Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Lapozás: OK   31 / 1384
(#) Georgee válasza Ricsa hozzászólására (») Dec 6, 2006 /
 
Sztem a HMLI égővel próbálkozz a levilágítás több idő de egyszerűbb mint a HGLI égő
(#) Ricsa hozzászólása Dec 6, 2006 /
 
Minek a rövidítése a HMLI és a HGLI? Nem tudok még ilyeneket És hol lehet ilyet beszerezni?
sajnos a témában tök kezdő vagyok
(#) Müszi válasza Ricsa hozzászólására (») Dec 6, 2006 /
 
Mindegyik higanygőz annyit tudok
(#) raron válasza Ricsa hozzászólására (») Dec 6, 2006 /
 
OLVASS VISSZA!

az egyik beső, a másik küsőfolytós, ha jól tom
(#) Georgee válasza raron hozzászólására (») Dec 6, 2006 /
 
a HMLI az kevert fényű azaz ugy néz ki a belseje h van benne egy hagyományos izzószál és alatta az állványon van még egy búra amiben van még egy izzószál h az milyen gázzal van kitöltve azt nem tom de a külső rész az 100 h kriptonnal...(javítsatok ki ha tévedek) Ebbe belenézhetsz mert nem káros(annyira) mint a HGLI de ha teheted hagyd ki ezt a belekukkolást jah előnye még h nem kell hozzá folytó illetve indítóáramkör stb ezt csak becsavarod és üzemkész!!! H hol tudsz venni??? Sztem bemész egy villamossági boltba és ott 100 h lessz mind a kettőből. Jah még lehet KVARClámpával levilágítani azt nem tom h hogy kell. A HMLI nél 30 perc a levilágítás a HGLI nél sokkal kevesebb (de annak a búráját is el kell vágni az nekem időhúzás és el is lehet cseszni ugyhogy inkább várok 20 perccel tovább)
(#) MaSTeRFoXX válasza Georgee hozzászólására (») Dec 6, 2006 /
 
Én HMLI-vel 18 percig világítok 160W-osal, gyári NYÁK panelt.

Kétoldalast úgy szoktam hogy egyszerre egy oldalt világítok majd megfordítom, és utána hívatom elő