Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Időzítő
 
Témaindító: Mekkmester, idő: Dec 25, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   72 / 75
(#) proli007 válasza SVFeri hozzászólására (») Okt 10, 2021 /
 
Már vagy kétszer leírtam, hogy a képen látom a Fet forrásában az R010 jelölésű ellenállást. 99% hogy Ő az.
(#) niedziela válasza proli007 hozzászólására (») Okt 10, 2021 /
 
Ő az és a DC-DC regulátor Ips szabályzása.
Kontrollernek nincs köze hozzá.
(#) SVFeri válasza proli007 hozzászólására (») Okt 10, 2021 /
 
Bocs. Mondtam, hogy amatőr vagyok, ezért kértem segítséget.
Melyik két ponton mérjek, hogy kiderüljön, tényleg az R010 ellenállás az, amit keresek?
És hogy lesz ebből használható jel?
(#) proli007 válasza SVFeri hozzászólására (») Okt 10, 2021 /
 
Az látszik, hogy a forrásra megy. A másik pontja vélhetően a táp negatív pontjára. A forrásra menő oldali pontot kellene összemérni, hova adja tovább az információt. Niedziela azt mondja valami kapcsolóüzemű szabályzó áramfigyelése lesz. De hogy az melyik Ic és kideról-e hogy annak van-e típusa-adatlapja, azt kellene kideríteni. Valamint azt, hogy a kontroller ezt hogy vezérli. De maximum csak az összekötést fogod megtalálni, mert hogy mi van a programba írva és miért, azt csak a gyártó tudja.
Nem egyszerű és időigényes dolog az ilyesmi. Ráadásul nem tudható, hogy lesz-e hozadéka a felderítésnek vagy sem. De nem egy kezdőnek való feladat, ahogy írták. De ugyan így nem tudható, hogy az az út amin elindultál, vezet-e valahova is. És az sem, hogy mennyi energiát érdemes beleölni. Általánosságban nem térül meg a dolog, maximum a tapasztalat megszerzése a pozitívum benne.
Valami jelet biztos le lehet venni a söntről, de hogy ez mire jó nem tudni. Mert még egy működő készülék sincs, ami alapján tudnád, hogy ez a felvett motoráram természetes, vagy rendellenes,
Ez van! Legalább is én így látom..
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2021
(#) niedziela válasza proli007 hozzászólására (») Okt 11, 2021 /