Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Központi zár
 
Témaindító: Zolcsi80, idő: Márc 26, 2007
Lapozás: OK   7 / 7
(#) Stampf hozzászólása Szept 15, 2013 /
 
Sziasztok! Elemcsere után a távkapcsolóval nem működik a központi zár. Minden más működik. Ki tud valami megoldást. Üdv.: Zsiráf
(#) Slash119 hozzászólása Szept 15, 2013 /
 
Hello, az hogy lehet, hogy elsőre csak a bal oldalon nyit a kp zár, ha viszont be indítom a motort, akkor nyit a jobb oldalon is?
(#) mineral válasza Stampf hozzászólására (») Szept 15, 2013 /
 
Indítsd el vele az autót. Utánna jó lesz.
(#) kenderti hozzászólása Okt 28, 2013 /
 
Szevasztok! Ha tudna nekem valaki segiteni,meg köszönném,ugyanis egy wolcwágen pólo classik kocsival van de nahy bajom . Ugyanis az ablakok motorja nem mőködik se a ball se ajobbat nem tudom müködtetni,a biztositékok jok a csatlakozókban meg van a 12v de azt hiszem a zközponti zárral is kapcsolatban van ahogy én láttam.szeretnék valamilyen segitséget kapni vagy esetleg rajzot róla mert akkor jobban eltudnák igazodni azt hizsem. Köszi elüre is.
(#) Inhouse válasza kenderti hozzászólására (») Okt 28, 2013 /
 
Ha utólagos és elektronika nélküli (nem automata), akkor rém egyszerű... A motorok 2 váltókapcsoló közé vannak kötve, alapból egy potenciálon mindkét kivezetés (általában test). Ha megnyomod a gombot fel, vagy le, akkor az egyik, vagy másik lábra +12V kerül és az adott irányba megy az ablak. Ha nem megy, akkor le kell mérni, mit nem kap(nak) a motor(ok). Ha elektronika is van, akkor azt is át kell nézni.
Ha egy riasztós felhúzó van, akkor ott meg van szakítva a kör és közé van iktatva egy érintkező egy relével, ott is lehet bibi.
Ha gyári, akkor is ilyesmik vannak...
Kérdés, hogyan mentek el, egyszerre, vagy kisebb-nagyobb eltéréssel...ez utóbbi esetben lehet vezetéktörés az ajtóknál. A motorokban van általában egy hőkioldó, de kicsi az esélye, hogy mindkettőben egyszerre szenderüljenek a másvilágra.
Szóval ahhoz, hogy tudjunk segíteni, több infó kell, nem vagyunk sem gondolatolvasók, sem jósok, sem távolbalátók...
A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2013
(#) Inhouse válasza kenderti hozzászólására (») Okt 31, 2013 /
 
Én személy szerint nagyon utálom, ha valaki kérdez, én válaszolok rá, ezt ő megnézi és nem válaszol vissza...hétfőn válaszoltam a kérdésre, ma csütörtök van, és most épp 19órája voltál fent a HE-n....
(#) kenderti válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 31, 2013 /
 
Szevasz,és bocs de elvoltam mással foglalva.értem amit irtál, ez egy Wolcvágen poló és autómata minkét első ajtó ablaka. igen ám de nem távirányitós a boxban van minkét ajtónak külön külön a kapcsoló mármint micrökapcsoló. a központizárnak a vezetékei is a kapcsólokban csatlakozik de mégis kulcsal müködik a zár az sem távirányitásu és arra gondolok nem e valami más játszik közre és talán letiltja mind két motrot. Utólag is bocs hogy nem válaszoltam.
(#) Inhouse válasza kenderti hozzászólására (») Nov 1, 2013 /
 
Ha van időd visszanézni, akkor legyen még pár másodperc egy rövid válaszra...valamint, gondolom te is külföldről írsz, vagy diszleksziás vagy, ezért nehéz olvasni amit írsz. Se mondatkezdés, se írásjelek, helyesírás... Amúgy is nehéz néha kihámozni a kérdezők írásaiból, hogy mi is a probléma, hát még ha ahhoz is kódfejtés kell, hogy megértsük ami ír.
Még mindig nem derült ki, hogy gyári-e a cucc, vagy nem. Kérdeztem, hogy hogyan hibásodott meg, nem kaptam választ. Elég fárasztó ez így, és ebből lehet, hogy te csak annyit érzékelsz, hogy én kötöszködök...
Meg kellene mérni, hogy mérhető-e valami a kapcsolóknál, vagy automata ablak lévén a vezérlő egységnél. Ennél többet nem tudok ennyi infóból segíteni, értsd meg. Nem én szereltem, nem vagyok ott, te pedig nem írsz olyan konkrétumokat, amiből logikailag le lehetne vezetni, hogy merre kell keresni a probléma okát. Simán lehet, hogy valóban a kp zár vezérlő felhúzó részével van a bibi.
(#) kenderti válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 1, 2013 /
 
