Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   35 / 35
(#) zolika60 válasza Tomek111 hozzászólására (») Okt 24, 2017 /
 
Nem egyszerű feladat, de ha van elektronikához értő barátod mint írod ő megtalálja a szakadást. Ha mégsem, marad Haudek mester.
(#) Benteng17 válasza Tomek111 hozzászólására (») Okt 26, 2017 /
 
Ezen látni, hogy merről jönnek a vezetékek!
(#) kala1982a válasza mtomihun hozzászólására (») Nov 6, 2017 /
 
Kicseréltem a szondát,az jó is lett. Köszi a segítséget.

Viszont lett egy új hiba, nem ezzel kapcsolatosan. ABS.

01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
008 - Implausible Signal
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
012 - Electrical Fault in Circuit

A G201-es szenzorról megtaláltam, hogy féknyomás érzékelő, de erről a G202-ről nem találtam semmit. Egy videóban láttam, hogy egybe van építve a kettő. Ilyenkor csere, vagy javítható?
A hiba jelenség az, hogy indításkor minden oké, megyek az autóval változó távolságot, van amikor 10 métert, van amikor 4-5 kilométert, jobb első kerék mintha fékezne, olyan mint amikor télen kicsúszna a kerék és visszarugdosná a fékpedált, majd gondolom kikapcsolja a menetstabilizátort, és utána csak világít a sárga háromszög.

A hibakódot úgy tudtam kiolvasni, hogy nem állítottam le az autót, hanem hazaérve rádugtam a laptopra, majd járó motornál próbáltam törölni, de visszajött ez:
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
012 - Electrical Fault in Circuit

Leállítás után gyújtás ráadáskor is visszajött a háromszög, viszont villogott a kéziféket jelző lámpa is, piros karika felkiáltó jellel. Merre induljak, kábeltörést keressek valamerre? Mi ennek az alkatrésznek a magyar neve egyáltalán
(#) VIM válasza kala1982a hozzászólására (») Nov 6, 2017 /
 
Szia! EZT tessék lefordítani a "címsor fordítóval" .....
(#) AngerFist hozzászólása Nov 9, 2017 /
 
Sziasztok!

Olyan kérdésem van, hogy hogyan lehet készíteni vagy venni ilyen kábelt, ami ebben a videóban van? (OBD és a km óra közti kábel) Videó Válaszokat előre köszi!
(#) dombi7 hozzászólása Nov 19, 2017 /
 
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni!
Már sokat néztem a fórumot, de ilyet nem találtam.
2002-es 1.6 16V AZD Golf IV menet közben leállt. Az autóval kb. 120 km/h val mentünk, és a vissza akartunk lassítani motorfékkel, és akkor leállt mintha levenném a gyújtást, pedig az volt rajt.
(szokásos ikonok világítottak) Na innen már azóta sem lehetet elindítani az autót.,szerelő már nem tud mit kezdeni vele. Az autóba volt gyertya, hőmérséklet jeladó csere, főtengely jeladó, és a benzin nyomást nem órával, csak nézték szerintük megfelelő., továbbá a hibatárolóba hiba nincs.
Vag Commal néztem a map szenzor  989 mbart mutat, erre azt találtam, hogy így ez normális érték.
Indításkor nem villog az immo ikon kialszik ahogy kell, de egy másodpercre sem indul meg.

Szerelő elmondása szerint, ha leveszi a katalizátornál a kipufogót indításnál lángnyelv csap ki, szerinte útógyújtása van nagy. Vezérlést nézte rendben van, minden jelen, ékek is megvannak.
Biztosítékok nézve, illetve relék is, testpontok ois nézve, külön is odahúzva.

De az autó nem indul! Valami tanácsotok nem lenne?
Köszi
(#) VIM válasza dombi7 hozzászólására (») Nov 19, 2017 /
 
Szia! A szervo olajnyomás kapcsolót azt nézted már? A szervo szivattyún kell lennie és abból áll ki felfelé a gomba, olajos szokott lenni a környéke. A segédüzemi hajtás oldalon alul a hűtő és a blokk között ha lenézel, valahol ott kell ennek lennie. A másik pedig a fékrásegítő vákuumcsöve esetleg ki van repedve a belső oldalon és ott fals levegőt kap a visszacsapó szelepnél, mikor a motorfék aktiválja.
A hozzászólás módosítva: Nov 19, 2017
(#) dombi7 válasza VIM hozzászólására (») Nov 19, 2017 /
 
Hello! Nem szerintem ezt nem,de ezeknek lehet olyan tünete, hogy egy másodpercre sem pöffenik meg az autó? Vag com, illetve szerelők gépe sem hoz semmi hibát
Következő: »»   35 / 35
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu