Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   19 / 138
(#) Daniel996 hozzászólása Ápr 22, 2014 /
 
Sziasztok! Segítséget kérnék, opel astra g caravan kocsim bal hátsó lámpájában indexelésnél az irányjelző és a helyzetjelző lámpa felváltva villog, néha az egész lámpa nem működik. Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is köszönöm!
(#) kadarist válasza Daniel996 hozzászólására (») Ápr 22, 2014 /
 
Szia!
Rossz a lámpatest testelése. A csatlakozóját nézd át!
(#) Daniel996 válasza kadarist hozzászólására (») Ápr 22, 2014 /
 
Köszönöm! A csatlakozónál mit kellene látnom, ami okozhatja a problémát?
(#) zolika60 válasza Daniel996 hozzászólására (») Ápr 22, 2014 /
 
Hogy laza, vagy elvan oxidálódva.
(#) Daniel996 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 22, 2014 /
 
Megnézem, köszönöm!
(#) zeus64 hozzászólása Ápr 30, 2014 /
 
Üdv mindenkinek. Egy kis segítséget kérnék. Óra csoportot (fordulatszámosra) cserélnék 94-es f 1.7 D astrámban. Honnan tukok jelet venni a fordulatszámmérőnek? Köszi szépen a segítséget.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2014
(#) zolika60 válasza zeus64 hozzászólására (») Ápr 30, 2014 /
 
Lehet, hogy ott van a helyén. Egyébként a generátorról megy.
(#) Laliiii hozzászólása Ápr 30, 2014 /
 
Sziasztok,
Opel Astra F x16xel, 1997es. Következő problémáim vannak vele.
1. Nem annyira elektromos: Csak hidegen, 3-4re teker, elkapja, ilyenkor 2-3 hengerezik majd megy mind a 4 henger és feltolja a fordulatot 2000re, majd beáll hideg alapjáratra. Ezek után indítva már pöcc röff megy, mind a 4 henger.
2. 1500-2000 között becsörög, de csak akkor ha finoman megyek vele, ha lendületesen gyorsítok akkor semmi.
3. Alapjáraton remeg, de csak az utas térben érezni, a műanyagok hangján, a belső tükrön látni. Fordulatszám mérőn és kint állva, hallgatva a motort semmit nem venni észre.
Milyen ötletetek van, hogy mit nézzek ellenőrizzek ebben a három hibában?
Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
(#) Ricsi89 válasza zeus64 hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
Nem árt még ha dízelbe való órát szerzel. Ezt arról ismered, meg, hogy 6000-ig van skálázva.
(#) zeus64 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
Szia!,Dizelbe való órám van, de a fordulatszámmérő nem müködik.Megpróbáltam belerakni egy benzinesét az meg kiakad. Hol lehet a hiba? Köszi szépen a segítséget.
(#) gkari válasza Laliiii hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
Szerintem a gyujtáskábel (-ek) cseréje a megoldás. Hajdani 1,6i -vel volt ilyen gondom, az egyik kábel bele elégett, itt a gyujtóáram vagy átugrott, vagy sem. Szerencsére az elektronika nem lett hibás.
(#) zolika60 válasza zeus64 hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
A dízelbe való óra biztosan jó?
(#) zolika60 válasza gkari hozzászólására (») Máj 1, 2014 /
 
A kábeleket ellenállás méréssel is lehet ellenőrizni. 2-3 k ohm körüli érték jó, a fölött csere.
(#) Laliiii hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
Köszönöm Urak. Most felraktam Autodatát, irány le a laptoppal és mindent átnézek ami ott van, de gyertya kábelekkel kezdek.
(#) tibi1983 hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
Sziasztok.
Lenne egy nagy problémám.Van egy opel astra 97 es motor kod x14xe.A kocsi baja az hogy lomha nehezen indul rángat.Gépre dugva nincs hiba kód semmi.Motor tesztelő lámpa nem gyullad ki,de mikor beindul nehezen pörög fel és nagyon nem alkalmas így a közlekedésre.
Ami eddig lett benne cserélve:
Benzin punpa,vízHőfok jeladó,Agr szelep,map sensor,főtengely jeladó.a próbléma mindig nem szünt meg.Nagyon nehezen indul kis gázadással és lomha erőtlen nem pörög fel csak kis idő után,nem is húz a kocsi.Kompresszió is lett mérve benne de az tökéletes.
Ha tudtok erre valamit kérlek osszátok meg velem mert kezdek belefáradni.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
(#) Baxi válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Hi

Én gyújtásra tippelnék, nem volt a hiba jelentkezése élőt szétszedve, pl. vezérműtengely végén jeladó elcsúszott egy kicsit. De lehet túl dús illetve szegény keverék. Vákuum csövek? Gyertyák milyen színűek?
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
(#) klimás56 válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Lehet a katalizátor is !!! Ha el van tömődve, akkor is hasonlót produkál...legalább is nálam ilyen jelenségek voltak.
Sajnos ez csak cserével gyógyítható, ami eléggé fájdalmas anyagiakat jelent. A "B" terv , kalapács, betonvas vagy hosszabb véső vs. katalizátor belseje...
(#) tibi1983 hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
Gyertya lett cserélve 2 polusú katalogusból nézték.tengely jeladó volt cserélve benzin szűrő is gyertya kábel vadi ujj.A trafó nem volt és az ecu de már nem tudom mi lehet.
(#) tibi1983 hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
erre gondoltam én is így le lett engedve a katalizátor és ugyan az a tünet egyszerüen nem megy lomha.
(#) BarnaPili válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Egy ismerősömnek el volt rakva a vezérlés egy foggal.Lomha volt a gép,nem ment rendesen(1,8-as motor).Hasonló hibát produkált.Mivel így vette nem tűnt fel,hogy nem az igazi,csak miután vezérműcserére került a sor.
(#) tibi1983 hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
A motor nem csörög be ezért a vezérlés elrakás nem lehetséges a motor egyébként 16 szelepes ha el lenne rakva egy fogat csörögne nagyon.
(#) Ricsi89 válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Miért is kellene csörögnie? Egy foggal elrakott vezérlés miatt nem csörög be.
(#) Laliiii hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
S nekem mitől csöröghet be a motor 1500-2000 között? S csak akkor ha lassan vezetek, sporolósan, mint ha tojás lenne a gázpedál alatt. Ha lendületesen megyek akkor semmi csörgés. Megnéztem ma a vezérlést, jelen van minden.
(#) tibi1983 hozzászólása Máj 2, 2014 /
 
az ütem nem akkor jön a szelep nem akkor nyit így becsörög a motor.
(#) Dempsey válasza Laliiii hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Nekem régi öregek azt mondták hogy ha nem megfelelő sebességi fokozatba vagy a sebességhez képest akkor is be tud csörögni. Durva példa: 5. be vagy 30-nál például.
(#) Laliiii válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Thx. S ezek után hogyan tovább szerinted? Mit nézzek át? Mit csináljak? Vezérlés csere szeptemberben volt, ez most kezdődött Április elején.
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2014
(#) Ricsi89 válasza tibi1983 hozzászólására (») Máj 2, 2014 /
 
Pár fokkal tolódik a vezérlés, hamarabb, vagy később nyit a szelep egy picit. Változó szelepvezérlésről hallottál, ahol is fordulatszám hatására változtatják a szelepek nyitását? Az sem csörög, pedig tologatják a vezérlést ide-oda. Egy foggal elrakott vezérlésnél egy pár fokkal máshol nyit a szelep, de nem csörög be. A szó szerinti becsörgés lehet alacsony fordulaton nagy terhelés, hibás előgyújtás, rossz kopogásérzékelő, szegény keverék, alacsony oktánszámú üzemanyag, nem megfelelő hőértékű gyertya is. A csörgés akkor keletkezik, amikor túl hamar gyullad be a keverék és visszafelé megüti a dugattyút még a felső holtpont előtt a sűrítés ütemében.
(#) lamaska hozzászólása Máj 3, 2014 /
 
Üdv

Tudnátok nekem segiteni,van egy 98-as G Astrám nagyon nehezen indul.

kb 1 hete lett cserélve AC pumpa,benzinszűrő,levegöszűrő,és gyertya is.

ha valaki tudna ötletett adni azt nagyon szépen megköszönöm
(#) Laliiii hozzászólása Máj 8, 2014 /
 
Ma 16:00tól 24:00ig opcom autocommal kiderült, hogy a gyújtási pont -5 és -1 között van, tehát nem jó. Erre korrigál az ecu, s így a befecskendező 320-330 ms között dolgozik, dúsít, ez érezhető a kipufogó gázon is. Minden érzékelőt kicseréltünk egy ugyanolyan kocsiból, tehát jóra és semmi változás.

Ami még furcsa, hogy fojtószelep helyet, 2000-3000 között még csak 3-4%, míg a másik kocsin 9-10%.

Holnap a fojtószelep cseréje következik. De ha valakinek van ötlete még szívesen fogadom.
(#) zeus64 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 9, 2014 /
 
Kösz a segitséget, megtaláltam a hibát,megvolt törve a kábel ami a generátortol megy a méröhöz.
Köszi és udv mindenkinek
Következő: »»   19 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem