Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ablakemelő vezérlés
 
Témaindító: árpix, idő: Nov 5, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   7 / 7
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
Jajj de rendes vagy! Nagyon hálásan köszi, ráérünk végül is ,mert motor után kutakodok.
Nagyon köszi! (mosolygós szmájlik akarnak lenni xd)
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2016
(#) Inhouse válasza patrick97 hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
Vannak még rendes emberek. Az elektromos ablak bekötése valami "ilyesmi" lehet.
Sajnos a csatlakozónál a betűs jelzések vannak, az elvi rajznál meg ezek épp nincsenek jelölve, csak a vezeték színek. Na neked meg épp azok nincsenek. Ha kapnál a bontóban elektromos csatlakozót levágva, akkor már gondolkozni sem kellene. De ki tudjuk silabizálni a bekötést.
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
A betű jelölések amúgy így utólag teljesen logikusak. A'lá Suzuki Alto elektromos ablak bekötés...
A vezető felőlinél: (a betűk a csatlakozók jelölései, a számok a rajzon a kivezetések)
B - 5 - Battery, +12V
E - 3 - Earth, test
DD - 4 - Drive (side) down, vezető felőli motor le
DU - 8 - Drive (side) up, vezető felőli motor fel
PD - 1 - Passenger (side) down, utasoldali le
PU - 2 - Passenger (side) up, utasoldali fel
Utasoldalinál:
B - 3 - Battery, +12V
SD - 4 - Slave down, szolga le
SU - 1 - Slave up, szolga fel
D - 5 - Down, motor le
U - 2 - Up, motor fel

Tehát a rajz és a leírás alapján megkeresed a jelölt lábakat a panelen levő csatlakozóban (nem a kapcsolókon!). A B jelű megy a +12V-ra, ha állandóra rakod, akkor gyújtás nélkül is fog menni. Mindenképpen kellő keresztmetszetű vezetéket kell megcsapolni, akár az akkutól is jöhet egy szál. Kell a csapoláshoz minél közelebb egy biztosíték, 30A. Lehet kapni késes biztosíték foglalatot. Aztán a vezető felőli motorra megy a DD és a DU, ha nem jó irányba megy, akkor megcseréled a kettőt, így fordul az irány. Ha a motoron rajta van a vezeték, akkor a színből látszik, hogy melyik melyik. A PD és a PU megy az utasoldal felőli kapcsolóhoz, az SD és SU kivezetésekre.
Az utasoldalnál pedig a B-re szintén a biztosíték utáni +12V, tehát a vezető felőli B gyakorlatilag. A D és az U a motorra, ugyanúgy a polaritás, mint a másik oldalon.
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2016
(#) patrick97 hozzászólása Márc 17, 2016 /
 
Jajj te! Annyira hálás vagyok neked! Kipróbálom mindjárt, remélem találok csatlakozót majd, holnap megyünk a bontóba, még annyi hogy szerintem az autoban van csatlakozó mármint hogy mondjam ilyen gyökér csatlakozó az a fő kábel kötegből kiágazó mert egy csomó üres csatlakozó van, de egyre már találtam rávalót, megjött az óra amit vettem interneten és azé volt a csatlakozó az is működik pedig a GL be gyárilag nincs ilyen csak a GLXben azért gondolom azt hogy a fő (gyökér) csatlakozó lesz, jajj csak működjön ,de most megcsüngtem lekaptam az ajtó borítást és rámértem ezt az "új" emelő szerkezetet lehet hogy nem lesz jó mert a furatok néha nem stimmeltek, pedig egy csomó luk van de ezen még ráérek később foglalkozni, megnézem amit küldtél, de nagyon köszi még akkor is ha nem jó köszi köszi hálás köszönet! Még egy ölelést is küldök
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
Működik basszus! Most nem találok szavakat, fuuu nagyon nagyon köszi. még valamit segítenél, milyen kábeleket vegyek szerinted? arra hogy hogy ha a bontóban mondjuk lesz hozzávaló akkor tárgytalan de amíg nincs szerinted milyet? mármint ami nem túl vastag mert nem férne oda de mégis elbírja ezeket.
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
Légyszíves köszönd meg a nevemben annak a kedves embernek aki elküldte! Ő neki is nagyon köszönöm! És neked is! Bár kicsit el vagyok gondolkodva mert ma délután míg volt időm lekaptam az ajtókárpitot hozzámértem a motort tartó konzolon a furatokat és hát nem tudom nem mindegyik stimmelt van egy csomó furat lehet jók lesznek de ezt majd csak a hétvégén tudom meg holnap elmegyünk a bontóba megérdeklődjük mi van hogy van és csak lesz hozzá dolog. Köszi még egyszer is neked és annak is aki elküldte!
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2016
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
A szőnyeg közepén kipróbáltam, minden tökéletesen működik az autó funkció s bár felfelé nem autó lefelé auto majd kikapcsol ha megáll az anyósé is jó a vezető felől és az anyós felől is minden jó köszi már csak a mechanikai rész van de már sejtem hogy fogom megcsinálni.
(#) Inhouse válasza patrick97 hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
Örülök, hogy jó lett .
Nem lehet, hogy a mechanika nem is ehhez való? Egyébként láttam használtan hirdetettet 9000-ért komplett motor+mechanika, bár már lejárt, de irányadó ár.
A vezetékhez jó lenne tudni az áramfelvételt, de a gyári vezetékek mindig vékonykának tűnnek. Mivel elég sok nagyáramú vezeték van (mind az), legyen legalább 2mm2-es, abból talán át tudsz vezetni 6-ot a vezető felőli ajtóba.
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2016
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 17, 2016 /
 
A motor az 1.2Ah akkumulátorral tesztelten, a legnagyobb áramfelvétele amikor megakadt ,de áram alatt volt ,7.8A mértem, kicsit gyengébb a multiméteren átjövő áram -erre felfigyeltem, így inkább 10A mondanék.
Most próbáltam megkeresni az oldalt ahol rátaláltam ,de sajnos már törölték.
De egy képet megmentettem ez az emelő asszem a bal mert azon nem volt motor végül is mindegy a motort fel lehet cserélni gond nélkül.
Ez lenne a robbantott ábrája ennek az ajtónak.
bár így jobban megnézve nem tudom, mertem remélni hogy az mert egy eladótól vettem az összeset aki elektromosról kézire alakította át így vettem, ezért mertem remélni hogy ha már a 2 ajtókárpit a 2db kapcsoló és ezek is egy autóból vannak láttam is a donort legalábbis a hátulját kívülről.Ezért gondolom hogy akkor a szerkezet is jó lehet.
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2016
(#) Inhouse válasza patrick97 hozzászólására (») Márc 18, 2016 /
 
Nem tudom megítélni, hogy olyan-e, csak kérdeztem a furatproblémák miatt, amit említettél. Valamint a 86eFt is indokolatlanul soknak tűnik, talán gyári új árban, de olyat meg kevesen vesznek...
Az akkuról való próba miatt (főleg, hogy nem volt ablak és keret) lehetett az is, hogy nem kapcsolt le az egyik irányba magától. Ne próbálgasd így sokat, nehogy a mechanika sérüljön, nem üzemszerű ez a használat.
(#) patrick97 válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 18, 2016 /
 
Jo bele tokeletesen csak forgatni kelett. Mar csak motor kell a jobb oldaliba.
Következő: »»   7 / 7
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2016. Aug, 27. Szo
10:05:46
Jelenleg 349 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu