Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   2 / 195
(#) drdoki hozzászólása Jan 6, 2009 /
 
ma viszem vissza, állítólag van pár ötletük, de kösz a tippeket a két rajzot megtaláltam! A van valami, írok. ( egészségügyben dolgozom, ha van ezzel kapcs.. kérdésetek, szívesen segitek!
(#) titi válasza drdoki hozzászólására (») Jan 6, 2009 /
 
Hali!
Én se vagyok autószerelő, meg nem is Skodám van, hanem Seat, de esetleg az is okozhatja, hogy van a motorban hőmérséklet érzéklő (nem tuti, azthiszem az olajhőt méri), nekem az volt rossz, és csinált hasonlókat.
Ugyanis a fedélzeti ez alapján állítja az alapjáratot.
Ha egy kicsit jobban ráléptem a gázra, ahelyett, hogy húzott volna, inkább megtorpant, úgyhogy elég finoman kellett bánnom a gázzal.
Szóval csere nekem segített.
Bár az is igaz, hogy ezt a hibát a fedélzeti tárolta, vagyis a szervízben amikor kiolvasták rögtön mondták, hogy ez a hibás.
Egyébként egy autóvillamossági ismerősöm is mondta, nekem, hogy biztos az. (igaza lett)
Persze az is lehet, esetedben más az ok, de gondoltam leírom.
Üdv!
(#) vajas hozzászólása Jan 15, 2009 /
 
Tisztelt Urak, üdvözlök mindenkit, én még új vagyok de remélem befogadtok köreitekben. Ha valaki tudna nekem segíteni Skoda Octavia 2001-es, de még az AEE-motorkód[/b] 1.6 75 L-Hideg illetve hűvös időben az indítás nagyon nehézkes: Első indításnál nem hajlandó indulni, (mint ha szárazon menne)a fojtószelep pozicionálása nagyon sokáig tart kb:40 s! gyújtás le-újra indít és akkor viszont azonnal indul, de az alapjárat felugrik kb 2500 rpm-re
és nem akar vissza esni! Leállít, belépek a szervízmenübe, megvárom míg a fojtószelep pozicionál, gyújtás le újraindít, és akkor egyenletessé válik a fordulatszám, és motor működése is kielégítővé válik. Ha valaki találkozott valami hasonlóval szépen kérem segítsen.(A szakszervízböl elegem van)
(#) drdoki válasza vajas hozzászólására (») Jan 20, 2009 /
 
Helló, én még mindíg az octaviámmal bajlódom, Fenteb olvashatsz róla. Nekem is voltak ilyen problémáim. Megkérdeztem a szerelőt és egyértelműen a motorvezérlő elektronikát okolja. Ingadozott az alapjáratom, kicserélték a fojtószelepet (65000+munka). Az ingadozás megszűnt, de a hidegindítási gond nem sőt fokozódtak a gondok. Most arra várok, hogy találjanak 1.6 AEE 1997-es octavia motorvezérlő elektronikát melyet nem kell kódolgatni. Azt nem tudom, hogy jobb lesz-e utánna, de tippnek jó. Ha tud valaki fentemlített szerkezetet, jelentkezzen. (használt is érdekel)
(#) vajas válasza drdoki hozzászólására (») Jan 20, 2009 /
 
Halló4

Bontóinfo.hu- octavia szerint rendezni és kb 25.000 ft egy fojtószelep ami ugye használt! 50.000 kb egy AEE-motorvezérlő.Először ajánlanám a Levinpex-bontót nagyon korrektek és Skodában nagyon ott vannak.
Sok sikert!
(#) vajas hozzászólása Jan 20, 2009 /
 
Urak!?
Ha valaki tud olyan szerelőt aki Octavia (AEE motorkód)diagnosztikában nagyon otthon van, az kérem jelezze.
Köszönöm előre is!
(#) drdoki válasza vajas hozzászólására (») Jan 20, 2009 /
 
Köszönöm az előző tippet. Az enyémet a Bosch-ék vizsgálgatják.
(#) atesz72 hozzászólása Feb 21, 2009 /
 
Hello mindenkinek!
Sok érdekes problémát, és annak megoldását olvastam itt.
Nekem is van egy octaviám 2002 1,6 75KW-os, olyan jelenség jött elő, hogy 2200 és 3200-as fordulat közt néha, enyhén rángat de csak meleg motornál, hidegnél tökéletesen működik. Mi lehet az ok? Szürőket cseréltem amit kellet ki takarítottam pl: fojtószelep.
Megköszönöm a jó tippeket és az ötleteket hogy mit nézzek meg.
(#) bbb válasza atesz72 hozzászólására (») Feb 21, 2009 /
 
ugyan ez a jelenség clioknál és thaliáknál is előjött, ott a felső holtponti jeladó a bűnös. méghozzá azoknál annyira, hogy egy idő után melegen az autót be se lehet indítani!
(#) atesz72 válasza bbb hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Köszönöm a tippet, máris elenőrizzük a szerelővel.
Egyébként ezt a hibát a teszter nem mutatja ki?, mert az mindent jónak talált.
(#) Bolfi81 válasza Secret hozzászólására (») Feb 22, 2009 /
 
Üdv mindenkinek.

Nekem is Octaviam van , de volt már dolgom több VW autóval. Sajnos a műszerfal probléma mindegyiknél fennáll. Először a vízhőfok jelzés szűnik meg, ez az első jel,hol mér hol nem,aztán már nem. Majd szép lassan az összes műszer leáll. A szerviz azt mondja szoftvert(!?) kell frissíteni.Ez típushiba, és kemény 30- 40 ezer. Sajnos.
(#) atesz72 válasza bbb hozzászólására (») Márc 3, 2009 /
 
Kicseréltem a felsőholtponti jeladót, és a jelenség nem múlt el, aztán kicseréltem a főtengelyjeladót és még mindíg rángat.Teszterrel megnéztük menetközben és előgyújtás problémát mutaton még mindíg, minden más tökéletesen működött.Mi okozhat még előgyújtási problémát melegm motornál?normál előgyújtás:18-23% és nekem rángatásnál felmegy 50%-ig, enyhe gázadás azonnal visszamegy normál helyzetbe, de ráállok egy sebességre 2200-3400 fordulat közt és elkezd rángatni.
(#) vajas válasza atesz72 hozzászólására (») Márc 4, 2009 /
 
Nekem 1.6 AEE Octaviám van. Kb 1 évig küzdöttem alapjárati, meleg motorral lévő rángatás, fordulatszám nem esik vissza, nehezen indul, de ha beindul nem esik vissza a fordulatszám. Más uraknál akik írtak ez egy fojtószelep cserével elmúltak (kb 65.000+munkadíj) nos ennyi pénz nincs!!! Végső elkeseredésemben fojtószelep elektronika védőburkolat leszed és megnéztem hogy működik:mechanikus szerkezet amit egy elektromotor mozgat és jelváltozást egy ellenálláspályán generálja. Nehezen lehet észrevenni, de a fogaskeréktengely be volt rohadva csak annyira, hogy szoruljon, ill csak bizonyos tartományba működjön, fogaskerekek gördülő felület lekopva, hogy szorulni tudjon!Megoldás: A tengelyek tövére vékony dróttal olajat juttani, fogaskereket véknyan finomzsírral megkenni utána kézzel bejáratni!!!!!! beszerel és minden hiba elmult!!! kenőanyagokkal csak ésszel!!!!
(#) vajas válasza atesz72 hozzászólására (») Márc 4, 2009 /
 
Figyelem az előbbi hozzászóláshoz csak annyit, hogy a tengelyekre és fogaskerekekre vékony filmréteget kell felvinni: ellenkező esetben a elektromotor hidegben nem tudja leküzdeni a dermedt kenőanyag ellenállását.
A védőburkolat tartja pozicióban a nagy fogaskereket ami a tengelyen le-föl jár ha a burkolat nincs rajta. A fedél belső támasztás pontjára szintén zsírt ajánlok.

Ha van kérdés itt vagyok.
(#) VIM válasza vajas hozzászólására (») Márc 4, 2009 /
 
Helló! Nekünk egy Leonunk van de neki is van egy olyan betegsége, hogy meleg motornál, menet közben megtorpan. Hááát, ha ilyenkor ki van nyomva a kuplung (kanyarodás előtti visszaváltás) akkor leáll és persze ilyenkor nincs szervó. Elég zűrös így kanyarodni! Persze a gyakoriság az elég ritka, szerencsére. De a hibát nem naplózza az ECU. Beszereztem az ETKA 7 progit és nem találom a motorhoz tartozó érzékelőket sem a saját blokkomon, mert egy alaptípusú blokkon mutatja be az érzékelők elhelyezkedését. A szervízben is tanácstalanok, no meg én is. Üdv .:VIM
(#) Laci_Maci hozzászólása Márc 10, 2009 /
 
Segítsetek!
Octavia vízmérője hol jelez, hol nem.
Minden más rendben. (Alapjárat, fogyasztás, Stb.)
Mi lehet a hiba oka?
Előre is köszönön a segítséget!
(#) vajas válasza Laci_Maci hozzászólására (») Márc 10, 2009 /
 
Hőmérséglet jeladó kontakt hiba! Elsőnek ellenőrizd a kábeleket! Ha minden rendben keress egy havert akinek szintén Octaviája van és azzal is kipróbálni.Ezzel lehetne kezdeni
(#) Bolfi81 válasza Laci_Maci hozzászólására (») Márc 10, 2009 /
 
Szia.

Valahol már írtam.Minden VW csinálja ezt.Előbb utóbb minden műszer leáll.A szerviz 40 ezerért szoftvert frissít, előttem csinálták, és újra megy minden.ez van sajnos.
(#) Bolfi81 hozzászólása Márc 10, 2009 /
 
nekem szívatom nincs. +40 - -15 ig ha indíttok reggel egyből 800 az alapjárat csak jobban morog.de nem áll le.úgyhogy nem is érdekel
(#) Laci_Maci válasza vajas hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
Köszönöm a választ, meg fogom próbálni.
Bocsi, de elfelejtettem. A hiba kb. 3 éve jelentkezett azóta így járok. Félek, ha a szevizbe beviszem, megbontják kísérleteznek, végül biztos jó lesz, - csak győzzem kifizetni
(#) kuklis69 hozzászólása Márc 15, 2009 /
 
Helló.

Lenne egy problémám. Az oktáviám (2000-es évj. AEE-s) központizárja (vagy riasztója) a következőket csinálja. A jobb oldali első ajtóm nem nyílik a távvezérlővel (kulcsal igen), az összes többi igen. Ha kulcsal nyitom a jobb oldalt, az összes ajtó kinyílik. Miután kinyitottam az autót, a központizáram továbbra is nyitni akar, időnként csattog mint az állat, majd abbahagyja, majd folytatja a csattogást. A jobboldali motort lekötöttük, hátha az okozza a hibát, de a jelenség folytatódott. Mi lehet a gond. Ha valaki már találkozott ilyesmive, írjon. Előre is köszi.

Sziasztok.
(#) delta1 hozzászólása Márc 18, 2009 /
 
Sziasztok. Olyan kínom lenne hogy a 99-es Octavia kombiban egyszer csak az összes óra lefeküdt...... Néha feléled de inkább fekszenek. Egyébként minden műxik csak az órák nem. Találkozott már valaki hasonlóval?
Köszi.
(#) delta1 válasza kuklis69 hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
Szia. Ez sajnos egy idő után ilyen. ( Seat, Skoda VW, Audi) van ezekben a sza..okba egy mikrokapcsoló (a zárban) ez szokott sza..kodni. elvileg csak zárral lehet cserélni mert nincsen külön, de már valahol láttam hogy hirdetik zárjavítókészlet néven. Ha jól emléxem 6-7 ezer körül.
(#) akos70 válasza delta1 hozzászólására (») Márc 18, 2009 /
 
De egy 200 Ft-os mikrokapcsoló is megteszi. Akkor problémásabb, ha a kapcsolót nyomkodó bütyök is kopott.
(#) delta1 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 19, 2009 /
 
Tudsz ilyen 200ft-os kapcsolót valahol????? Kéne nekem is vagy kettő. Azt mondják hogy a bütyök nem szokott elkopni mert a mikrokapcsolón gumi bevonat van a műanyag bütykön. Volt egy csóka pesten valaha úgy hirdette magát (2éve) hogy x ezer forintért ki is cseréli mert van valami forrása skandináviában ahonnan ilyen kapcsolót be tud szerezni, Akkor én megodottam a jobb első ajtómat egy zárcseréből 4 ezerért, de azóta sza..kodik a 2 bal oldalam. Természetesen a csóka elérhetőségét azóta sem találom.
(#) jahn hozzászólása Márc 22, 2009 /
 
Sziasztok, Roland vagyok.
Nekem is van egy Octaviám 2003-as, 1.6-os i.
Egy-két hete időnként észlelem, hogy menet közben időnként megtorpan az autó.
ÉS most már a motordiagnosztika led is kigyulladt.
Első alkalommal még elaludt, de pénteken hazafelé jövet újra kigyulladt és már nem alszik el.
Nekem sincs túl jó véleményem a szakszervizekről, de mielőtt kénytelen-kelletlen elviszem, nem tud e valamelyikőtök ötletet adni, hogy mitől fordulhat elő és mi az amit esetleg meg tudnék saját magam csinálni.
(#) delta1 válasza jahn hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Csak az imádkozást tudom ajánlani (magadtól). Vicc nélkül: valahol le kellene csekkolni hát ha ki ír valamit a gép. Kb:4rugó, utána csak a remény marad hogy nem lesz drága. Szerintem nézesd meg gyorsan mert én a hét elején megyek egy helyre ahol 2002-est bontottak, hátha van nekik olyan ami neked kellene. Próba cseresznye. de ehhez tudni kéne hogy mi kell. Keress valami csekkoló helyet. Ha már tudod csörögj rám mert csak este leszek a gépnél holnap és lehet hogy már délután mennem kell a cuccosomért. Üdv:Csaba
(#) titi válasza jahn hozzászólására (») Márc 22, 2009 /
 
Hali!
Eseteg...: Bővebben: Link
(#) drdoki válasza atesz72 hozzászólására (») Márc 23, 2009 /
 
helló, az enyém (föntebb olvashatsz róla) is így kezte. Ajánlottak egy fojtószelep cserét, nem jött be. Kicseréltettem utána a motorvezérlő elektronikát (nem újra) az sem jött be. a diagnosztika végig hibátlannak mutatta. 2000-3000 fordulat között visszafojt a mai napig. már a százezreket fizetem, de maradt minden a régi. Remélem te jobban jársz!!!!!!
(#) jahn hozzászólása Márc 24, 2009 /
 
sziasztok tegnap kimérték ma kicserélték a lambda szondát 19e remélem ez volt a hiba
Következő: »»   2 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem