(#) G4besz hozzászólása Aug 15, 2016 /
 
Sziasztok! a mellékelt képen lévő fesz.szab-on az "ac-regler"az a világítás? a gnd-az (gondolom) a test az akku is világos
A hozzászólás módosítva: Aug 15, 2016

regler.png
    
(#) Ricsi89 válasza G4besz hozzászólására (») Aug 15, 2016 /
 
Úgy van, ahogy írod.
(#) G4besz válasza Ricsi89 hozzászólására (») Aug 15, 2016 /
 
zsir
(#) balint730 hozzászólása Aug 19, 2016 /
 
Sziasztok
Nincs szikra mi lehet a gond? Én a gyújtótrafóra gyanakszom hogy hibás. Hogy tudnám ellenőrizni, hogy a gyújtótrafó a rossz vagy a CDI?
Derbi predator O2-es robogo.
A gyujtotrafo 700 Ohm ellenállásu. A CDI működését hogyan tudnám ellenőrizni?
A hozzászólás módosítva: Aug 19, 2016
(#) nik válasza nik hozzászólására (») Aug 30, 2016 /
 
Meglett a hiba. Találtam egy kapcsolási rajzot és rövid úton kiderült, hogy a féknél lévő nyomógombok a rosszak. Így hiába húztam be a féket indítózásnál, nem jutott tovább a feszkó onnan. Miután átkötöttem pöc-röff. Már csak új nyomógombokat kell szereznem. Hátha valakinek hasznos lesz ez az infó.
(#) gaboca2 hozzászólása Szept 1, 2016 /
 
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy, CPI Hussar 50 robogó világítása,állandóan elszáll.Nem vagyok nagy szakértő ebben,de úgy vettem észre,ha a motorral jobban megyek,jobban pörög azután kimennek az égők.Először a hátsó(2 pólusú,féklámpás)de,abból mindig csak a világítás része megy ki.Aztán az elsők(4 spot égős).Ha nyugiba megyek vele,akkor sokáig bírja.Ha esetleg tudtok valami megoldást mit kell cserélnem,azt megköszönném.
(#) mex válasza gaboca2 hozzászólására (») Szept 1, 2016 / 1
 
(#) Ricsi89 válasza gaboca2 hozzászólására (») Szept 1, 2016 1 /
 
Csak pár hozzászólást kellett volna visszaolvasni ahol ugyanilyen hibáról volt szó, leírva a megoldást is.
(#) gaboca2 hozzászólása Szept 1, 2016 /
 
Mex,nagyon szépen köszönöm a válaszod!Sajna nem az a hiba,kicseréltem közben egy másik szabályzóra.Megpróbáltunk még testhibát is keresni,de úgy tűnik azzal sincs gond.Vagy a másik,új szabályzó is rossz lehet.Megpróbálok rendelek belőle ....hátha.
(#) Ricsi89 válasza gaboca2 hozzászólására (») Szept 2, 2016 /
 
Jártam már úgy, hogy a vadiúj is kiverte az izzókat, mert hibás volt.
Következő: »»   24 / 36
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem