Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Értem. Akkor már csak a visszahegesztést kell megszervezni, ha hűvösödik az idő.
Arról nem volt szó a forráscikkben, hogy gáz lesz is a csőben.
Van olyan háztulajdonos is, aki gondolt ilyen eshetőségre, a kép jobb szélén az első háznál a kocsibejáró fölött magasabban fut a gázvezeték vízszintes része a többihez képest.
Vagy csak a csőszerelők szemmértéke szórása.
Látván a képet, de! Végül is EU tagországról lévén szó, lehet, hogy elvárható lenne tőlük.
Ja, pl.: szénásszekérrel. Az jó magas ...
Vagy egy önjáró rakétaindító járművel. Mit lehet tudni előre.
Ha az olyan egyszerü lenne.
Az egyik barátomnál a szuperfejlett Ausztriában egy 12 lakásos uj bérházba ( ö is ott lakik) nem vezették be a kábelteleviziot, mert a hálozat eloszto szekrénye az alig forgalmas keskeny utca másik oldalán volt. A polgármester azt mondta, hogy nincs a tervben, és nincs pénz arra kb 8 méter fektetési munkára, ami ahhoz kell, hogy beérjen a házba a kábel. A lakosok egészen a biroságig mentek, sikertelenül. A háztulajdonos végül SAT antennát szereltetett a házra ( a belsö hálozat megvolt) majd 6 LTE kockát szereltek a fö elosztoba, hogy legyen internet is. Sajnos ilyen agymenéseket Keleteuropaban igen gyorsan átvesznek.
Persze, tudom én, hogy nem egyszerű a semmiből egy teljesen új infrastruktúrát kiépíteni (pláne, ha nincs a településnek rá anyagi keret), például idehaza a kisebb városokban is csak a 2000-es években lett a legtöbb helyen szennyvízhálózat kialakítva, de a földgáz szolgáltatás csak a 90-es évektől (vagy még később) lett általános. Csak furcsa egy kicsit a határ inneső oldaláról látni az ilyen megoldásokat.
Voltam üzemlátogatáson Kelenföldön is.
Sokat mesélt róla srác, hogy kilyukadt a kompenzátor, csőlira meg méreténél fogva nem fért be. Beragasztani meg sehogy sem sikerült. A végén kellett venni másikat, de kutya drága volt.
A múzeum részen ki is van állitva, mellesleg.
De a legjobb szövege mégis az volt, hogy "Mondjátok meg Attilának, hogy ha még egyszer piál szolgálat közben, ki lesz rúgva." Nem lett, igaza volt.
Nyissátok ki ti is az ablakokat éjszakára, mert nagyon nagy a hőség odakint. Nem fogtok fázni.
Én már lezártam a fűtést, bekapcsoltam a légkondit is.
Ez a kijelzés hogyan keletkezett?? (Nálunk van kint ~0°C.)
A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2021
Nem szeretnék megfagyni, mert kiürült az elemed. Maradok az ósdi módszernél, ha fázunk, feltekerem a fűtést.
Pedig tegnap előtt még - 32 °C fokott mutatott. Nagy a hőingás.
Na jó, majd kicserélem az elemet, ha nem lesz ilyen bolondos időjárás. A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2021
Ezt kapd el, ne a náthát!
szerk.: Szerintem nem éppen erre a "transformerre" gondolt.. A hozzászólás módosítva: Dec 6, 2021
Autentikus:
Mit is tesz a Télapó a levelekkel
Szerintem nincs jogunk kritizálni a Románokat a műszaki megoldásukért. Kis hazánkban hogy vezetik a vizet és a csatornát? Az út alatt középen! Ilyen idióta közműtervezés / közműtervezők a világon nincsenek mint nálunk. Minden más országban a közút mellett helyezik el a közműveket. Itt, ha valami probléma van, vagy esetleg rá kell kötni a hálózatra egy új fogyasztót, a teljes útburkolatot fel kell bontani, és a magyar mentalitást ismerve, ez egy hónapig úgy is marad. Utána pedig (mert nem tömörítik vissza a talajt rendesen) lesüllyed, és örökre egy jó nagy huppanás marad az útban.
Igazad van ebben, viszont én egy szóval nem mondtam, hogy a nálunk alkalmazott megoldás tökéletes lenne. De ha lehet választani, akkor én személy szerint még mindig a itteni megoldást választanám, mert az a fajta kivitelezés, amit a képen is látunk, az nagyon bántja a szemem. Gondolom nálunk is ilyen-olyan kényszer miatt döntöttek az általad említett megvalósítás mellett.
Szerintem lapozzunk, mert már nagyon eltértünk a témától...
Na most mondtál egy oltári marhaságot. .
A legujabb eljárás az, hogy a beépitett területeken alagutat épitenek az ut egy fele alá és abban megy minden, ami még nincs megépitve. Azért vezetik a ut egyik felén, hogy ha kell, akkor csak az ut felét kelljen felbontani. De ez tényleg csak a legujabb hálozatoknál fordul elő, sok helyen van ugy, hogy a közut alatt párhuzamosan 3-4 hálozat is fut, az ut tetején meg 3 csatorna fedél van az ut teljes szélességében. Ne feledd a közmü hálozatokat csak mostanában kezdik egyszerre épiteni 10-20 évvel ezelött még mindenki a magáét épitette és elöfordult, hogy az egyik árkot be sem temették rendesen a másik cég gépei az utca végén már ásták az ujat, természetesen pár méterrel az elözö mellett. |
Bejelentkezés
Hirdetés |