Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » CD meghajtóból CD-lejátszó (audio)
Lapozás: OK   1 / 2
(#) a5a hozzászólása Feb 5, 2008 /
 
Üdvözletem mindenkinek!

Abban kérnék segítséget, hogy egy régi cd olvasót hogyan lehetne számítógép nélkül audio cd lejátszásra használni? Ugyanis ami nekem van azon csak OPEN gomb van és nincs rajt PLAY gomb stb. Igazából arra lenneék kíváncsi, hogy ahova az IDE kábael csatlakozik ott mely két lábat kellene összezárni vagy egyre valamilyen jelet adni, hogy elérjem azokat a funkciókat amik a lejátszóhoz szükségesek. Kezdő vagyok a témában. A válaszokat előre is köszönöm!!!
Zoltán
(#) Georgee válasza a5a hozzászólására (») Feb 5, 2008 /
 
Hali Klikk Szerintem erre gondolsz, Akartam én is csinálni, de mindenhol mikrokontrolleres megoldást találtam....
(#) Medve válasza a5a hozzászólására (») Feb 5, 2008 /
 
Én úgy tudom, csak egy PIC-es vacakkal lehet play-re bírni az ilyen drive-ot. De az igy jóval többet tud, mint a play gombos drive.
Ui.: Szerintem nincs jó hangjuk.
(#) Georgee válasza Medve hozzászólására (») Feb 5, 2008 / 4
 
Jut eszembe találkoztam már olyan számítógépes CD driveal amiben benne volt a play stop előre hátra gomb. AZ elejére kivezetve . Jah néztem a multkor valami ATMEL csótány volt az áramkörben.... hajól tom ez is mikrokontroller. Kapcsrajz mellékelve
(#) kobold válasza a5a hozzászólására (») Feb 5, 2008 /
 
Nem biztos, hogy jól emlékszem, de ha mégis, akkor a wav formátumú állományokat teljesen automatikusan játssza a behelyezés után. Ha így van, akkor a hátulján lévő kimenetről, vagy fülhallgató-csatlakozóról, már levehető a hang.
(#) Medve válasza Georgee hozzászólására (») Feb 5, 2008 /