Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Központi zár
 
Témaindító: Zolcsi80, idő: Márc 26, 2007
Lapozás: OK   17 / 17
(#) zandriis5 válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 20, 2016 /
 
Köszönöm az ötletet, megpróbálkozom vele. A kapcsolási rajz a gyári skiccelt másolata, mert a gyáriban voltak más mikrokapcsolók is integrálva magába a zárban, és itt csak a működési sémáját szerettem volna személtetni. Ahogy összevetettem a kapcsolási rajzot, azért is írtam egy egyszerűnek mondható dupla időrelés kapcsolóáramkör működteti ezt, amiről küldtem képet is. A zárra megy egy 4 vezetékes csatlakozó, és egy kétvezetékes. A 4 vezetékes az M1 M2 zár - nyit - ezt leválasztom, beiktatok két relét oda. CD4017 vagy más számláló IC-m nincs, viszont van egy bipoláris relém, ami tudtommal első jelre behúz és bent tart, második jelre kinyít, harmadikra behúz és bent tart és így tovább... E relé fogja végezni a számláló helyett a feladatot.
(#) Inhouse válasza zandriis5 hozzászólására (») Szept 20, 2016 /
 
A rajzot benéztem, annyira átláthatatlan nekem, hogy úgy láttam, a bal felső motor nincs párhuzamosan a többivel...
A motoroknak muszáj impulzust kapniuk, tehát azzal kell vezérelni őket, csak az elsőt tiltani kell. Nem lehet folyamatos jel a motoron, mert leég. Először egy próbakapcsolást kellene csinálni asztalon, motorok helyett LED-ek, vezérlő impulzus pedig 2 mikrokapcsoló.
Valahogy az sem tiszta még, hogy hogyan is lett bekötve... Adott egy sima kp zár (gyári) és a két negatív vezérlést igénylő szál kapja az impulzust a távirányítós vezérlőtől?
A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2016
(#) zoszka válasza zandriis5 hozzászólására (») Szept 20, 2016 /
 
Elég ha egy 1 morzés relével a bal oldali zármotor egyik szálját átkapcsolod (+)-ra az utólagos vezérlővel, azt amelyikkel nyit, mivel alapból mind a 2 szál testen van. Ezzel egy időben egy 1mp-es időzítő leválasztja a többiről egy másik relével ugyanezt a szálat. Miután az 1mp-es ciklus letelik és visszakapcsolja a többi motort, ezzel egy időben elindítja a másik időzítőt (5-20mp) ami viszont tiltja a jobb első motoron lévő utólag beszerelt relé vezérlését nyitó irányba. 5-20mp után visszaáll minden alapra és a kulcsos vezérlést sem bántja. ráadásul csak 1mp lesz a tényleges beavatkozás az eredeti rendszerbe, tehát akár azonnal vissza is zárható.
Kb ennyi a logikai leírása. Elsőre 2 relé és 2 negatív élvezérelt időzítő kell plusszba.
A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2016
(#) zandriis5 válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 22, 2016 /
 
Az átláthatóságért most mellékelek egy jó minőségű, gyári kapcsolási rajzot a rádiótáviárnyítós riasztó / központizár modullal. Így már látható a séma. Múltkor sajnos csak egy skiccelt rajzot küldtem.
A hétvégén megpróbálkozok az időrelés - és egy jelre behúzva tartó, második jelre nyitó relés megoldással. Remélhetőleg ezzel le lehet választani az első zárat a többitől.
Itt a zárak kímélése lenne a fő szempont, hiszen az esetek 99%-ban mindössze egy fő használja a gépjárművet. A csomagtérajtó felpattintómágnessel van nyitva bicskakulcsról, az a zárak állapotától függetlenül dolgozik.
(#) Inhouse válasza zandriis5 hozzászólására (») Szept 28, 2016 /
 
Ez egy sima negatív vezérlésű kp zár, a motorok is testen vannak alapból. A kp zárak 90%-a ilyen megoldású, ha gyári, ha univerzális.
(#) hobitibi hozzászólása Nov 5, 2016 /
 
Thunder CCL 002-bicskakulcsos vezérlőegységgel kapcsolom be a présházam riasztóját.Az egyik távkapcsoló elromlott.Milyen távkapcsolóval tudnám pótolni.az eredeti nem tudom milyen frekvencián működik?Találtam,ami 433MHZ-en működik.
(#) Inhouse válasza hobitibi hozzászólására (») Nov 5, 2016 /
 
Mi romlott el rajta? Meg kellene javítani, talán egyszerűbb.
(#) hobitibi válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 6, 2016 /
 
Próbáltam,megjavítatni , mert,én nekem a megjavítás magas,mint nyúlnak a lórács.11-ezer-ért-+száll,költség megjavították volna.Néztem a kapcsolókat,egyik gyanús,a bekapcsoló.Az a gond,a kapcsoló ára 500FT,a szállítás 1250FT.És még ki is kellene cserélni.Köszönöm a válaszod,Üdv:Tibor.
(#) Inhouse válasza hobitibi hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Nem szokott 500Ft lenni egy gomb... Nincs a környéken alkatrészbolt?
(#) hobitibi válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Neten néztem,bizony annyi,Veszprém,és Fehérvár van legközelebb,majd körülnézek.
(#) hobitibi hozzászólása Szo, 18:50 /
 
Sziasztok,fürdőszoba,wc egy helyiség,ha felkapcsolom a villanyt,elindul a ventilátor is.Nem mindig kellene menni a ventilátornak,pl ha borotválkozok.Hogy tudnám külön kapcsolóval működtetni.A kapcsolóba két fázis és két O megy be,ill jön ki.Segítséget előre köszönöm.
(#) zoszka válasza hobitibi hozzászólására (») Szo, 18:57 /
 
Ennek mi köze a központi zárakhoz?
(#) hobitibi hozzászólása Vas, 9:44 /
 
Nem sok,igazad van,rossz helyre írtam,bocsáss meg a bűnömért.
(#) Lezli46 hozzászólása Sze, 4:48 /
 
Fiat Scudo Multijet 2008 Központizárprobléma!

Sziasztok Urak!

Központi záráskor visszanyit, auto nem is zárható ezért! Régebben,állitolag, Talán egy mérgesebb ajtó becsapásra megszokott javulni--rövidebb időre..,kezelési könyv szerint nyitott ajtóérzékelés esetén nem lehet bezárni kozpontival , kulcsal se, távadöval se,, mint a jelenlegi szituácioban, belső lámpák normálisan elalszanak,müszerfali visszajelző is jot mutat, de járo motornál l minden ajtó nyitva szimbolum el sem alszik, hogyan lehetne lokalizálni a hibát?? Milyen diaggal lehetne a központit vizsgálni.??Autocom, Kts, Multiecuscannel nem sikerűlt, tapasztalatok esetleg a Diagboxal--Lexia vagy PP2000-el?? Ha igen ,akkor melyikkel? P.Expert és C.Jumpy a testvérmodellje , és állitolag francia technika.és nem olasz, .,abszolult segitség egy kapcsolási rajz volna a kőzpontiról.., akár PM-be..,
Létezik hogy a hátso ajtó motorja mükődik ,de nincs elég "ereje,nyomatéka" hogy beszerelt állapotban is kitudja nyitni a zárat.., kiszerelve,levegöben logatva ,látni hogy szépen felhuzza a kilincset mindig, szétszedtem ,normálisnak látszik minden, direkt plussza táplalva az akkuról akkor sem lehet nyitni,hallani hogy kattanik de mégsem nyilik egyre, többszöri izgatásra esetleg..,tudós ismetösöm szetint van ilyen hogy elveszti a zárnyitó motor az erejét..
Nagyon köszönök minden segitséget!!!
Következő: »»   17 / 17
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2016. Dec, 08. Csü
1:04:38
Jelenleg 135 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu