Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   35 / 65
(#) zolika60 válasza rakos1989 hozzászólására (») Ápr 29, 2015 /
 
Akku saru és testkábel hiba is lehet. Ahogy elektrorudi kolléga is írta mérj feszültséget indítózás közben az önindítón. Ha ott nagyon leesik akkor mérj az akku mínusz és az önindító háza között is feszültséget. Ha sikerül akkor itt a hiba, ha nem, akkor a pozitív oldalon, vagy az akkuban. Ha ott sem akkor az önindító hibás.
(#) k3gy3tl3n hozzászólása Ápr 30, 2015 /
 
Sziasztok, Stilo légzsákhibát javítottmár valaki? Az anyósülés érzékelőjét átalakítottuk a neten talált leírás alapján (eredmény a képeken), de nem működik. Valami impulzusokat küld ki a fehér vezetéken, a piros a táp a barna pedig a föld. Ha tudnám milyen jelet kell kiküldeni építenék egy emulátort. Valakinek van infója?
(#) k3gy3tl3n válasza k3gy3tl3n hozzászólására (») Máj 2, 2015 /
 
Üdv, közben megoldódott, a 4db 39K ellenállás helyett csak 3.9K-st építettem be. Ha valakit érdekel csatolom a rajzot, hogy hogyan kell megcsinálni az anyósülés foglaltság érzékelőt. Nálunk működik.

ulest.jpg
    
(#) ha4wu hozzászólása Máj 8, 2015 /
 
Sziasztok!

A kérdésem azokhoz szól, akik Marea/Bravo/Brava -ba utólag installálták a gyári ködlámpa szettet.
Konkrétan egy Marea Weekend 97-es évjáratú autóról van szó, amelybe már bekerült a kapcsolósor, készülnek a hiányzó kábelek, de amíg nem lesz működőképes, addig az első lökhárító kivágásának, nem állok neki.
Aki alakított már át ködlámpa nélkülit, (gyári) ködlámpásra (tehát nem valami rendszeridegen lámpa-relé-kapcsolóval), kérem ossza meg a fórummal a "részleteket".
Gondolok itt a hiányzó biztosítékokra, gyárilag kihagyott vezetékszakaszokra, műszerfal alatt elrejtett "short circuit" csatlakozókra, ilyesmire.

Előre is köszi!

Péter.
(#) herrjaiger hozzászólása Júl 14, 2015 /
 
Sziasztok!
Volna egy kérdésem hátha találkozott már valaki ezzel a problémával? Fiat Doblo 2004 1.9
A műszerfal háttér világitások pulzálva világítanak. Generátor feszűltség jó nem is nagyon ingadozik. Esetleg ha valaki találkozott már ilyen hibával és tudna segíteni megköszönném.

Üdv
(#) misu74 hozzászólása Júl 25, 2015 /
 
Sziasztok !
Adott egy Fiath marea 1,6 16V kocsi, de sajna a külső elektromos tükrök nem működnek. Mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.
(#) qvasz2 válasza misu74 hozzászólására (») Júl 25, 2015 /
 
Leggyakrabban a vezeték, ami az ajtóba megy át, eltörik.
(#) misu74 válasza qvasz2 hozzászólására (») Júl 25, 2015 /
 
Köszönöm, megnézem.
(#) szeberenyi hozzászólása Aug 5, 2015 /
 
Sziasztok! A segítségeteket kérném. Van egy 1991 1.6 központi injektoros fiat temprám el rommlott benne az alapjárati motron amikor gyujtást adok rá teljesen ki tolja és nagyon nagy lesz az alapjáratom meg néztem és szét is szedtem az érintkezö le van benne töreve. igy hát cserélnem kell de a feldogatási csavarokon kitekerten és meg témstottan hogy az alapjáratom kb jo legyen ezt igy használom 1 honapja semmi probéléma nem volt vele de az elmult 3 napban azt vettem észre hogy drasztikusan meg nött a fogyasztásom az lehet hogy az alapjárati motortol van ha ki cserélem akkor helyre áll a fogyasztásom?
(#) Zsolticento hozzászólása Szept 15, 2015 /
 
Sziasztok!

Adott egy fiat seicento 900-as motorral. A reggel meg indult es dolgoztam vele. Egy 20 perc alldogalas utan ujra elindultam es 10 meter utan megallt. Szikra van, benzin is van, de nem indul. Minden vezeteket atneztem, h nem-e fals levego, de nemhiszem. Parat gyujtogatas utan valami keveset igert, hogy beindulna, de megse. Mi lehet a problema, hol kezdjem?
(#) didyman válasza Zsolticento hozzászólására (») Szept 15, 2015 /
 
Kicsi gázadásra sem indul? AC pumpa biztosan szállít üzemanyagot?
(#) Zsolticento válasza didyman hozzászólására (») Szept 15, 2015 /
 
Gazadasra sem reagal, az AC pompa is mukodik.
(#) MAcs válasza Peti.Janka hozzászólására (») Okt 4, 2015 /
 
Én is hasonlóval kűzdök egy Scudoval.
Elsőre a csatlakozásokat, biztiket, reléket érdemes végig nézni, nincs-e beázás, kontakt hiba.
Találtam hasznos infókat a FiatCode inmobiliser rendszerrel kapcsolatban, még regisztrált kulcs nélkül is be lehet indítani a motort:
http://www.fiatbravo.hu/leirasok/view.php?id=14

http://www.fiatbravo.hu/leirasok/view.php?id=94
(#) cet hozzászólása Okt 20, 2015 /
 
Üdvözlet!
Segítséget szeretnék kérni egy távirányítású központi modul beépítésével kapcsolatban .
Az autó :Fiat Scudo 1,9 TD -Gyári központi modul( Texton 96335236.80) kulccsal működik.
A távirányítású modul :Bene RC102A .
A probléma a következő bezáró szálat megtaláltam amire tökéletesen működik de nyitót sehogy sem sikerül működtetni.A motor vezetékeket visszakövettem a képen látható sok lábú csatiba(sárga) mennek.Magáról a gyári modulról nem találtam bekötési rajzot.Miden segítség jól jönne!
Előre is köszönöm! Üdv
(#) Apollo78 hozzászólása Okt 30, 2015 /
 
Sziasztok

Egy 1998-as 1.6-os Fiat Brava-m van, ami az utóbbi időben egy elég idegesítő hibát kezdett produkálni. Időnként a műszerfal összes műszere, visszajelzője lekapcsolt menet közben. Az autó továbbra is üzemelt, de a tompított világítás visszajelzőjén kívül semmi nem működött a műszerfalon. A legtöbb esetben a hiba csak 1-2 másodpercig jelentkezett és utána a műszerek újból "bekapcsoltak". Két napja a hiba tovább rosszabbodott. Ha indexelni próbáltam, vagy fékeztem, vagy hátramenetbe kapcsoltam, a műszerek azonnal lekapcsoltak (csak a világítás visszajelző működött tovább). Ettől az időtől az indexem nem működik, de az elakadásjelzőt bekapcsolva, minden lámpa villogott, csak a műszerfal nem üzemelt. A hiba kezdetétől 5-10 másodpercre minden műszer újra bekapcsolt, míg nem próbáltam fékezni, tolatni vagy indexelni. Ma reggel úgy döntöttem, átnézem a biztosítékokat, csatlakozókat. A kiálláshoz hátramenetbe kapcsoltam az autót és azóta már nem kapcsol vissza a műszerfal. Biztosíték vagy csatlakozó hibát nem találtam...

Tudtok segíteni, merre keressem a hibát?
Előre is köszönök minden segítő hozzászólást!
(#) bbb válasza Apollo78 hozzászólására (») Okt 30, 2015 /
 
Szia!

A leírás alapján nagyon KH gyanús a dolog... A lámpák és fényszórók csatlakozóit is megnézted? A hátramenet miatt esetleg a hátsókkal kezdeném, hátha. Illetve ha csak simán lehúzod őket, akkor is megpróbálhatnád, hogy mi történik.
(#) djkoko hozzászólása Okt 31, 2015 /
 
Sziasztok! Fit Tipo 1.7D fűtés előtét ellenállásaival van gondom. Csatolok egy képet. A gond a következő: eredetileg az összes rossz volt, ezeket kb. értékre lettek cserélve, mivel a fűtés nem volt szabályozható. Az új ellenállásokkal már működik minden fokozat, de a 2,2Ohm nagyon melegszik, és elég lassúnak is találom a ventilátort. Az sem biztos, hogy ilyen sorrendben, és ezekkel az értékekkel voltak a régi huzalellenállások. A hőbiztosíték is cserélve lett 227-es
Ha valakinek esetleg lenne gyáriról egy fotója, sokat segítene.
Köszönöm!

DSC_0004.JPG
    
(#) zolika60 válasza djkoko hozzászólására (») Okt 31, 2015 /
 
Szerintem nem az ellenállás értékekkel van a baj, hanem a teljesítményével. Az eredeti szerintem minimum 30-40W
(#) djkoko válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 31, 2015 /
 
Nagyon köszönöm, ez is segítség!!!
(#) Apollo78 válasza bbb hozzászólására (») Nov 2, 2015 /
 
Szia

Köszönöm az ötletet, ki is próbáltam, de sajnos az izzók, majd a teljes hátsó világítás lekötése sem hozott eredményt. Szétszedtem a műszerfalat is az utolsó csatlakozóig, minden átmozgattam, remélve, hogy kontakt hiba, de semmi javulás, még csak pillanatokra sem jött vissza a delej a műszerfalba.

Azt esetleg nem tudja valaki, hogy van-e relé, vagy valamilyen "aktív" elem a műszerfal tápellátásában ami esetleg elromolhatott?

Mégegyszer köszönöm a segítséget!
(#) osizoli hozzászólása Nov 2, 2015 /
 
Az AC nem kap áramot.Direkt rá kötök működik.Mágneskapcsoló cserélve.Háromszor csinálta egy éven belül s magátol redbejön,most is ez a probléma.OKOS szerelő azt mondta adjam el.
(#) zootyo válasza Apollo78 hozzászólására (») Nov 3, 2015 /
 
Szia!

A csomagtérajtónál ahol átmegy a kaszniból az ajtóba a kábelköteg, ott lesz a probléma szerintem.
Bontsd ki a vezetékeket és nézd meg. Ha valamelyik el van szakadva akkor told meg, úgy hogy a toldás ne a mozgó részen legyen. Ha csak simán összekötöd újra el fog törni.
(#) zimurgy válasza cet hozzászólására (») Dec 1, 2015 /
 
Szia,
Egy Citroën Xantián szembesültem ugyanezzel a jelenséggel az elmúlt hónapban. Csak negyedszeri nekifutásra sikerült megoldanom...
Remélhetőleg nálad is ugyanaz lesz a megoldás: a 26-pol sárga csati 18-as kamrájába menő vezeték felel a zárásért, és a nyitásért is.
Záráskor egyszerűen testpotenciálra kell kapcsoltatni az utólagos cucc segítségével, míg nyitáskor ezt az áramkört meg kell szakíttatni, ugyanis az a csavar a dologban, hogy a zárszerkezet öntartó reléként funkcionál, ha akár centrálzárral, akár kulccsal bezárod.
Lehetséges úgy is a bekötés, hogy az utólagos vezérlő két belső reléjét használod, de én egy külön morzerelét építettem be a nyitáshoz.
(#) Sanyi74 válasza zootyo hozzászólására (») Dec 4, 2015 /
 
Szia!

A Brava-n nem megy kábelköteg a kasztniból a csomagér ajtóba. Rúgós érintkezők vannak a kasztnin és vele szembe az ajtón is.
Szerintem a testkábeleket nézze meg.
(#) saxanci hozzászólása Jan 15, 2016 /
 
hali valaki tudna segiteni?fiat brava 16. 16v . p0170hibakod.alap járatnics, ha van akkor dadog és leál a motor.fojtoszelep ceréve volt ujra.a hiba nem szünt meg.labdaszonda nem mutatot hibát kiolvasásko?
A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2016
(#) Piet hozzászólása Jan 22, 2016 /
 
Sziasztok!

Egy Fiat Punto 1.2 8V benzin (44kW) 2004-es évj. gépkocsiról lenne szó, melynek hibájára tavaly május óta egy márkaszerviz és egy független műhely több órányi munkával sem tud gyógyírt találni. A probléma a következő: alapjáraton a fordulatszám folyamatosan ingadozik. A hiba kizárólag üzemmeleg motornál jelentkezik, egyedül akkor stabil az alapjárat ha valamilyen nagyobb elektromos fogyasztó pl. a világítás vagy a hűtőventilátor üzemel. Amikor beindítom és tart a bemelegedési fázis akkor sem teljesen stabil, de korántsem olyan módon ingadozik mint üzemmeleg állapotban.

Rendkívül zavaró a dolog, mert nem használhatom a kocsit folyamatosan bekapcsolt világítással tüneti kezelésként, illetve egy állandó hibáról beszélünk ami már jó pár álmatlan éjszakát okozott.

Már több alkatrészt is kicseréltek (alapjárati motor, fojtószelep potenciométer) számos hibakód tároló kiolvasást végeztek, fojtószelepházat és MAP szenzort tisztítottak de eddig semmi nem vezetett eredményre.

A márkaszerviz megoldásként a teljes fojtószelepház cseréjét javasolta (a csere költsége közel a 120 ezer forintot súrolta volna), ezt azonban nem fogadtam el mivel nem láttam reális esélyt arra hogy megoldja a problémát.

Jómagam is szakmabeli vagyok (gépjárműtechnikai szerelő) így pontos rálátásom van a különféle egyéb jellegű műszaki dolgokra is, emiatt is utasítottam el a Fiat szerviz javaslatát.

Azt még meg kell említenem hogy nem egy "rideg tartásban" lévő gépkocsiról van szó, két műszaki vizsga között rendszeres ellenőrzéseket végzek, illetve a gyár által ajánlott és/vagy gyári beszállítók termékeit használom egy esetleges javításkor, amit a szerelőmtől is megkövetelek. Ezeket a javításokat itthon egy kockás füzetbe vezetem pontos km és dátum feltüntetésével (ahogy a totalcar.hu-s srácok mondanák ez már a kőkemény autóbuzi kategória).


Őszintén bízom abban hogy valamilyen tanácsot tudtok adni leírt hibával kapcsolatban. Gyanítom hogy elektromos hibával állok szemben, mert a hagyományos javítás eddig nem vezetett eredményre.

Köszönettel: Piet
(#) VIM válasza Piet hozzászólására (») Jan 22, 2016 /
 
Szia! Mondj egy motorkódot, hátha találok valamit a leírásokban.
(#) Piet válasza VIM hozzászólására (») Jan 22, 2016 /
 
188A4000
(#) VIM válasza Piet hozzászólására (») Jan 22, 2016 /
 
Hát nem értem ezeket a szervizeket, hogy nekik ez eddig nem jutott eszükbe, hogy egy ilyen vacak programba belenézzenek és ez ráadásul ismert hiba ezeknél a motorkódúaknál. Az ECT és az IAC az csak tipp lett volna, abból is a szelep szokott "trutyis" lenni és attól lehet, hogy dadog az alapjárat. Akkor a két ismert probléma és a hozzájuk rendelt javítókészlet a gyári számokkal első körben, ami az általad elmondott hibához társítható. Jó éjt.
(#) Piet válasza VIM hozzászólására (») Jan 23, 2016 /
 
Ha jól látom, akkor az egyik a fojtószelep potencióméter. A másik pedig a hőmérséklet jeladó. Nos, a fojtószelep potméter már ki lett cserélve.
Következő: »»   35 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem