Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gyermekjáték (javítás)
 
Témaindító: tynus12, idő: Márc 15, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 4
(#) tynus12 hozzászólása Márc 15, 2009 /
 
Sziasztok!
Van nekünk egy játékunk Fisher Price betlehem a neve. 3 db 1,5 V-os AA-s elemmel működik. Zenélnie kéne, világítania, de nem csinálja.
Kérlek segítsetek, hogyan induljunk neki, hol lehet a hiba?
Van egy multiméterünk, más mérőműszer nincsen.
Odáig jutottam vele, hogy a zöld panelba ahol megy az elemből a fekete zsinór, ott van áram...
Nagyon kezdő vagyok, ráadásul nő is, de tanulékony.
Képeket mellékelem.
Tudom, hogy ezt nem szabadna, de 9V-os elemmel megnéztem, hogy a lámpa is világít, és a hangszóró is működik. Az elemek újak, nincsenek lemerülve.
A segítséget előre köszönöm!
Tina
(#) punkkazy válasza tynus12 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Először is minden vezeték a helyén van? Forrasztások ok?
Először ezeket nézd meg!
Most nézem csak... elég egyszerű felépítés. Ha átnézted, akkor nézd meg pl. a kapcsolót. Próbáld ki, hogy összezárod az érintkezőit.
(#) szamóca válasza tynus12 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Szia!
Ha mint a képen is látható nincs vezetékszakadás, és a panelon sem látszik vezetősáv, és forrasztási hiba, az elemek biztosan jók, és polaritás helyesen is vannak behelyezve, akkor sajnos nagy valószínűséggel a "szurokpőtty" lehet a hibás. Ami sajnos nem javítható.
Üdv.
(#) tynus12 válasza punkkazy hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Ezeket megpróbáltam. Minden a helyén van, és semmi sem szakadt. A kapcsolót is próbáltam, semmi. A kis kapcsoló, ami a képen lóg, az csak benyomni lehet, alapon nem kattanós.
(#) tynus12 válasza szamóca hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Annak egyébként mi a szerepe?
Az előbb kipróbálgattam a mérővel, egy csomó helyen van áram, az nem jó jel?
Nagyon szomorú lennék, ha nem lehetne vele semmit kezdeni, mert van belőle még egy.
(#) 20sz Jófiú válasza szamóca hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Sziasztok!