Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
 
Témaindító: Secret, idő: Júl 25, 2008
Lapozás: OK   169 / 169
(#) VIM válasza Topy19 hozzászólására (») Nov 23, 2017 /
 
Felraknám a képeket és ha szükséges hozzá magyarázat majd megbeszéljük de az az érzésem, hogy az EGR-nél is lehetnek problémák és a magas fogyasztást okozhatja a légtömegmérő hibája vagy az azzal társuló részeknél előforduló hiba (fojtószelep állás érzékelő, légszűrőház ...)
(#) Topy19 válasza VIM hozzászólására (») Nov 25, 2017 /
 
Köszönöm szépen.
(#) pizzas84 hozzászólása Dec 17, 2017 /
 
Üdv emberek.

Segítségeteket kérném. 1999 Octi 1.6Aee. A probléma hogy nagyon gyenge a világítás és alapjáraton remeg a fény is. Nem csak a fényszórók hanem a hátsó helyzetjelzők is. 1500rpm felett megszűnik a vibrálás, de nem erősödik a fénye. Mértem a töltést akksin alapjáraton 14.2v. Fényszóró foglalaton mérve izzóval alapjáraton tompított 12.6v izzó nélkül 13.6v. Valamint ha a fényszóró magasság állító a minusz jelre van tekerve, és mozgatom a fényszóró izzó vezetékeit a lámpatestben akkor az állító motor ki be kapcsolgat de csak ha a tompított rá van adva. 1-2-3állásban már nem csinálja ezt. Ez normális? Valamint mit tegyek a világítással hogy erősebb legyen?
Előre is köszönöm a válaszokat.
(#) Ge Lee válasza pizzas84 hozzászólására (») Dec 18, 2017 /
 
Lehet hogy a töltés sem 100%-os mert remegni nem szabadna a fénynek. Bár szerintem inkább mástól remeg, mert ha rossz lenne egy dióda a generátorban attól még az akkunak bőven van olyan kicsi a belső ellenállása hogy nem válna láthatóvá a hiba.
Meg kellene nézni az összes csatlakozást, a fényszóró relét is, mert a 14,2V-ból nem lehet 12,6V az izzón, valahol leesik a feszültség. Izzó nélkül is hiányzik 0,6V, pedig akkor terhelés sincs a kábel végén.
(#) JZoli válasza Ge Lee hozzászólására (») Dec 19, 2017 /
 
Szerintem a testeléssel is lehet baj. Ha minden fény remeg akkor akár az akku testelése is okozhatja a problémát.
(#) Topy19 hozzászólása Dec 19, 2017 /
 
Szép estét mindenkinek.
Ismét egy kis beszámolót szeretnék írni, hátha másnak is segít.
Az autóm O1 1999-es 1,8 20V a hibák pár kommentel korábban megtalálhatók.
Két hónap alatt végig olvastam az egesz topikot.
Sokat tanultam.
Jelenleg nincs hibakódom.
VIM. Köszönöm a sok tanácsot segítséget.
Az N156 probléma valami csoda folytán egyik napról a másikra megszűnt de gyanítom, hogy közé van hozzá az aksi tetején lévő biztosíték kábelezésének. A 30A biztosítékrol menő csatlakozó egyik vezetéke eléggé kimelegedett égett volt. Remélem soha nem jön vissza. Végül vettem egy új légtömegmérőt, most már a fogyasztás is 7, 2-7,7 liter között alakul. De 8,6 volt a legrosszabb napi átlagom városban.
A kesztyűtartó mögött találtam egy hatalmas kábel rengeteget. Ami egy régi Nokia kihangosító maradványa. Az összes felesleges vezetéket kiszedtem. Ezzel megszűnt a rádió memória vesztés gondom.
Még egyszer köszönöm a sok tanácsot.
Boldog békés karácsonyt kívánok mindenkinek.
Zoli
(#) Attila86 hozzászólása Dec 19, 2017 /
 
Sziasztok!
Adott egy 2006-os évjáratú Skoda Octavia II 1,6-os motorral. A kérdésem az, hogy hol tudok a legkönnyebben hozzáférni a CAN-BUS vezetékeihez? Szeretném megnézni hogy milyen beszélgetések mennek rajta.
Üdv.: Attila
A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2017
(#) champ hozzászólása Dec 24, 2017 /
 
Sziasztok,
2008-as gyártású Octavia központi zárral van problémám. Véletlenszerűen nem tudom nyitni-zárni a központi zárat a távirányítóval.Az elsődleges dolgokat leellenőriztem, mint pl. gombelem, biztik, központi zár, ablakemelő. A központi zár a belső nyitó-záró gombbal rendesen működik.
További furcsaság, hogy kulccsal sem nagyon lehet nyitni. Ha beledugom a zárba, akkor akár körbe is forgathatom a kulcsot, de nyitni nem tudom. Aztán egyszer csak "elkapja", és akkor végre kinyílik. Elég ciki, hogy "fel kell törnöm" a saját autómat. A kulccsal a zárat szinte sosem használtam, most pedig úgy néz ki, mintha szét volna esve.
Kérlek adjatok tanácsot, hogy mi lehet a probléma, esetleg típushiba, mikrokapcsoló, zár mechanika, stb.
Előre is köszi, és Boldog Karácsonyt!
(#) kzozo hozzászólása Dec 27, 2017 /
 
Sziasztok. Megtudja valaki mondani nekem, hogy a BKY-nál a hűtőbe becsavart hőmérő hogyan van letömítve? Sima o-gyűrű vagy spec tömítés? Esetleg méret? Szivárog a hűtőfolyadék, nem akarom kétszer szétszedni, megvenném előre. Köszi.
(#) kzotyi88 hozzászólása Jan 1, 2018 /
 
üdv mindenkinek.segitségeteket szeretném kérni.van egy 1.4 8szelepes polom(APQ).reggel vagy akármikor beinditom az autót,hidegen dadog pár másodpercig mintha sok anyagot kapna utána kisimul az alapjárat utána jár egy kicsit utána megint kezdi.ez addig megy igy amig 90fokig fel nem megy a viz onnantól tökéletesen jár csak erőtlen.cserélve lett:a lambdaszonda,map szenzor,gyújtáselosztó kompletten.benzinnyomás 3bar.gyertya 3pólusú NGK.ezt a hibakódot irja gépre dúgva:00561 - Fuel Mixture Adjustment 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached.
(#) szitamarton hozzászólása Jan 1, 2018 /
 
Sziasztok!

2011-es Octavia-ban kiégett az első fényszóró, amit a hibajelző jelzett is, azonban a csere után is gyakran felvillan a jelzés a műszerfalon. Mi lehet a probléma? Hogyan oldható meg? Minden izzó hibátlanul működik az autón.

A válaszokat előre is köszönöm!
(#) csocsiba hozzászólása Jan 1, 2018 /
 
BUÉK mindenkinek!!!
(#) zolika60 válasza szitamarton hozzászólására (») Jan 1, 2018 /
 
Nem a gyárival megegyező izzó van benne, vagy kontakthibás a foglalat.
(#) szitamarton válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Köszi a gyors választ. Kézikönyvben megtalálom az izzó pontos típusát?
(#) zolika60 válasza szitamarton hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Biztosan. De a régi izzóról is megtudhatod.
(#) szitamarton válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 2, 2018 /
 
Arról már sajnos nem Amúgy H7 és H7 között is van különbség?
(#) zolika60 válasza szitamarton hozzászólására (») Jan 3, 2018 /
 
Igen. Többféle teljesítményű létezik.
(#) csegezi01 hozzászólása Jan 4, 2018 /
 
Sziasztok
Egy 2000 évj. Skoda octavia 1.9 Tdi 99 Le. kocsival olyan gondom akadt, hogy indításkor megvárom az izzítást és a kulcs továbbtekerése után ...vár kb. 3-5 mp. és utána indít.
Annyit még észleltem, hogy hidegen többet vár mint meleg motornál.
Valami ötlet ?!
Önindító lesz, vagy valami más b@szakszik ?
(#) csibe74 hozzászólása Jan 12, 2018 /
 
Lenne egy kérdésem. 1.9 SDi Octáviáról lenne szó nem világít az aksi kontrollja a műszerfalon. Az autóban 470 e. km van még nem lett semmi elektromos alkatrész cserélve. Lemértem járó motornál alapjáraton a feszültséget az aksi sarkán 13,90-13,97 V. Lehet a generátorral lehet valami gond ???
(#) Brave1980 hozzászólása Jan 16, 2018 /
 
Sziasztok,



Van egy első generációs 2001-es octavia-m, és van vele egy problémám, hátha találkozott itt valaki ilyennel.



Bosszantó inkább a hiba, hogy leállításnál, amikor elveszem a gyújtást, van, hogy olyat csinál, mintha áramkimaradás lenne az egész autóban, az óra resetel, a computeres számolások is nullázódnak, és néha be kell indítani újra és leállítani, mert a központi zár se működik normálisan (nem zárja-nyitja az összes ajtót). Nem mindig csinálja, és nem tudom, mitől függ. Ehhez kapcsolódóan olyat is produkál, hogy néha ha automatán felhúzom az első ablakot, amint eléri a végállást, sípol valami a műszerfalban és olyat csinál, mintha picit elmenne az áram...

A legbosszantóbb tényleg az, hogy hol csinálja, hol napokig nem......
(#) Topy19 hozzászólása Jan 25, 2018 /
 
Sziasztok. Valaki megnézné nekem hol találom az AGN motoron a (G42) Beszívott levegő hőmérséklet jeladót?
Van egy hibakódom rá. DE nem találom a szívócső környékén. Van egy sejtésem, hogy egyben van a légtömegmérővel. Csak az a fura hogy egy Link ilyen valamit találok a webshopokban.
Köszönöm
(#) VIM válasza Topy19 hozzászólására (») Jan 26, 2018 /
 
Amiről beszéltünk légtömegmérő és annak hőmérsékletét mérő érzékelő egyben van. Csak a VW-s megfelelőjénél találtam róla értékeket és némi gyors tesztről információt. A hibakódhoz ebben a programban kissé más meghatározást írnak le de ez jobban közelít a meghibásodás leírásához, mivel a kérdéses darabban nem is volt benne a dióda.
(#) Sholler hozzászólása Feb 2, 2018 /
 
Sziasztok!
Adott egy 2005-ös Octavia 2 1.6 benzin. Miután elfordítom a kulcsot rajta marad a gyújtás és ég a műszerfalon minden mint a karácsonyfa. Le kell húznom az akksi sarut minden alkalommal amikor leállítom hogy ne szívja le. Elsőre úgy jelentkezett jogy kulcs elfordítása után le sem állt a motor, azóta leáll csak a gyújtás marad rajta. Computer nem tárolt el hibát....Valakinek van tippje mi lehet 1 hete van szerelőnél és nem tudják. Gyújtáskapcsoló betét jó.
(#) VIM válasza Sholler hozzászólására (») Feb 3, 2018 /
 
Szia! Ezeknél az újabb évjáratoknál az üzemanyag szivattyú reléjéről kap minden fontos rész áramot de ezt a relét a gyújtás segédreléje működteti ami a relétáblán az alsó sorban a második volna. Meg kell nézni, hogy nincs e esetleg összeégve a segédrelé érintkezője.
(#) nagyfero 27 hozzászólása Feb 10, 2018 /
 
Üdv mindenkinek!
Nekem egy 1,6-os AKL motorkódú 2002-es gázos Octaviám van. Hidegen gyakran rángat.ér menet kőzben folyamatos tempónál is. Ha teljesen bemelegszik,akkor kevésbé,sőt van olyan is hogy egyáltalán nem.Ezt mindkét üzemmódban csinálja.Kicseréltük az egyik motortartó bakot,de csak kicsit javőlt a helyzet. A vízhőmérője ennek is csak nagyritkán mutat.
(#) nagyfero 27 válasza bbalazs_ hozzászólására (») Feb 10, 2018 /
 
Üdv!
Hasonló vákuumcsövet a bontóban is találhatsz.
(#) VIM válasza nagyfero 27 hozzászólására (») Feb 10, 2018 /
 
Szia! Akkor tessék ide visszaolvasni és ennek a megoldása.
(#) gery512 válasza nagyfero 27 hozzászólására (») Feb 12, 2018 /
 
Ki kellene olvasni/olvastatni a hibatárolót.
Az ilyen jelenség szerintem biztos bejegyzésre kerül.
Így elkerülhető a találgatásból adódó felesleges alkatrész csere-bere, és plusz kiadás
(#) Primary hozzászólása Csü, 21:34 /
 
Szomorúan veszem észre, hogy nem (csak) az ablak emelő a hibás a bal hátsó ajtómon (O1FL). A kábelbandázs elporladt, a vezetékek is megkeményedtek. Ha rá van dugva az ablakemelő, akkor kattog egy relé a műszerfalban. Próbáltam közben lehúzni a zárat, úgy is kattog, viszont se az ajtót nem zárja, se az ablakot.
Ha viszont lehúzom, akkor normálisan működik a komfort elektronika (eddig 3-4 gombnyomásra zárt be és nyitott ki mindent. Egy nyomásra random záródtak. Ezenkívül működik a kulcs elfordításával az ablakok lehúzása és felhúzása (természetesen a bal hátsó kivételével).
A kérdés az az, hogy szerintetek is eltört valamelyik kábel? Az ajtó átvezető után merre mennek pontosan? Egészen a műszerfalig egy darabból állnak?
Következő: »»   169 / 169
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu