Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » CDI gyújtáselektronika
 
Témaindító: rudolf992, idő: Feb 24, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   9 / 16
(#) leeheel hozzászólása Ápr 19, 2014 /
 
Szép jo estét mindenkinek ,
valaki nem tudna kisegiteni egy RIEJU TOREO 4T kapcsolási rajzal ?
A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2014
(#) nyemi válasza leeheel hozzászólására (») Ápr 19, 2014 /
 
Szia
Én nem kezdenék bele az építésbe, mert 2500Ft-ért már lehet kapni.
(#) leeheel válasza nyemi hozzászólására (») Ápr 19, 2014 /
 
nem épiteni akarok , csak nem indul a motor , hol van szikra meg hol nincs ,nem tudom mi az ördög bujt bele
(#) nyemi válasza leeheel hozzászólására (») Ápr 19, 2014 /
 
Ha pont nincs szikra akkor kéne méregetni, persze lehet hogy egyszerű érintkezési hibáról van szó valamelyik csatlakozásnál.
(#) molnarjns hozzászólása Ápr 21, 2014 /
 
Üdv mindenkinek! Van egy Italjet fr50 AC típusú robogóm, megmakacsolta magát és egyik nap nem akart elindulni csak néha durrant egyet kettőt, hosszú keresgélés után stroboszkóppal kiderítettük hogy "vándorol" a gyújtás, tehát halad körbe és amikor nagyritkán eléri a megfelelő helyet akkor egy pár pöffenés és utána semmi, gyújtás rajza könnyen megtalálható így építettünk hozzá másikat de a probléma maradt. Kérdésem az lenne hogy mi okozhatja ezt a hibát? rengeteget keresgéltem a témában, de ezzel a problémával nem találkoztam még sehol. előre is köszönöm a segítséget!
(#) nyemi válasza molnarjns hozzászólására (») Ápr 22, 2014 /
 
Szia.Az épített cdi rajzott mellékelnéd. Meg hány vezetékes az impulzus tekercsed? Ha van egyáltalán. Mert így kevés az infó, akármilyen következtetés vagy hiba kiderítéséhez.
Köszönöm.
(#) Thomas10100 hozzászólása Júl 15, 2014 /
 
Sziasztok!

Szomszéd motorját kellene megcsinálnom. Pénteken vette, szombaton egész nap hibátlanul ment. Majd vasárnap nem vette a fordulatot, azt mondta olyan mintha egyszer tüsszentene a karbiba egyszer meg a kipufogóba, gázadásra meg mintha letiltana, le is áll ha jobban húzza.
Hétfőre már egyáltalán nem indult, szikra nagyon gyenge volt. A Trafót kicseréltem, most szikra van, de ugyanazt produkálja mint vasárnap.

Hogy tudom kideríteni hogy az alaplapon rossz-e a jeladó/gerjesztő tekercs,vagy a CDI rossz?
A digitális fordulatszám mérő össze vissza ugrál amúgy.
CPI SM 50 a motor, CDI-t sehol sem találok (újan 39000Ft-ért egy helyen )

Köszönöm a segítséget!
A hozzászólás módosítva: Júl 15, 2014
(#) Master006 hozzászólása Okt 30, 2014 /
 
Üdvözlet mindenkinek! Él még ez a topik? Van még aki olvassa/írogat? Szintén lenne egy peugeot speedfight 2 robogó amin sajnos megadta magát az indításgátló rendszer. Beépítettünk egy Honda dio cdi-t ám ennek nem megfelelő a gyújtásszöge, illetve a késleltetése. Valaki tudna esetleg valami tanácsot , vagy megoldást adni a dologra?

nyemi!: Egy másik topikban (CDI pic probléma) társalogtatok pic-es cdi építéséről, ebben esetleg tudnál segíteni? Microcontrollerekkel kapcsolatban még nemnagyon van tapasztalatom.
(#) jobo07 hozzászólása Nov 8, 2014 / 1
 
Sziasztok! A daelim message-hoz a Honda dio cdi jò?
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2014
(#) tibor1987 hozzászólása Nov 10, 2014 /
 
sziasztok kínai 4t robogo CDI -ből áram nak kell fel jutni a gyujto trafba vagy valamien jel ?
(#) kadarist válasza tibor1987 hozzászólására (») Nov 10, 2014 /
 
Szia!
Az a baj, hogy a jel is áram, tehát nem lehet kettéválasztani a dolgokat.
(#) Steven002 hozzászólása Feb 4, 2015 /
 
Sziasztok.
Kérnék egy kis segitseget egy szovjet CDI hez.
Azt szeretném megtudni hogy ez a CDI amit mellékelek a képen az müködne egy Viper Wind gyujtásával, mert egy ismerősöm egy Delta motorba szerelte be és azt állitja hogy müködő képes vele. A másik kérdésem meg az hogy ebben is van tiltás?
Előre is köszönöm a válaszaitokat.

Minsk CDI.jpg
    
(#) Steven002 hozzászólása Feb 4, 2015 /
 
Bocs de elfelejtettem még megkédezni azt hogyha müködne a dolog akkor milyen alkatrészekkel lehet helyettesiteni az orosz alkatrészeket.
Előre is köszönöm.
(#) peto88 hozzászólása Feb 27, 2015 /
 
Sziasztok!egy kétségbeesésemre keresnék választsés ahogy végigolvastam ezt a fórumot úgy látom nagyon vágjátok ezt a témát.van egy cpi motor cdi gyújtással.a gondom az lenne h 250-300as fordulatig nincs szikra meg 1600 tol elkezd kihagyni gyujtasokat 1700 fölött egyáltalán nincs. A motor pöcre indul berugóval viszont nem pörög föl csak dadog.önindítóval nem indul mivel csak 150et forgat.viszont egy fel óra jaratas után ha úgy gondolja egyszercsak jó lesz.a kérdésem ebből az lenne h mi lehet a hibás gerjesztő(forumban említett módon megmertem önindító 1-2szer atfordít kb 60volt jön fel,berugóval 80-90volt,1500ra forgatva 200volt körül van a feszültség).jeladó 4volt körül van rúgásra.trafó előtt 4.5 voltot mértem.
gerjesztő vagy cdi vagy jeladó lehet a hibás?
megköszönném a segítséget!
(#) mex válasza peto88 hozzászólására (») Feb 27, 2015 /
 
Menetzárlatos a gerjesztőtekercsed. Ez a zárlat lehet teljesen rapszodikus módon jelentkezik, de általában egy-két perc üzem után már egyáltalán nem tud megfelelő nagyságú feszültséget leadni.
(#) peto88 válasza mex hozzászólására (») Feb 27, 2015 /
 
Vagy egy fél órás járás után teljesen jó?valami pontosat tudnék merni,vagy skop nélkül esélytelen?mert eleg drága az állórész meg a cdi egység is es fölöslegesen nem dobnek ki annyi pénzt
(#) mex válasza peto88 hozzászólására (») Feb 27, 2015 /
 
Ha félóra járatás után ráimádkozás nélkül megjavul, akkor kontakthiba is lehet, érdemes a trafó környéki csatlakozásokat is megvizsgálni.
Ha minden külső csatlakozás ellenőrizve lett akkor: kellene az alaplapról fénykép, vagy egy link, de nem ártana az elektronikáról is.
Szkóp nélkül csak statikus dolgokat tudsz pontosan mérni, de egy-kettő menet időszakos zárlatát nem tudod biztonsággal kimutatni.
(#) peto88 válasza mex hozzászólására (») Feb 27, 2015 /
 
Köszönöm szépen a gyors segítséget!képeket tudok küldeni.meg összerakom es mikor rendesen működik megint megmerem a gerjesztőt.
Köszönöm
(#) peto88 válasza mex hozzászólására (») Márc 6, 2015 /
 
Megmértem a dolgokat ugy is h jó.önindítóval 80 volt körüli feszültség mérhető,viszont igy sincs szikra míg nem műkődő állapotban ugyan ennél a feszültségnél berugóval volt.berugóval 120 voltot mértem működő állapotban.
nem ertem másnap mert kezdi előről.a cdi modult nem lehet valahogy kizárni a hiba megállapìtására?egy masik típusú modullal nem működne?akar próbára?
(#) vera válasza gulacsy hozzászólására (») Márc 21, 2015 /
 
Szia ezvan nekemis eszt mivellehet kiváltani vagy a kapcsolási rajza megvan neked
(#) Feri_73 hozzászólása Márc 31, 2015 / 1
 
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Van egy 2002-es Aprilia Ditech-em. A ECU meghibásodott ebben van a CDI is. Külön CDI-t szeretnék belerakni. A jeladó 300 ohm-os. Azt szeretném kérdezni, hogy az általános CDI-k jó-e hozzá. Mint pl. ez:

És a gyújtó trafó-t kell-e cserélni?

Előre is köszönöm a választ.

CDI.JPG
    
(#) Brian88 hozzászólása Jún 8, 2015 /
 
Sziasztok
Régi mocimra akartam tenni CDI gyújtást, amit a megszakító vezérelne, Felhúzó ellenállással kapcsoltam a DC-CDI bemenetére, de nem lett túl sikeres a projekt. 4000rmp felett fullad a motor. Kihagy a gyújtás, visszagyújt a karbiba. Próbáltam egy 100nF kondit a megszakítóval párhuzamosan kötni, hátha segít de semmi. Próbálkozott már valaki ilyennel? A DC-CDI robogós boltban vettem. Jah és igen, kéthengeres a motor 2db CDI vel. Mind a két henger ugyan ezeket a tüneteket produkálja.
(#) Brian88 válasza Brian88 hozzászólására (») Jún 11, 2015 /
 
Közben rájöttem mi okozza a problémát.
Sajnos csak AC impulzussal lehet vezérelni, DC még alapjárat közelében csak csak elmegy, de magasabb fordulaton feltöltődik a bemeneten lévő 1µF kondi és egyszerűen nem ad impulzust a tirisztornak. Kénytelen leszek átalakítani a jeladót tekercses változatra.
(#) djbuboo16 hozzászólása Jún 11, 2015 /
 
Sziasztok. Egy kis segítség kellene nekem.

Van egy új CDI-m, de nem egyezik a régivel így szikra sincs.
A képen amit fogok, az a régi CDI és a motoron lévő csatlakozó. Az új CDI viszont nem egyezik a régivel, ezért a motoron kellene átkötnöm a csatlakozót. Ebben kellene a segítség.
(#) Hurkafej1 válasza djbuboo16 hozzászólására (») Jún 11, 2015 /
 
Neked egy kqpcsolási rajzra van szükséged, hogy tudd melyik vezeték hová való. Amit feltöltöttél képet, abból nem derül ki sokminden.
(#) djbuboo16 válasza Hurkafej1 hozzászólására (») Jún 11, 2015 /
 
Ha esetleg töltök fel részletesebb képeket, úgy tudnál segíteni?
(#) Hurkafej1 válasza djbuboo16 hozzászólására (») Jún 11, 2015 / 1
 
A régi gyújtáselektronika kábelei vagy a kapcsolási rajz alapján lehet kideríteni ezt, valamint mérések alapján.
De az utángyártott elektronikákról nincs jó véleményem, amondó vagyok, hogy sok fejfájástól kíméled meg magad, ha gyárit veszel.
(#) Brian88 válasza Hurkafej1 hozzászólására (») Jún 12, 2015 /
 
Szia
Mérd ki a Ohm mérővel a motor csatlakozóját. A testhez képest az egyik kb 300Ohm, ez lesz a jeladó tekercs, egy másik kb 2-3 oHm ez lesz a gyújtás, és egy harmadik pedig az "AC Power" szintén pár Ohm.
(#) BECO15 hozzászólása Jún 20, 2015 /
 
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.Lenne egy Kymco Quannon 125-ös váltós motorom aminek a cdi-je behalt vagyis nincs szikra,trafó minden jó. Újat nem nagyon találok vagy ha igen horribilis összegért. Esetleg vki foglalkozik itt javítással vagy új építésével? Vagy szét lehet ezt szedni egyáltalán? Előre is köszönöm. Természetesen nem ingyen kérném a segítséget.
Következő: »»   9 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem