Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Központi zár
 
Témaindító: Zolcsi80, idő: Márc 26, 2007
Lapozás: OK   15 / 15
(#) V8engines válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 4, 2015 /
 
Köszi a gyors segítséget!
Már csak arra kellene rájönnöm, melyik szál micsoda ezen a két megmaradt olasz vezérlő motoromon. Persze ezek szerint lehetnek ezek is rosszak.
A vezetékek ugyanis ki vannak zárva hogy szakadtak a rendszerben, most lettek cserélve, kitisztázva.
Vagy vagyok olyan "szerencsés", hogy megadta a vezérlő elektronika magát, ha kicsi is az esély rá. De ahogy fentebb írtam, a megfelelő szálak összezárásával nyitja és zárja a jobb oldalt.
Még kísérletezem egyet az 5 szálas motorokkal, ha nem megy, cserélem a rendszert.
Azért is lényeges hogy makulátlanul működjön, mert ajtózár (kulcsos) nem lesz a gépben, készülök cserélni a külső kilincseket. A másik, a makulátlan akku állapot.

Mindenesetre ha v.ki tud ötletelni, szívesen várom.
(#) V8engines válasza V8engines hozzászólására (») Jan 10, 2015 /
 
Üdv!
Megoldottam a problémám. Én voltam balf...sz. V.hogy elkötöttem a bal motornál.
Kisilabizáltam a két olasz vezérlőmotorom is. Mindkettő működőképes.
(#) Gjano58 hozzászólása Feb 4, 2015 /
 
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni Központi zár problémám van?
Gt 109 es Központi zár vezérlő egységem van. A táviráyítojába kimerült az elem sajnos csak 2-hét után sikerült bele szereznem, de addigra a vezérlő egység már elfelejtette. Áram test meg van a vezetékekbe. Valahogy tanítani kell csak nem tudom hogyan. A távirányító nem zárja le az ajtókat.
(#) Ivan93 válasza Gjano58 hozzászólására (») Feb 5, 2015 /
 
Szia! Igaz, nekünk gyári központi zár van az autóban, de hátha segít: vedd ki a kulcsot az indítóból, tedd vissza és fordítsd el addig, hogy még ne induljon el a motor. Ekkor nyomd meg az egyik gombot a kulcson. Nekünk ez működött. Remélem segíteni tudtam.
(#) dokibácsi123456 hozzászólása Márc 7, 2015 /
 
Sziasztok!
B4-es kombi passatba szeretnék távirányítású zár vezérlőt szerelni.
Gyári pneumatikus kp zár van benne. Ilyet még nem csináltam ezért kis segítséget kérnék attól aki már kötött be ilyet.
A vezérlő egy sima bicskakulcsos vezérlő . A 3 ból melyik bekötés vonatkozik rá (elvágott vezeték mellett) ?
A vezető ajtónál vagy a kompresszornál próbálkozzak ? Mit keressek + vagy - t?
Üdv

ccl 002.JPG
    
(#) tiktak hozzászólása Márc 24, 2015 /
 
Sziasztok! Opel Astra központi zár 5 vezetékes motor belső rajza , volna valakinek?
(#) kadarist hozzászólása Ápr 17, 2015 /
 
Sziasztok!
Valaki tudja azt, hogy az Opel Astra F Caravan-ban hol rejtették el a központi zár vezérlőjét? A jobb oldali ajtó mellett nincs.
(#) kadarist válasza kadarist hozzászólására (») Ápr 17, 2015 /
 
Közben megtaláltuk, a szigetelő szivacs alá van elrejtve.
(#) Bercy hozzászólása Ápr 17, 2015 /
 
Sziasztok!
Kezdeném azzal, hogy az elektronika nem az erősségem.
Ez gondolom kezdésnek biztató.
A lényegre térve, rendeltem egy komplett központi zárat, távirányítós vezérlő egységgel!
Igazából kiderült, hogy nem komplett összedugdosós, hanem az egyik dobozban van egy központi zár motor készlet vezérlővel és kábelköteggel, a másikban pedig a távirányítós vezérlő.
A központi zár vezérlőjét elraktam (emlékbe ) a kábelköteg végéről pedig levágtam a csatit.
Arra szeretnék kérni egy hozzáértőt hogy szín szerint párosítsa nekem össze a központi zár vezérlő szálait a távirányítós vezérlő szálaival és ha Pécsen jár meghívom egy sörre A szerelési rész már inkább az én asztalom, tehát azzal nem lesz gondom csak a végén mikor a kábelköteget össze kell kötni a vezérlővel na ott lesz bibi.
A másik kérdés, hogy ezzel egy időben beszerelek egy univerzális ablakemelőt is az első 2 ajtóba, és ha jól olvastam a vezérlőnek van egy olyan szála amit ha bekötnék, akkor ad egy 30 másodperces negatív ablakzárási jelet (komfort kimenet) ajtó záráskor ami felhúzza az ablakot ha lent maradt. A kérdés, hogy itt mi akadályozza meg azt, hogy az ablak ne repüljön a felhők közé? Csak mert 30 másodperc soknak tűnik (gondolom addig nyomná az ablakemelő motor ami meg nem szűnik a jel)
Előre is köszönöm választ annak aki rám szánja az idejét.
(#) cet hozzászólása Okt 20, 2015 /
 
Üdvözlet!
Segítséget szeretnék kérni egy távirányítású központi modul beépítésével kapcsolatban .
Az autó :Fiat Scudo 1,9 TD -Gyári központi modul( Texton 96335236.80) kulccsal működik.
A távirányítású modul :Bene RC102A .
A probléma a következő bezáró szálat megtaláltam amire tökéletesen működik de nyitót sehogy sem sikerül működtetni.A motor vezetékeket visszakövettem a képen látható sok lábú csatiba(fekete) mennek.Magáról a gyári modulról nem találtam bekötési rajzot.Miden segítség jól jönne!
Előre is köszönöm! Üdv
(#) cet hozzászólása Okt 20, 2015 /
 
Üdv! Az előbb rosszul írtam hogy melyik csatiba mennek a motor vezetékek nem a feketébe hanem a sárgába. Ezen a képen talán jobban látszik .

Köszönöm! Üdv
(#) morca671 hozzászólása Jan 19, 2016 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2000-as Skoda Feliciám van, amit 2 hónapja vettem. Mivel a bal első ajtón nem működött a központi zár(szét volt törve) zárbetétet cseréltem. Most a bal eső ajtónál működteti a bal első ajtót és a két hátsó ajtót. a jobb elsőt ne zárja és nem is nyitja. a jobb elsőnél működteti az összes ajtót, Valakinek van valami tippje mi lehet a baj? Előre is köszönöm! Üdv!
(#) hypsin hozzászólása Vas, 18:54 /
 
Sziasztok
Volna egy központi záram amit nem rég sikerült vennem bontóból! A gondom az volna hogy sehol nem találok olyan bekötési rajzot ami erre a vezérlőre illene! Minden amit találtam minden minimum 8 kábeles volt ez meg az isten tudja valamiért csak 7. Mivel tudom sem látnok ezért lefotóztam a nyákot abból esetleg lehet valahogy következtetni. Mivel nem értek hozzá így ezért fordulok hozzátok! Előre is köszönöm a válaszolóknak. Maradok Tisztelettel a világ végén.
A hozzászólás módosítva: Vas, 18:54
(#) Inhouse válasza hypsin hozzászólására (») Vas, 20:30 / 1
 
Még sok is a 7. Elég lenne 6. +12V, test, 2db motor kimenet, 2db motor mikrokapcsoló bemenet.
Ez itt egy öreg Fiat Uno-ból visszarajzolt.
Tehát meg kellene találni a +12V-ot és a testet. A relék NO és NC érintkezője ezeken lesz, a 2 COM a motorok 2 szála, a relék behúzójának egyik lába is ezek közül az egyiken van.
A NYÁK-os kép alapján balról jobbra:
1. motor kimenet 1 (relé 1 COM)
2. talán bemenet 1 ?
3. vagy test, vagy +12V (relé 1 NC?)
4. motor kimenet 2 (relé 2 COM)
5. vagy test, vagy +12V (relé 1+2 NO)(a 3 és a 4 ha az egyik a +12V, akkor a másik a test)
6. ez is +12V vagy test, valamiért nincs összekötve a 2 relé azonos érintkezője (relé 2 NC?)
7. talán bemenet 2 ?
(#) hypsin hozzászólása Vas, 20:34 /
 
és hogyan kössem össze? ugyanis 1 motor 5 vezetékes 3motor pedig 2 vezeték
(#) Inhouse válasza hypsin hozzászólására (») Hé, 9:53 /
 
Kérdésedből ítélve nehéz lesz.
Ahogy már ebben és a kettő másik rokon topicban kifejtettük, az 5 vezetékes motorban a + 3 vezeték egy mikrokapcsoló váltóérintkezői. COM, NO, NC, azaz, közös, alap helyzetben nyitott és zárt. Tehát a közöst alapból a NC-hoz zárja, a másik állásban pedig a NO-hez. Ebből tudja a vezérlő, hogy zárva, vagy nyitva van. Az 5 vezetékes motor megy a vezető felőli ajtóba, a többibe pedig a maradék, azok csak szolgák, utánozzák, amit a mester.
Annyit tudtam megállapítani amit leírtam, a többit neked kell kitalálni. Ez utóbbi nem az ész nélküli összekötést jelenti, hanem meg kell vizsgálni a panelt és kizárásos alapon kikövetkeztetni a bekötését. Ha nem megy, keress valakit a környezetedben, aki ért hozzá!
(#) hypsin hozzászólása Hé, 12:12 /
 
Rendben köszönöm az eddigi segítséget is!
Következő: »»   15 / 15
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2016. Feb, 09. Kedd
16:45:24
Jelenleg 560 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu