Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Központi zár
 
Témaindító: Zolcsi80, idő: Márc 26, 2007
Lapozás: OK   16 / 16
(#) hypsin hozzászólása Feb 17, 2016 /
 
Több kép
(#) Inhouse válasza hypsin hozzászólására (») Feb 17, 2016 /
 
Most akkor hogy állunk? A bontóból vett kp zár vezérlő is kell, meg vettél egy vezeték nélküli vezérlőt is? Mindkettő kell?
(#) hypsin hozzászólása Feb 17, 2016 /
 
a bontós kukában van csak ez a mérvadó már.
(#) Gaahl hozzászólása Máj 4, 2016 /
 
Üdv!

Kellene egy kis segítség.
Vettem egy bicskakulcsos központi zár vezérlőt.
A bekötési rajzát mellékeltem.
1 vezetéken kívül már mindent bekötöttem, azt az egyet viszont nem igazán vágom, hogy mire való, és hova kellene kötni.
Az említett vezeték a bemenőnek jelölt "Side door triggering" elnevezésű.
Fel tudna világosítani valaki?

SCN_0002.jpg
    
(#) Inhouse válasza Gaahl hozzászólására (») Máj 4, 2016 /
 
Ajtónyitás érzékelő?
(#) dcsaby hozzászólása Jún 23, 2016 /
 
Sziasztok! A problémám a következő! Vettem egy központi zár vezérlőt (http://coolautoo.hu/kozponti-zar-vezerlok/3089-univerzalis-taviranyitos-kozponti-zar-vezerlo.html) két vezetékes motorokhoz, be is kötöttem, vezetékek voltak hozzá csak a motorra kellett rákötnöm őket, működik is csak az a bajom hogy a legtávolibb motor amit a leghosszabb vezetékre kötöttem nem nyitja illetve zárja az ajtót működik csak nincs ereje elhúzni a szerkezetet. Akkumulátorra direktbe kötve nyit és zár működik rendesen. Rámértem és a vezérlőből kijövő kábelen amit a motorhoz kötöttem annak a fezsültsége 7 volt körül van ami szerintem kevés és ezért nem dolgozik rendesen. A kérdésem hogy miért van ez és hogy mivel küszöbölhetem ki?

üdv.
(#) vargaf válasza dcsaby hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Azt a motort nagyobb keresztmetszetű vezetékkel kössed be. A jelenlegi bekötő vezeték kis keresztmetszetű vagy sérült, azért esik rajta ekkora feszültség.
(#) Inhouse válasza dcsaby hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Nem hinném, hogy a vezetékkel lenne baj, vékony, de elegendő szokott lenni. A 7V mérés az hibás mérés, egy multiméter nem tud rendesen megmérni egy 0,75-1s impulzust, erre ne adj. Ha magában megy és beépítve nem, akkor vagy hibás a motor (előfordul), vagy nem jó a beépítés, esetleg szorul a zár. Rakj fel képet a beszerelt motorról!
(#) dcsaby hozzászólása Jún 25, 2016 /
 
hello! kb 5 db motort kipróbáltam egyikkel sem megy, a zár biztos működik mert ha az akksit odaviszem és úgy próbálom csak a motort akkor simán nyit és zár
(#) Inhouse válasza dcsaby hozzászólására (») Jún 25, 2016 /
 
Így már más a leányzó fekvése, másképp értettem elsőre...esetleg nem sérült meg a vezeték behúzás közben, vagy egy gyenge kötés, rossz csatlakozás?
A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2016
(#) vargaf válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 25, 2016 /
 
Amikor előtted erről írtam ezt válaszoltad:
Idézet:
„Nem hinném, hogy a vezetékkel lenne baj”
.
(#) Inhouse válasza vargaf hozzászólására (») Jún 25, 2016 /
 
Igen, tudom, én írtam. A gyári vezetékkel működni szoktak, hiába a jobb hátsó a leghosszabb szakasz. Igazából nem értem mire írtad, hiszen még mindig nem derült ki a baj oka, most is azt mondom, hogy inkább egy (akár be nem vallott toldásból adódó) rossz kötés, vagy egy laza saru (ezt sem tudjuk, hogy milyen van rajta a motoroknál...), de nem a hosszból és keresztmetszetből adódó, bár minden alkatrészen nyomon követhető a spórolás, időről időre. Van is valahol egy képem a szerelvények "evolúciójáról".
A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2016
Következő: »»   16 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2016. Júl, 02. Szo
9:21:41
Jelenleg 313 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu