Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC programozás
 
Témaindító: G-Lex, idő: Okt 24, 2005
Lapozás: OK   27 / 66
(#) Bell válasza Buhalla hozzászólására (») Jún 26, 2010 /
 
A felvetés lefed egy pokolgép elektronikát. A zárakat nem így nyitják.
(#) Hp41C válasza kaqkk hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Szia!

Egyre több nagytudású, nagyon olcsó pic jelenik meg 3.3V-os, vagy még kisebb tápfeszültséggel...
(#) kaqkk válasza Hp41C hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Egy kezdőnek (egykét évig) bőven elég a tanuláshoz
3-4 féle 5v os pic , aztán kédőbb ha már nem kezdő és nagyobb projektbe fog ráér megvenni a gyári pickit2-t
(#) watt válasza kaqkk hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Vagy addigra talán tud építeni is egyet...
(#) kaqkk válasza watt hozzászólására (») Jún 28, 2010 /
 
Ha az oldal elejét is elolvastad volna.......
(#) Búgócsiga hozzászólása Jún 30, 2010 /
 
Sziasztok !

(Kezdő vagyok a témában ezért bocsi ,ha hülyeséget kérdezek.)

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ezt a Pic et fel lehet programozni úgy h pl 1 Led-et vagy egy kisebb relét működtessen, kisebb áramkört szeretnék vele vezérelni 12V on. Fontos lenne h be tudjam állítani mikor melyik lábára adjon le pl 12 V-ot, meghatározott időtartamokra.

A válaszokat előre is köszönöm.
(#) watt válasza Búgócsiga hozzászólására (») Jún 30, 2010 /
 
Lehet, de ha nem haragszol meg, neked ez nem fog menni. (A fogalmazásodból ez tisztán kiderül, ami nem szégyen, csak állapot.)
(#) El_Pinyo válasza Búgócsiga hozzászólására (») Jún 30, 2010 /
 
Természetesen, azt hogy milyen feladat elvégzésére lehet felhasználni egyrészt a PIC típusa, másrészt a firmware, amely a mikrovezérlőn fut és a köré épített áramkör határozza meg. A feladat amelyet említettél szinte bármely mikrovezérlővel megoldható, de akár mikrovezérlő nélkül sem lehetetlen.
(#) Búgócsiga válasza El_Pinyo hozzászólására (») Júl 1, 2010 /
 
Szia El_Pinyo !