Szia,ép most néztem ide. Nos tudom hogy nem kötözködsz,csak a gépem nem magyar billentyüzetü,és az ékezetek sem olyanok. De,nem is ez a fontos,hanem az hogy megpróbálom le irni amit én tudok a kocsiról. Nos 30-éve vagyok autó villamossági szerelő, és az én időmben csak keleti autók voltak zömében. Ezek a köcsik már nekem, kicsit bonyolultak. Igaz az is,már nyugdijas vagyok és csak megkértek hogy nem e nézném meg,mivel rokonom. Mindezt,azért irtam le, nehogy a továbbiakban félreértés legyen a komonikálás szempontjából.
A hiba úgy kezdődött,hogy az egyik pillanatról a másikra megszünt müködni. A kapcsolónál megvan,a12v+ és a-negetiv is. A motornak az panelján is jelen van. De az ablakemelő motornak van egy panelja ami televan félvezetővel,és bele csatlakozik a központizár elektronikája is. Ez mindkét ajtónál igy van.
(#) Inhouse válasza kenderti hozzászólására (») Nov 1, 2013 /
 
Köszönöm, hogy megszívlelted a kérésem. Sokkal jobb így.
A leírtak alapján egy közös ponton kell keresni a hibát, mivel mindkét ablaknál egyszerre történt. Tehát nem valószínű a vezetéktörés az ajtóban, vagy hőkioldó hiba...
Alapból a motorokon test szokott lenni, mindkét kivezetésen. Nagy ritkán +12V. Ezeket sima kapcsolós vezérlésnél és elektronikusnál (automata) is 2 váltóérintkezővel szokták megoldani, csak előbbinél ez egy spec kapcsoló, az utóbbinál 2 relé. Meg kellene nézni a motorokon mi van, előbb testhez képest, aztán +12V-hoz képest. Működtetéskor hallatszik-e a dobozból relé kattanás? A kapcsoló milyen? Változik rajta valami kapcsoláskor? Még mindig nem derült ki, hogy gyári, vagy utólagos.
(#) Kisguszti hozzászólása Dec 15, 2013 /
 
Sziasztok !

Először is köszönöm, hogy regisztrálhattam.

Másodszor volna egy problémám. Van nekünk egy Astra Fcc 1.6 -unk. Tünetei a következők: a központi zár nem nyitja csak a bal első ajtót. A zár gyári, kulcsos működtetésű, riasztó, elektromos ablak, tükör nincs. Jobb oldalról pedig azért nem tudom kinyitni mert ott szar a zár mechanikája /sajnos/. Tehát, ha a bal oldalon zárni akarom hallom, hogy a többi motort is behúzná, de nyitásnál, csak egy halk kattogó hang hallatszik a motor vezérlőegységtől. A tank ajtó motorját ha vissza tolom kézzel nyitott helyzetbe, majd ezután bezárom az autót, normálisan lezárja a tankot is. Valamint az összes ajtó motorja reteszelve maradt, nem tudom felhúzni a gombot csak a bal oldalon, mert ott nem működik a reteszelés. A vezetékeket csak a bal ajtó összekötőnél tudtuk megnézni - mivel a többit nem tudjuk kinyitni -, nincs törve stb. Elképzelhető, hogy a motor szart be a bal oldalon, azért nem nyitja valamint azért nem is reteszeli ott ? Kerestem a központi zár vezérlőt a jobb oldalon ,de nem találtam, csak a motor vezérlőegysége van ott. Van egy csatlakozó szabadon, amibe tíz vezeték megy, de nem tudom az mi lehet. Egyébként minden gyári kinézetű, semmi utólagos barmolást nem látok a környéken rajta. Ha mégsem a motor a hibás, hogy tudom feloldani a reteszelést?

Előre is köszönöm a segítséget.
(#) kulacsos hozzászólása Feb 16, 2014 /
 
Szép napot mindenkinek. Segitséget szeretnék kérni, egy opel f astra 1992 es kozpontizar bekotesevel kapcsolatosan ,van rajta kulcsos kozponti es szeretnek rakotni taviranyitost .Ha lehetseges egy bekotesi rajz erdekelne .
Elore is koszonom
Következő: »»   7 / 7
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2014. Ápr, 16. Sze
12:19:27
Jelenleg 374 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu