Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem cserélték a Thunder csodát, így, miután beszereltem az újat, egy kivételével megoldottak a problémák:
Ha rákötöm az index-et, a központi zár hátsó, nem vezérlő motorai csak fél állásig mozognak... Ha lekötöm, ismét tökéletesen vezérli a kp zárat.
index 4x21watt vagy te kötötteg gyenge 12V-ra vagy a kinai csodában vékonyka a fólia és nagy a feszültségesés, esetleg a rellék a gyengék benne de egy 6eFt-os thunder kpz vezérlőtől nem is várok sokat.
Mi már ezzel a sok kinai olcsó szarral már mindenünk teli van, ha meglátjuk hogy ezt kell szerelni álltalában 2x munkadíjat számolunk fel... 1 év alatt ugy is vissza fognak jönni vmi problémával és akkor csak kinlódik vele az ember....
Szia Inhouse!
Van egy pár érdekesség és érdekelne a véleményed: Megnyomom a záró gombot kb: 5x-10x és ekkor lezár a központi, majd ha hamar nyitom / azonnal/ akkor csak maximum 2x kell megnyomni és old is. De minél többet várok vele annál nehezebben tudom nyitni. Vannak olyan pillanatai mikor elsőre működik. A másik:Van olyan funkciója a riasztónak, hogy ha beindítom az autót és 6mp múlva fékezek akkor lezárja a központi zárat.-ez működik is. Ha pedig leveszem a gyújtást akkor nyit.- na ekkor tapasztalom azt, hogy az eddigiekhez képest ez késve történik /kb: 1 mp csúszás van/ ez amúgy nem gond csak megjegyzem. Ötlet esetleg? Vagy én rontottam el valamit a bekötésnél? Már arra se emlékszem a Golf 4 központija milyen vezérlésű. Kösz: Soto
Osztom, ez az ipari hulladék kategória.
Le kellene cserélnem a szirénát valami kisebb méretűre és nagyobb hangerejűre. Tudtok ajánlani valamit?
golf 4 vezetőfelöli ajtó lebont és ott negatív impulzus piroszöld piroskék tán kb 6 kábel a doboz és a motor közt könnyű megtalálni.... ha nincs motoros ablak gyárilag akkor a-oszlop lent (motortérnyitónál) negatív impulzus nyitásra is és zárásra is.
amugy, meg kellene figyelni hogy a vezérlőben a relék kattognak-e tehát veszi-e a jelet vagy csak üresen nyomkodod.
Sziasztok. Volna ket gondom, hatha tudtok segiteni az egyiken. Van egy Fiat Ulyssem. Ezen nem lehet segiteni csak eladassal. A masik. Akksi csere utan (autoban) nem mukodik a taviranyito. Miert szabotal? Van otlet mielott megtaposnam? Koszi.
Helló! Ha bezártad az ajtókat, felhúzta magától az ablakokat? Ha igen akkor a vezérlő kergült meg. Ha nem volt ilyen funkció akkor viszont kóboráram lesz. Valahol hiányzik egy test vezeték. Láttam már ilyet, csak nekem az ablak gombja vitte a kp zárat.
Az olcsó távirányítós központiknál már többször belefutottam egy ilyesmi hibába...
Egy egyszerű pár tranyós elektronika kapcsolja a reléket. Ezek 1-1 elektrolit kondi feltöltésével állnak valamelyik pozícióba. Ezeknél a csak többszöri nyomásra kapcsolóknál az egyik (vagy mindkét) kondi nem tud rendesen feltöltődni, és mivel kapcsolásnál ebből táplálkozna a tranyó, nem fogja tudni kapcsolni a relét. A hibát nem a kondi okozza, hanem egy tranzisztor; ez a relét kapcsolók "alatt" van, testet szakít(ana). Kimérve a tranzisztor jó, de cseréjével a kp zár modul megjavul. TO92 tokú (NPN), de annyit észre lehet rajta venni, hogy alulról nem zárt a tok, mintha csak félig lenne kiöntve... Üdv Inhouse
Köszi a tájékoztatást legalább van valami kiindulási pont.
Teszek fel egy képet a riasztóról légyszíves segíts hol keressem a hibát, mert én annyira ezt nem vágom. Köszönettel: Soto
Van külön kp zár vezérlőd? Vagy erre van úgy rákötve, hogy mechanikusan nem zár az összes, csak a riasztón keresztül távirányítóval?
Üdv Inhouse
Szia.
A gyári központi zár vezérlő van benne zár mechanikusan is mindkét első ajtóról működik. Erre van kötve a riasztó vezérlő vezetéke. Pontosabban arra a vezetékre kötöttem amiről az előző riasztót kikötöttem. /az előzőt is azért cseréltem mert nem működött a távirányítója/ hasonló módon romlott el mint ez, egyik pillanatról a másikra. Lehet hogy más baj van??
Szia.
Mellékelek fotot hogyan van bekötve légyszives nézd már meg. Egyébként kipróbáltam a zöld-sárga ill. zöld-sárga-kék vezetéket, az A oszlopnál ahogy írtad, nyitás-zárás és le testelve ezeket müködtek. Köszi : Soto
ha a a nyitás és zárás szálakra ha te adsz negatív impulzust és akkor müködik stabilan a központizár akkor a modulba a hiba... a rajzot nézve nem egy nagy a felbontás de elméletileg illetve hasonló rajzok alapján kicsilabizálva jó. probáld ki ugy is hogy egy probalámpán keresztül ( pár w-os izzó) probálj te a riasztó modulját szétszedve a két vezérlő relét megkeresve az egyik lába a tekercsnek valószínű +12v-on a másikra te adj neki egy lámpán keresztül egy test impulzust hogy a relé behuzzon... innen már ha forditva kell vagy ha müködik nem müködik már minden adja magát.....
Akkor az a kötés valószínű jó.
Érdekes ez az ugyanúgy romlott el... Lehet még korrodálódás a távirnyában, nézz bele, nem zöld, vagy fehér néhol a fólia? Üdv Inhouse
Koszi a valaszokat. Viszaterve Passat 95 os van a kozpontin ablakemelo opcio is, jol is mukodott a taviranyitorol, mignem egy akucsere folyaman nyitaskor lehuza az ablakot zaraskor fel. Kerdem en van e olyan biztositek amelyet ha kiiktatok megszunik ez az ablakemelosdi, es hasznalhatom a taviranyitott, elore is koszonom
Nem lesz külön biztosíték. Az agyat kéne cserélni, ami vezérli a kp zárat. A bal első ajtóba lesz, és rengeteg vezeték megy bele.
Csinálj már olyat, hogy a kapcsolojával leengeded az ablakot ütközésig, és még pár másodpercig nyomva tartod a gombot. Majd fel ugyanigy. Hátha...
Sziasztok!
Van egy autóm, amiben az alábbi típusú távkapcsolós központi zár, és riasztó van : SERPI STAR GP 13 Az eszköz lényegében majdnem tökéletesen működik, egy két apróságtól eltekintve. Sajnos sehol nem találtam hozzá dokumentációt, leírást Ismeri e valaki közelebbről ezt a cuccot, vagy van e hozzá leírás, ismertető valahol? Tettem fel pár képet is, hátha így könnyebb Köszi előre is!
Valahonnan ismerős, ha jó emlékszem Serpi Star volt a sógoroméké is. A kocsival kapták, egy távirányítóval, de azzal sem ment. Maga a távirnya jó volt...felprogramozni nem lehetett házilag, én sem találtam hozzá semmit. Találtunk Mo-i forgalmazót, azt mondta, csak ő tudja megcsinálni. Ráhagytam a sógorra, de nem ment el, sejtette, hogy még az utat sem érné meg, nemhogy amit fizetni kellene érte...
Üdv Inhouse
Hát, az enyém lényegében jól működik, annyi a gondja, hogy időnént a baloldali irányjelző "beragad", de ezt egy kapcsolóval megoldottam, amivel választhatok hogy aktiváláskor villogjon az index is, vagy csak csipogjon..
De valami leírás tényleg jó lenne hozzá
Szia.
Van pár észrevételem a riasztómmal kapcsolatba, amit megosztanék: Kikapcsoltam bizonyos funkcióit/magát a riasztást, nem jeleznek az irányjelzők, nem ad hangot/ Csakis a központi zárat vezérli gombnyomáskor. Azóta látványosan jobban működik, mondhatni minden gombnyomásra reagál. Arra gondoltam nem-e lehet az is baj ,hogy a 12V-ot vékonyabb vezetékre kötöttem,mint ami riasztóé? Befolyásolhatja ez? Még nem volt időm átkötni, így előbb kérdezek. amúgy a 12V-ot egy 30A nevű csatlakozóról kapja. Az jó, ugye? Köszi.
Ne legyen vékonyabb, és ne legyen hosszú...
Az sem igazán jó, hogy egy meglevő biztire kötöd rá. Az a bizti már valamit biztosít, és arra van méretezve... Én a közvetlen 12V-ra szoktam kötni, persze a saját biztosítékján keresztül... A testet pedig egy fémes pontról szedd le, szokott lenni csavarcsonk, vagy menet csavarnak, oda egy saru, nem vékony vezetékkel... Üdv Inhouse
A beragadás szerintem a relé érintkezője, ha külön érintkező van a 2 oldali indexnek.
Megnézem, mim van Serpi Starhoz...megnéztem...semmi Üdv Inhouse
Létezik hogy ennyire nem lenne róla semmi???
Szia.
Csak jelzem, hogy a kábelcsere eredménytelen volt. Üdv: Soto
Nem nagyon kell ehhez leirás, ha szétszeded a vezérlöjét, látsz benne egymás mellett két egyforma kis relét, ezek közül az egyik néha beragad. Szét kell szedni (ha lehet), megcsiszolni az érintkezöket.
üdv
Spal As 80 autóriasztóval van felszerelve a frissem vásárolt használtautóm hiba hogy állandóan világit a bal oldali valamennyi indexe már midnet elkövetem programoztam a riasztót stb hol szokták elhelyezni a riasztó modulját általában az atuókban?? mert akkor kitépem és kész ) segitsetek
serpi star szerintem már kb 10 éve nincs forgalmazója vagy úgy elbujt hogy mi semmit sem találtunk róla, csapott sarkú távirányítóival. felénk az a kategória hogy ki a kocsiból és ha nem tudjuk javítani akkor nincs kinek küldeni... sajnos sok ilyen márka van a piacon aminek nincs vagy átalakult a forgalazója és rosszabbik esetben az előző "cége" termékeivel nem foglalkozik még távirányító ház ügyében sem. lásd a cobra törökaudio és kozelszkyék(lehet keverem)....
akár a trióda is a régi enforcereivel. amugy a cobrához volna kis gumi gombok az olasz anyacég szerint mert pár éve beszéltünk velük csak azt mondták forduljunk a magyar...... ők szarnak a 10éves cuccra ez magyar ország de ez is:...
spal: kapcsolgasd és ahol hallod hogy kattog arra felé bonts és tapogass valamivel nagyoob mint egy cigisdoboz.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |