Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vicces - mókás történetek
 
Témaindító: Topi, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Tisztelt felhasználók! Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Lapozás: OK   775 / 775
(#) pinkova válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Szo, 19:43 / 1
 
Mert miért is?!
(#) pinkova hozzászólása Kedd, 14:50 /
 
Ezen biztosan stabil a kapcsolat!
A wifi antennára gondoltam, ott a 4 méteres póznán, kikötés nélkül.
(#) Udvari Zsombor válasza pinkova hozzászólására (») Kedd, 15:27 /
 
Csak egy esetleges vihar le ne törje onnan azt a póznát! Amúgy miért nem kötötték ki?
A hozzászólás módosítva: Kedd, 15:27
(#) jucsaba hozzászólása Sze, 4:40 1 /
 
Ma reggel a sofőr (oroszlán t.bányaOroszlány - Tatabánya vonalon ), mivel többen kérdezték, hOGY nem kéne-e lekapcsolni a fűtést , megnézte és még_tényleg ment ...

Nem tudom, ebben a hozzászólásban az is a "viccesség" része volt-e, hogy ilyen "helyesírással" lett megírva...
A hozzászólás módosítva: Sze, 8:45
Moderált hozzászólás
(#) Udvari Zsombor válasza jucsaba hozzászólására (») Sze, 12:14 1 /
 
Jézus! Hogy lehet az a sofőr ilyen "lüke" hogy nyári melegben bekapcsolt fűtéssel indul el??
(#) pucuka válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Sze, 16:14 /
 
Nem kell mindjárt minősíteni. Lehet, hogy hajnalban indult el, és az ablakok meg párásak voltak. Aztán úgy maradt, bokros teendői miatt.
(#) Hp41C válasza pucuka hozzászólására (») Sze, 17:02 /
 
Avagy jobban melegszik a motor, mit kellene és jól jön a plusz hőleadás.
(#) nagym6 válasza jucsaba hozzászólására (») Sze, 17:35 /
 
Rossz helyen nézte a naptárt, azt hitte december van.
(#) jucsaba válasza jucsaba hozzászólására (») Sze, 19:09 /
 
A fűtést a padló alatti fűtőrendszerben nézte meg,szerintem TÉL óta ment , gondolom nem egyedül hajtotta a buszt ...
Nekem is van hasonló kollégám mesélhetnék ...
TÉNYLEG név nélkül , kollégákkal történt , akár szakmai malőrök , dobjunk össze valami tanuságos esetekről egy csokorral , (nem nyitnék ennek semmi külön fület ) ...
Még érdekesebb ha van fénykép .
Akit nem érdekel nyugodtan lapozzon.
Akit zavar a betűtévesztésem , elnézést buszon írok olvasok , bevallom nem azok közé tartozom akik a metrón is a tájat nézik .
A hozzászólás módosítva: Sze, 19:12
(#) sany válasza jucsaba hozzászólására (») Sze, 21:22 /
 
Nem lehet, hogy forrt esetleg a busz hűtővize? Akkor is be szokták kapcsolni a fűtést.
(#) jucsaba válasza sany hozzászólására (») Csü, 4:30 /
 
Úgy tudom ezek külön gázoajjal mennek , nem a motor hűtővizéről , a padló alatt az első kerék után , ahogy ballagsz befelé az üléssorok közt .
Ez reggel 4 után volt , 1.járat .
A hozzászólás módosítva: Csü, 4:31
(#) Gafly hozzászólása Csü, 18:05 /
 
Ez azért mond valamit a mai oktatás színvonaláról
(#) Bakman válasza Gafly hozzászólására (») Csü, 18:16 /
 
Mi a probléma a cikkel?
(#) Gafly válasza Bakman hozzászólására (») Csü, 18:38 /
 
Akkor te nem olvastad az eredeti csigás logós cikket, amit azóta (ma késő délután) lecseréltek...
(#) Gafly válasza Gafly hozzászólására (») Csü, 18:51 /
 
Mint tudjuk az internet nem felejt.
Idézet:
„Az elektromos vezető anyag – legyen ez most a legtipikusabb, egy sárgaréz drót –”

Idézet:
„Az elektronok ugyan iszonyú sebességgel pörögnek-forognak az atommagok körül, és lökdösik egymást”

Én ezt problémának érzem, de nem értek hozzá...
(#) Bakman válasza Gafly hozzászólására (») Csü, 18:55 /
 
Elektromosan vezető anyag. Elírás lehet. Az elektronok lökdösnék egymást? Nem emlékszem ilyenre a tanulmányaimból igaz, már akkor sem érdekelt a fizika ilyen mélysége. Ettől függetlenül nincsenek bődületes marhaságok a cikkben.
(#) yulo5310 válasza Bakman hozzászólására (») Csü, 19:17 /
 
Dehogynem lökdösik egymást,a váltóáramnál nem is áramlanak,hanem az egyik meglöki a másikat,az meg a következőt!
(#) erbe válasza Gafly hozzászólására (») Csü, 22:29 /
 
Egyenáramnál annak a sokmillió elektronnak bizony el kell jutnia a drót egyik végétől a másikig, a másik dróton meg vissza. Egyszerű lökdösődéssel nem megy.
Az tény, hogy atomról-atomra ugrálnak, de a végén csak meg kell tenni az utat pl. egy többszáz kilométeres HVDC vezetékrendszerben. ...és nem lazsálhatnak közben.
(#) proba válasza Gafly hozzászólására (») Csü, 22:38 /
 
És ha elfáradnak még lassabban mennek. A telefonom, pl ha nincs kikapcsolva sokáig, -így nem pihennek az elektronok- egészen belassul.
(#) yulo5310 válasza erbe hozzászólására (») 1:27 /
 
Az előbb írtam,csak egyenáramnál vándorolnak az elektronok,azért is nem gazdaságos nagy távolságra vezetni. A váltóáram meg úgy működik,mint a Newton bölcső,az elektronok nem száguldoznak,hanem meglökik egymást,ezért lehet kilométerekre gazdaságosan továbbítani.
(#) sonajkniz válasza yulo5310 hozzászólására (») 1:44 /
 
Ez sok mindentvmegmagyaráz!
Tehát a csigánál is lassabban mászó egymást lökdöső elekronok, mikor megszakad az áramkőr, és nem tudják meglökni az előttük lévőket, hirtelen megfordulnak, és pofán verik az őket meglökőket. Az ebből kialakult tömegverekedés adja a szikrát. Minél nagyobb volt eredetileg az áram, annál nagyobb lesz a bunyó, azaz az ív. Kellően nagy pankráció esetén már hegeszteni is lehet.
(#) yulo5310 válasza sonajkniz hozzászólására (») 3:11 /
 
Bezony.
Következő: »»   775 / 775
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu